abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28840431
Kalou moet sowieso een tijdje uit de selectie gezet worden, vind ik.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:30:27 #52
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28841012
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?
Wat is er mis met mijn banner?

@LUni of Staanplaats (geen idee wie het nu vroeg). Met je SCC heb je gewoon toegang tot de openingswedstrijd, hoef je niet te activeren ofzo, sterker nog je hoeft die hele SCC niet te activeren dit seizoen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28841353
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

@LUni of Staanplaats (geen idee wie het nu vroeg). Met je SCC heb je gewoon toegang tot de openingswedstrijd, hoef je niet te activeren ofzo, sterker nog je hoeft die hele SCC niet te activeren dit seizoen!
Vorig jaar wel. Niet activeren, maar wel ff aangeven of je van plan was te komen, anders kan je plek verkocht worden. Zal wel een sellout worden tegen zon aansprekende tegenstander...
pi_28842011
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Niets, alleen kan er misschien een dynamische versie van gemaakt worden, dan is ie nog mooier
pi_28843112
Nu Van Hanegem op NL2
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:34:05 #56
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28844626
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
Nu Van Hanegem op NL2
Was wel ff leuk ja, die oude beelden
pi_28845850
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Niets, alleen kan er misschien een dynamische versie van gemaakt worden, dan is ie nog mooier
Deze is goed.
pi_28847861
Enige wat in de openingspost vervangen moet worden is het orginele logo..
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:20:40 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28848888
Ik heb wel de nodige Photoshop-skills, al zeg ik het zelf.

Ik vind Franky's banner ook wel tof, alleen het lettertype vind ik niet zo .

Ik kan er iig wel proberen iets dynamisch van te maken als men daar zin in heeft.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_28851384
Koeman zegt vandaag in het AD dat Leonardo definitief mag vertrekken, en dat die Owoeri daarom is gekocht. Het heeft niets te maken met dat gezeik rondom Kalou.
pi_28851420
En hij was not amused met de uitspraken van Kalou en zou het allemaal wel zien.

Kalou's enige reactie was dat ie liever gister dan vandaag bij PSV speelt.
pi_28852239
quote:
Erwin Koeman baalt van uitspraken Kalou

VIANEN, 16 juli 2005 08:10 - Direct na aankomst in China liet Feyenoord-coach Erwin Koeman weten geïrriteerd te zijn door de uitspraken van Salomon Kalou over zijn wens de Rotterdamse club te willen verruilen voor PSV. Koeman verwijt de zaakwaarnemer van Kalou en PSV het hoofd van zijn pupil op hol te brengen. Zelf gaat hij niet meer praten met de jeugdige aanvaller. "Dat heb ik al uitgebreid gedaan", aldus een gepikeerde Koeman. Wel is hij van mening dat technisch directeur Mark Wotte PSV tot de orde moet roepen en het zwijgen richting Kalou moet opleggen.

Koeman gaat er overigens nog steeds vanuit dat Kalou Feyenoord niet zal verlaten.
pi_28852251
Wat een onzin kan die Koeman verkopen zeg. Kalou wil gewoon CL spelen. Face it.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28852253
Erwin Koeman baalt van Kalou
'Hij is Feyenoord nog wel wat verschuldigd, dacht ik zo'
[ www.ad.nl ]

Erwin Koeman kon gisteren zijn lol op. De Feyenoord-trainer reisde met zijn club eerst 22 uur van Rotterdam naar China.

Bij aankomst in Nanjing moest hij tekst en uitleg geven over de nieuwste rel rond Salomon Kalou.

De spits onderstreepte gisteren in deze krant expliciet zijn wens om meteen naar PSV te worden getransfereerd. Hij ziet voor zichzelf geen toekomst meer weggelegd in de Kuip. ,,Heel vervelend dat Kalou nu wéér met uitspraken over zo'n transfer naar buiten komt'', stelde Koeman.

Voor de nieuwe coach is duidelijk dat de Ivoriaan van meerdere kanten wordt beïnvloed om een breuk met Feyenoord te forceren. ,,Ik krijg stilaan grote bedenkingen bij de manier waarop dat gebeurt, allemaal eigenbelang'', stelt Koeman, nog geradbraakt door de lange reis.

,,Zijn zaakwaarnemer praat steeds op hem in, van PSV-kant gebeurt dat ook. Je kunt je onderhand afvragen of hij wordt begeleid op een manier die goed is voor Kalou zelf. We hebben het over een jongen van 19 jaar, een speler die de A-junioren nog maar net is ontgroeid. Voor zo'n jonge vent is het geen goede zaak dat er zo veel gedoe is rond zijn toekomst. Als je 19 jaar bent, moet je toch vooral lekker met voetballen bezig zijn. Bovendien is Kalou Feyenoord ook nog wel wat verschuldigd, dacht ik zo.''

Koeman, hoe geïrriteerd ook, zal zijn oude club PSV niet aanspreken op de contacten met Kalou. ,,Dat moet Mark Wotte, onze directeur, maar doen.'' De trainer gaat er nog wel vanuit dat hij straks bij de start van de competitie kan beschikken over de aanvaller die vorig seizoen 20 keer scoorde. ,,Maar als hij tóch zou vertrekken, stel ik de ambities niet bij.

,,Feyenoord heeft steeds gezegd dat van een vertrek geen sprake is. Ik ga er niet vanuit dat dat nu anders wordt. 't Zal wel mode zijn, denk ik weleens als ik om me heen kijk. Jonge voetballers die vandaag roepen dat ze weg willen, gaan ervan uit dat morgen hun transfer is geregeld. Maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Een contract is echt nog wel wat waard.''

Volgens Koeman staat de komst van John Owoeri los van het gedoe rond Kalou. Ook de jonge Nigeriaan die voor één jaar is vastgelegd, kan in een aanvallende rol vanaf de linkerkant uit de voeten. Koeman: ,,Owoeri komt erbij omdat we met Leonardo en Magrao twee linksbenige aanvallers hebben die van mij weg mogen. Hij komt níet omdat we ons al indekken tegen een vertrek van Kalou.''

Owoeri is er de komende zeven dagen in China nog niet bij. De Nigeriaan wordt op zijn vroegst verwacht in het oefenduel met Hertha BSC, eind juli. In het subtropische klimaat van Nanjing (drie uur met de trein vanaf Sjanghai) wil Koeman zijn huidige selectie verder tot een eenheid smeden. Voor de stage inclusief twee wedstrijden tegen Espanyol en het Uruguyaanse Nacional liet Koeman bewust meer voetballers zonder toekomstperspectief thuis.

,,Ik ga in mijn plannen dus duidelijk nog wel uit van Kalou. Misschien dat ik in China weer met hem ga praten. Aan de andere kant: ik heb al een lang gesprek met hem gevoerd. Ik merk wel hoe het loopt.''

Kalou zelf dook gisteren net als de andere spelers snel na aankomst in het hotel zijn bed in. Het is in China zes uur later dan in Nederland. Net voordien liet hij nog maar eens weten waar het hem om te doen is: ,,Snel naar PSV. Als dat vandaag of morgen vanuit China al lukt, vind ik dat prima.''

PSV-voorzitter Rob Westerhof zei gisteren te overwegen binnenkort ('Laat alles eerst maar eens een dag of wat bezinken') contact op te nemen met zijn Feyenoord-collega Jorien van den Herik om over Kalou te praten. Tot dusverre gingen de besprekingen vooral via Rodger Linse, één van de zaakwaarnemers van de Ivoriaan. Bij PSV is coach-directeur Guus Hiddink rechtstreeks verantwoordelijk voor het eventuel aantrekken van de Feyenoorder.
pi_28852628
Koeman heeft toch gewoon gelijk? Kalou presteert één jaar goed (niet eens uitmuntend) en loopt te bleren alsof ie de club al 4 titels heeft gebracht..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28852687
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Staanplaats het volgende:
Koeman heeft toch gewoon gelijk? Kalou presteert één jaar goed (niet eens uitmuntend) en loopt te bleren alsof ie de club al 4 titels heeft gebracht..
Hij is denk ik ook naast zijn schoenen gaan lopen door die ongelooflijk onnozele hype dat Kalou in Oranje moest. Wat die deskundigen allemaal wel niet riepen, het kwam er een beetje op neer dat Maradona en Pele er niets bij waren. En ja, dan komt die zaakwaarnemer en die brengt die jongen helemaal op hol.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:30:53 #67
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28853695
Die jongen kan een geweldig salaris verdienen bij Feyenoord. Zo zie je maar dat tegenwoordig bijna niemand meer clubliefde heeft.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_28854059
Clubliefde in de vorm van vele jaren bij dezelfde club spelen is wel wat geweest ja.
That's all folks!
pi_28854152
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een onzin kan die Koeman verkopen zeg. Kalou wil gewoon CL spelen. Face it.
Hij wil naar een concurent, dan mag ie als ie speler van Ajax was van mij per direct afgeschoten worden. Als je weg wilt oke, maar niet naar een concurent. (Jammer dat Cruijf ooit de fout heeft gemaakt)

Gelukkig hebben alle Ajacieden die Hiddink wou hebben tot nu toe gezegd dat ze niet naar PSV wilden.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:08:31 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28854498
Punt is dat PSV een betere uitgangspositie heeft, objectief gezien, dan Feyenoord. Feyenoord speelt geen Champions League. Maar mocht PSV komend seizoen door tegenvallende transfers buiten de boot vallen en Feyenoord beter presteren, wat dan? Dat antwoord zou ik wel eens van Kalou willen horen.
pi_28854790
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hij wil naar een concurent, dan mag ie als ie speler van Ajax was van mij per direct afgeschoten worden. Als je weg wilt oke, maar niet naar een concurent. (Jammer dat Cruijf ooit de fout heeft gemaakt)
Cruijff was kwaad op Ajax. Naar Feyenoord gaan, was een wraakactie. Kalou heeft geen enkele reden om boos op Feyenoord te zijn, hij zou die club juist dankbaar moeten zijn...
quote:
Gelukkig hebben alle Ajacieden die Hiddink wou hebben tot nu toe gezegd dat ze niet naar PSV wilden.
Daaraan merk ik er momenteel 'zelfs' bij Ajax een betere sfeer heerst (terwijl daar over het algemeen toch een keiharde nare sfeer heerst). Bij Feyenoord willen alle goede spelers weg, zodra ze ook maar horen dat een club in ze geinstresseerd is. Er zit iets flink fout intern volgens mij.
pi_28854806
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef twi het volgende:
Punt is dat PSV een betere uitgangspositie heeft, objectief gezien, dan Feyenoord. Feyenoord speelt geen Champions League. Maar mocht PSV komend seizoen door tegenvallende transfers buiten de boot vallen en Feyenoord beter presteren, wat dan? Dat antwoord zou ik wel eens van Kalou willen horen.
Dat zei ik ook al. Het zal Kalou maar gebeuren dat ie met een vermoeid PSV in de play-offs de CL voorronde-plek verspeelt aan Feyenoord. PSV heeft al jaren geen dip gehad, en die moet toch een keer komen denk ik.
pi_28854819
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef yvette1982 het volgende:
Die jongen kan een geweldig salaris verdienen bij Feyenoord. Zo zie je maar dat tegenwoordig bijna niemand meer clubliefde heeft.
Das inderdaad een zeldzaamheid tegenwoordig
pi_28854881
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef yvette1982 het volgende:
Natuurlijk een geweldig salaris, maar bij PSV verdient ie bijna 50 % meer!
Overigens gaan ze bij Feyenoord wat aan de structuur veranderen en de salarissen opkrikken, las ik
pi_28854916
quote:
Directie van Feyenoord gaat nieuwe koers varen

De Directie van Feyenoord gaat een nieuwe weg in , samen met technisch adviseur Wim Jansen , gaan Sjaak Troost, Mark Wotte , Chris Woerts een andere aanpak van het instituut Feyenoord.
De Rotterdamse herkenbaarheid moet weer terug in alle geledingen en daar wordt nu hard aan gesleuteld dit heeft tijd nodig. Wim Jansen zal als bewaker van het beleidsplan een toeziend oog houden op alles wat er binnen de club gaat gebeuren en/of veranderd. Feyenoord keert terug naar zijn roots!!
En vraagt onze steun hierbij , en natuurlijk zullen er negatieve dingen zijn.
Maar we moeten niet meer achterom kijken en dit vernieuwde bestuur een kans geven en vooruit kijken.

Punten die nieuw gaan worden:
Er wordt vanaf komende seizoen een start gemaakt om de AV en SV samen te voegen tot een geheel.
Dit betekend dat er een Feyenoord komt , zowel de profs als de amateurs.
Dit om de doorstroming te bevorderen van de A-jeugd.
De website www.feyenoord.nl wordt op de schop genomen en er komen artikelen bij. Verder is Feyenoord met KPN in een ver stadium met de voorbereiding van eigen Feyenoord kanaal.

Het plan ligt klaar om van Feyenoord een vereniging te maken , gelijk aan het voorbeeld Barcelona, iedere supporter wordt lid van de vereniging Feyenoord.
zo zal er ook een soort noem het maar 2e kamer komen met allerlei Vertegenwoordigers van supporters met zeggenschap over toegewezen taken.
dit plan is in begin fase maar zal de klankbord groep gaan vervangen op den duur.
en ook de FSV.

Het bestuur vraagt geduld van 5 maanden om alles rond de selectie op de rails te zetten en is er van overtuigd dat dit gaat lukken met minimaal 1 en hopelijk 2 goede versterkingen , bij de huidige afgeslankte selectie.
Men wil in het kader van de Rotterdamse mentaliteit alleen spelers aantrekken
na goedkeuring van Wim Jansen.
De alle gesuggereerde spelers die genoemd zijn hebben hier aan niet voldaan.
Er zal vanuit de directie er alles aan gedaan worden de selectie in tact te houden
dit zal betekenen dat er ook financiele risico's genomen gaan worden en de salarissen omhoog gekrikt worden van belangrijke spelers.
bron: feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1698.php
pi_28855017
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:22 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Cruijff was kwaad op Ajax. Naar Feyenoord gaan, was een wraakactie. Kalou heeft geen enkele reden om boos op Feyenoord te zijn, hij zou die club juist dankbaar moeten zijn...
[..]
Dat is waar, maar toch een kleine smet op z'n carriere.
pi_28855112
quote:
Gouden F

Nadat Feyenoord vanwege financiële en commerciële overwegingen het logo veranderde (gouden letters werden wit), kwam er veel kritiek vanuit de supporters. Het logo met de gouden F stond voor Feyenoord, het straalde wat uit. De witte F komt daarentegen veel zakelijker over, iets wat niet past bij een instituut als Feyenoord.

Het onderwerp stond ook verschillende keren op de agenda van de Klankbordgroep. Het resultaat van deze besprekingen was het gefaseerd terugkeren van het logo met de gouden F. In 2008 - wanneer Feyenoord het 100-jarig bestaan viert - zal de gouden F weer trots op de shirts prijken. Tot het zover is wordt de gouden F alvast gefaseerd ingevoerd. Zo moeten er steeds meer producten met dit echte Feyenoord-logo verschijnen.

Als kritisch fanzine krijgen wij wel eens kritiek dat we te kritisch zijn en alles wat met commercie te maken heeft veroordelen. Dit is een misverstand. Natuurlijk zien wij in dat er geld nodig is om onze club draaiende te houden en nog meer geld om successen te boeken. Om voldoende geld te verdienen zal creatief gewerkt moeten worden. Merchandising is één van de inkomstenbronnen waar wij geen enkel probleem mee hebben, mits de naam Feyenoord goed wordt gespeld. Wij juichen dan ook het verschijnen van producten met een gouden F toe.

Op de foto ziet u een cap uit het assortiment van de Feyenoord fanshop. Deze cap is voorzien van het Feyenoord-logo met de gouden F. Zoals het hoort. Wij hopen dat er zo snel mogelijk meer producten verschijnen met dit logo. Door de producten te kopen die reeds voorzien zijn van een logo met gouden F wordt een duidelijk signaal afgegeven richting de club.
pi_28855127
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:32 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat is waar, maar toch een kleine smet op z'n carriere.
Een behoorlijke smet zelfs.
pi_28855212
Kijk dat zijn 2 nieuwsitems waar ik weer wat vrolijker van word!
pi_28855218
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:37 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Een behoorlijke smet zelfs.
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....
pi_28855263
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....
Maar die kwamen vanwege de gemoedelijke sfeer op de Herdgang...
pi_28855309
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat je Kalou bedoelde

PSV-ers hebben niet zoveel principes als Feyenoorders En daar komt nog bij dat de relatie tussen PSV en Feyenoord, en PSV en Ajax veel en veel minder gevoelig ligt dan die tussen Feyenoord en Ajax natuurlijk Feyenoord zal geen problemen hebben met 4 ex-PSV-ers in het team, en Ajax ook niet.
pi_28855354
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat je Kalou bedoelde

PSV-ers hebben niet zoveel principes als Feyenoorders En daar komt nog bij dat de relatie tussen PSV en Feyenoord, en PSV en Ajax veel en veel minder gevoelig ligt dan die tussen Feyenoord en Ajax natuurlijk Feyenoord zal geen problemen hebben met 4 ex-PSV-ers in het team, en Ajax ook niet.
Ik wel, hoef geen enkele speler uit Eindhoven te hebben
pi_28855449
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik wel, hoef geen enkele speler uit Eindhoven te hebben
Ik zou Alex, Cocu, en Ooijer graag in Feyenoord-shirt zien hoor
pi_28856026
quote:
Men wil in het kader van de Rotterdamse mentaliteit alleen spelers aantrekken
na goedkeuring van Wim Jansen.
Eigenlijk wordt Jansen dus TD en Wotte is verantwoordelijk voor eventuele fouten van hem
quote:
Er zal vanuit de directie er alles aan gedaan worden de selectie in tact te houden
dit zal betekenen dat er ook financiele risico's genomen gaan worden en de salarissen omhoog gekrikt worden van belangrijke spelers.
Goede zaak
pi_28856031
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:53 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ik zou Alex, Cocu, en Ooijer graag in Feyenoord-shirt zien hoor
pi_28856152
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jij ziet liever Bosschaart, Schreuder en Gibbs? Ik heb geen grotere hekel aan PSV dan aan NAC of RKC hoor, dus ik heb weinig problemen met goede PSV-spelers bij Feyenoord.
pi_28856171
pi_28856338
Een vriend van me is Ajacied en heeft echt een grafhekel aan PSV - veel meer dan aan Feyenoord. Hij kan het ook maar niet begrijpen dat ik zit te schaterlachen als Ajax verliest in Europa, terwijl ik bij PSV toch wel hoop dat ze wat puntjes scoren voor de KNVB. Rare jongens, daar in 010, vindt hij.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28856369
Jongere Ajacieden hebben inderdaad vaak een grotere hekel aan PSV dan aan Feyenoord. Komt natuurlijk omdat die PSV eigenlijk alleen maar als concurrent meemaken.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:41:19 #91
53267 TC03
pi_28856532
Als je als Ajacied een grotere hekel hebt aan PSV dan aan Feyenoord ben je echt dom.
pi_28856739
Als de vooruitzichten overigens niet bedriegen, hebben Alfred Schreuder en Patrick Paauwe straks gewoon een basisplaats op het middenveld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28856763
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Als de vooruitzichten overigens niet bedriegen, hebben Alfred Schreuder en Patrick Paauwe straks gewoon een basisplaats op het middenveld.
Wat vind jij daar nou van?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:54:44 #94
53267 TC03
pi_28856835
quote:
En Hofs/Ghaly/Ono dan? Of wordt dat een 5-mans middenveld?
pi_28856912
Koeman wil 4-3-3 spelen.

Hofs / Schreuder / Paauwe.

Ono lijkt ie intern al opgegeven te hebben, Ghali moet gaan leren van Schreuder en is nog te onrustig.

Het lijkt me geen gek middenveld, Schreuder is onderschat en Paauwe is zeker als middenvelder gewoon prima bruikbaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:01:41 #96
53267 TC03
pi_28856982
Levert in elk geval geen communicatieproblemen op. Alhoewel, met Hofs weet je het maar nooit .
pi_28857132
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef TC03 het volgende:
Als je als Ajacied een grotere hekel hebt aan PSV dan aan Feyenoord ben je echt dom.
Maar iedereen heeft straks een graf hekel aan PSV als ze die vieze achterbakse geintjes blijven uithalen.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_28857147
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Maar iedereen heeft straks een graf hekel aan PSV als ze die vieze achterbakse geintjes blijven uithalen.
Dat hebben ze prolly van Manchester geleerd
pi_28857153
quote:
Traagste middenveld van de HCE of niet?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28857173
quote:
Lekker snel middenveld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')