Precies, én Van Gaal is een klootzak.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt? Dat hele AZ is gewoon hype, zoals zo vele..
Rot jij nou eens op met je anti Castelen geziekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik denk ook dat ali Boussaton een basisplaats gaat krijgen, en zelfs de plek van Castelen. In de voorbereiding doet hij het best aardig als rechtsbuiten, en Castelen als concurrent is natuurlijk ook makkelijk.
Op dit moment wel. Ik zie niet in waarom Feyenoord voor hem aantrekkelijker zou zijn dan AZ of een buitenlandse club.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt?
Tsja, zoals het er nu naar uitziet heeft AZ gewoon betere vooruitzichten dan onsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt? Dat hele AZ is gewoon hype, zoals zo vele..
Puur financiele zekerheid. Scheringa betaalt echt veel meer dan Feyenoord hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, maar Koeman is natuurlijk fan van Schreuder. Dat speelt mee, heel erg mee. Net als dat Lodewijks vermoedelijk eerste keeper wordt. Beetje ervaring en leiderschap en Nederlandstalig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
haha dat zal niet veel schelen.
Ik geloof er ook helemaal niet in. Schreuder een basisplaat, en Ghali moet van hem gaan leren? Hou op zeg, Ghali en Schreuder zijn totaal niet dezelfde type spelers. En ik vind d voetballer Ghali ook veel en veel beter. Schreuder is traag, hij neemt geen risico, hij speelt alles terug of breed en hij pakt weinig ballen af. Net als Bosschaart vorige jaar en schreuder dat jaar ervoor, dat ging steeds fout omdat ze beide niks toevoegen en tekort schieten.
Koeman twijfelde voor de aanvoerdersband tussen Kuyt en Lodewijks en omdat ie verwachtte dat Lodewijks minder speelminuten zou krijgen is het Dirk geworden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Daar wijst vooralsnog behalve zijn rugnummer helemaal niets op hoor fransie.
quote:Denny Landzaat teleurgesteld in AZ
Denny Landzaat, die zijn zinnen heeft gezet op een vertrek uit Alkmaar, is teleurgesteld in AZ omdat ze een miljoenenbod van o.a. Feyenoord lachend heeft genegeerd. AZ wil voor de international de absolute hoofdprijs hebben. "Als je vraagt hoeveel ik moet kosten, krijg je geen antwoord. Dat is vrij lastig onderhandelen. Ik zal me voor de volle honderd procent blijven inzetten bij AZ maar niet meer van harte", aldus de middenvelder.
Ze krijgen niet voor niks een nieuw stadion.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:06 schreef fransie102 het volgende:
Feyenoord, PSV en Ajax zijn bekend in het buitenland en voor 50.000 mensen in een volle Kuip spelen is toch veel mooier dan voor 20.000 man in een wrak dat van ellende uit elkaar valt?
Klopt, maar dat duurt nog minstens 2 jaar ofzo. En ik denk niet dat spelers als Landzaat en Kromkamp nog 3 a 4 jaar bij AZ voetballenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze krijgen niet voor niks een nieuw stadion.
Volgens mij binnen een jaar hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:10 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat duurt nog minstens 2 jaar ofzo. En ik denk niet dat spelers als Landzaat en Kromkamp nog 3 a 4 jaar bij AZ voetballen
Beter dan RBC?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Aerts heeft wel de toekomst, maar ik moet nog zien hoe hij keept als hij minder ballen op zijn doel afgevuurd krijgt. (uitgaande van een betere verdediging)
quote:Feyenoord aast op Braziliaans talent
Feyenoord heeft haar zinnen gezet op het Braziliaanse talent ‘Leonardo’. De 19-jarige verdediger kwam met zijn land onlangs nog in actie op het WK-20 en speelt momenteel voor FC Santos, waarmee hij vorig jaar kampioen van Brazilië werd.
Volgens de Braziliaanse sportkrant Gazeta Esportiva is de transfer slechts een kwestie van tijd. De krant suggereert dat Feyenoord nagenoeg rond is met FC Santos over de komst van de centrale verdediger.
Leonardo José Aparecido Moura geldt in zijn vaderland als een veelbelovende speler voor de toekomst. De snelle verdediger doorliep tot nu toe alle jeugdselecties van Brazilië. In 2003 werd hij met zijn land wereldkampioen voor spelers onder de 17 jaar. Als vaste basisspeler van FC Santos veroverde Leonardo vorig jaar het kampioenschap van Brazilië.
De concrete interesse van Feyenoord in alweer een Braziliaan is opmerkelijk. Van alle Brazilianen die de afgelopen jaren voor de Rotterdamse club speelden kan alleen Tininho terugkijken op een enigszins geslaagde periode. De linkspoot werd in zijn eerste seizoen (1998-1999) kampioen met Feyenoord maar raakte daarna al snel op een zijspoor. Glaúcio, Somalia, Leonardo dos Santos en Jean Dondé mislukten allen in de Kuip en van de huidige drie Braziliaanse selectiespelers mogen Leonardo en Magrão uitkijken naar een andere club. André Bahía, die in januari van dit jaar werd aangetrokken, zal zich het komende seizoen moeten bewijzen.
Voetbalprimeur.nl
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.quote:
zijn jullie soms vergeten dat Donde ook braziliaans international was. En die gast was zo slecht en dom dat hij niet eens wist aan welke kant hij moest dekken. Dus ik moet eerst maar is zien of deze gast wel kan voetballen, dat hij international is zegt dus helemaal niks.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:23 schreef heiden6 het volgende:
Tja, hadden we bijna zonder een Leonardo gezeten nu de laatste weggaat. Maar goed, een verdediger van 19 van de Braziliaanse kampioen is wel een ander verhaal dan een Somalia of een Magrão zou je zeggen. Het zal mij benieuwen, hoewel ik fan blijf van Bahía.
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geen tropische verrasingen meer werd er gezegt en dan gaan ze nu opeens na die nigeriaan achter een braziliaan aan ?![]()
Tuurlijk zegt ie dat. Denk niet dat ie tijdens onderhandelingen jou vriend die primeur geeftquote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.
En een andere vriend van me zei tegen Landzaat dat de kuip maar een kwartiertje verder was. En daar moest hij om lachen. Hij zei er wel bij dat hij waarschijnlijk bij AZ moet blijven.
Eigenlijk is het gewoon een hele sympathieke ventquote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.
Dat zou best wel eens mee kunnen spelen inderdaad..quote:Op zondag 17 juli 2005 11:23 schreef fransie102 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Kalou wel eens kwaad op Feyenoord zou kunnen zijn omdat z'n maatje Leonardo weg moet.
Al de vorige tropische verrassingen waren inderdaad stuk voor stuk beter dan Schreuderquote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.
quote:Hij stond in de belangstelling van vele topclubs maar Promise Isaac speelt het komende seizoen bij het Turkse Gençlerbirligi.
Isaac was één van de sterren tijdens het WK onder-20 in Nederland. Met Nigeria reikte hij tot de finale, waar Argentinië nipt te sterk was. De 17-jarige aanvaller kon naar aanleiding van zijn sterke WK naar onder meer Paris Saint-Germain, AS Monaco en Feyenoord. Toch kiest hij niet voor één van die topclubs, maar voor Gençlerbirligi, de nummer vijf van de afgelopen Turkse competitie. Isaac tekende voor vier jaar bij de Turkse club. Hij verklaart zijn opvallende keuze: ”Ik merkte dat deze club plannen met me heeft. Het idee achter deze transfer is dat ik hier regelmatig kan spelen en niet op de bank terecht kom, zoals bij andere clubs. Zo kan ik me ontwikkelen, zodat ik in de toekomst naar een grotere club kan.”
"Goed hart, moest alleen gekookt op z'n rug hangen, en dan wel zo laag dat de honden er bij kunnen.."quote:Op zondag 17 juli 2005 11:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een hele sympathieke vent![]()
Had die Leonardo een basisplaats op dat WK? Kan me alleen nog Rafael herinneren...
Het niveau van die tropische verrassingen is meestal nog dramatischer dan Schreuder..quote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |