abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 18:46:49 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28863932
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt? Dat hele AZ is gewoon hype, zoals zo vele..
Precies, én Van Gaal is een klootzak.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_28863955
Van Gaal? Daar hadden we toch zo'n leuk liedje voor?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28863987
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ik denk ook dat ali Boussaton een basisplaats gaat krijgen, en zelfs de plek van Castelen. In de voorbereiding doet hij het best aardig als rechtsbuiten, en Castelen als concurrent is natuurlijk ook makkelijk.
Rot jij nou eens op met je anti Castelen geziek
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_28864108
quote:

[..]

Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt?
Op dit moment wel. Ik zie niet in waarom Feyenoord voor hem aantrekkelijker zou zijn dan AZ of een buitenlandse club.
  Moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 18:56:24 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28864168
Als TD bij ajaks ging het helemaal fout
En daarom zit ik nu in de alkmaarder hout
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_28864304
quote:

[..]

Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt? Dat hele AZ is gewoon hype, zoals zo vele..
Tsja, zoals het er nu naar uitziet heeft AZ gewoon betere vooruitzichten dan ons Kan over 3 maandjes weer totaal anders zijn, maar op dit moment vind ik het gek dat je van AZ naar Feyenoord wilt ja. Landzaat verdient bij AZ geloof ik 1 miljoen ofzo, en bij ons zou ie maximaal 8 ton verdienen.
pi_28864372
quote:

[..]

Puur financiele zekerheid. Scheringa betaalt echt veel meer dan Feyenoord hoor.
pi_28864427
Kheb nog steeds nergens die overzichten gezien trouwens...

Zal jullie maar op jullie woord geloven. Neemt niet weg dat dat hele AZ gewoon een verhaaltje Vitesse gaat worden.
pi_28864997
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

haha dat zal niet veel schelen.
Ik geloof er ook helemaal niet in. Schreuder een basisplaat, en Ghali moet van hem gaan leren? Hou op zeg, Ghali en Schreuder zijn totaal niet dezelfde type spelers. En ik vind d voetballer Ghali ook veel en veel beter. Schreuder is traag, hij neemt geen risico, hij speelt alles terug of breed en hij pakt weinig ballen af. Net als Bosschaart vorige jaar en schreuder dat jaar ervoor, dat ging steeds fout omdat ze beide niks toevoegen en tekort schieten.
Dan geloof je het niet, maar Koeman is natuurlijk fan van Schreuder. Dat speelt mee, heel erg mee. Net als dat Lodewijks vermoedelijk eerste keeper wordt. Beetje ervaring en leiderschap en Nederlandstalig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28865171
Aerts wordt eerste keeper waarschijnlijk, Methodmich
pi_28865265
Daar wijst vooralsnog behalve zijn rugnummer helemaal niets op hoor fransie.
www.thuisuiteten.nl
pi_28865392
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Daar wijst vooralsnog behalve zijn rugnummer helemaal niets op hoor fransie.
Koeman twijfelde voor de aanvoerdersband tussen Kuyt en Lodewijks en omdat ie verwachtte dat Lodewijks minder speelminuten zou krijgen is het Dirk geworden.
pi_28865408
Ik weet het niet. Tegen Rohda Raalte stond Aerts in de goal, tegen Ujpest keepten ze allebei een helft, tegen Barendrecht stond Lodewijks in de goal. Misschien twijfelt Koeman nog.

Maar ik denk toch dat Aerts 1e keeper wordt.
pi_28865653
Misschien. Ik denk echter dat Koeman een voorkeur voor Lodewijks heeft, maar misschien in het clubbelang toch met Aerts gaat starten. En dan komt Patrick na 8 duels weer onder de lat ofzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_28866860
Ik ben met alle twee eigenlijk niet zo gelukkig.
Met Aerts is het nog maar afwachten en Lodewijks ja hij was echt top in de voorgaande jaren bij Feyenoord maar je kan ook gewoon echt te oud zijn.
Do it again now
pi_28868816
quote:
Denny Landzaat teleurgesteld in AZ

Denny Landzaat, die zijn zinnen heeft gezet op een vertrek uit Alkmaar, is teleurgesteld in AZ omdat ze een miljoenenbod van o.a. Feyenoord lachend heeft genegeerd. AZ wil voor de international de absolute hoofdprijs hebben. "Als je vraagt hoeveel ik moet kosten, krijg je geen antwoord. Dat is vrij lastig onderhandelen. Ik zal me voor de volle honderd procent blijven inzetten bij AZ maar niet meer van harte", aldus de middenvelder.
pi_28868887
Aerts heeft wel de toekomst, maar ik moet nog zien hoe hij keept als hij minder ballen op zijn doel afgevuurd krijgt. (uitgaande van een betere verdediging) Dan komt het op concentratie aan, verder is het niet eenvoudig om met de druk om te gaan. Ik ben erg benieuwd!
That's all folks!
pi_28869132
Ik denk dat AZ het uiteindelijk niet gaat redden als echte topclub. Ze zullen denk ik net als Heerenveen een goede subtopper worden (wat ook Scheringa's doel is). Ik heb een beetje het idee dat een speler als Landzaat nooit lang houdbaar is voor AZ : puur om de historie, uitstraling en naam van die club.

Feyenoord, PSV en Ajax zijn bekend in het buitenland en voor 50.000 mensen in een volle Kuip spelen is toch veel mooier dan voor 20.000 man in een wrak dat van ellende uit elkaar valt?

Daarom denk ik dat Feyenoord wel een kans heeft om Landzaat te contracteren, want de interesse vanuit het buitenland valt me nogal tegen.
pi_28869208
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:06 schreef fransie102 het volgende:
Feyenoord, PSV en Ajax zijn bekend in het buitenland en voor 50.000 mensen in een volle Kuip spelen is toch veel mooier dan voor 20.000 man in een wrak dat van ellende uit elkaar valt?
Ze krijgen niet voor niks een nieuw stadion.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28869243
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ze krijgen niet voor niks een nieuw stadion.
Klopt, maar dat duurt nog minstens 2 jaar ofzo. En ik denk niet dat spelers als Landzaat en Kromkamp nog 3 a 4 jaar bij AZ voetballen
pi_28869633
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:10 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat duurt nog minstens 2 jaar ofzo. En ik denk niet dat spelers als Landzaat en Kromkamp nog 3 a 4 jaar bij AZ voetballen
Volgens mij binnen een jaar hoor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28869801
Weet ik niet precies eigenlijk. Maar dan nog : in dat nieuwe stadion zullen ook geen 50.000 mensen zitten. En in het buitenland word je als speler nog steeds 'uitgelachen' als je zegt dat je bij AZ speelt
  zondag 17 juli 2005 @ 00:54:41 #173
66130 Erasmusch
easy easy
pi_28873232
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Aerts heeft wel de toekomst, maar ik moet nog zien hoe hij keept als hij minder ballen op zijn doel afgevuurd krijgt. (uitgaande van een betere verdediging)
Beter dan RBC?

Passen echt geen 20.000 man in de Hout. Logische stap voor Landzaat zou het buitenland zijn, wat heeft hij hiero te zoeken?
pi_28873245
16.000 zullen er zitten. En je trapt een open deur in als je zegt dat Landzaat en Kromkamp over drie jaar niet meer bij AZ voetballen.
That's all folks!
pi_28873794
quote:
Feyenoord aast op Braziliaans talent

Feyenoord heeft haar zinnen gezet op het Braziliaanse talent ‘Leonardo’. De 19-jarige verdediger kwam met zijn land onlangs nog in actie op het WK-20 en speelt momenteel voor FC Santos, waarmee hij vorig jaar kampioen van Brazilië werd.
Volgens de Braziliaanse sportkrant Gazeta Esportiva is de transfer slechts een kwestie van tijd. De krant suggereert dat Feyenoord nagenoeg rond is met FC Santos over de komst van de centrale verdediger.

Leonardo José Aparecido Moura geldt in zijn vaderland als een veelbelovende speler voor de toekomst. De snelle verdediger doorliep tot nu toe alle jeugdselecties van Brazilië. In 2003 werd hij met zijn land wereldkampioen voor spelers onder de 17 jaar. Als vaste basisspeler van FC Santos veroverde Leonardo vorig jaar het kampioenschap van Brazilië.

De concrete interesse van Feyenoord in alweer een Braziliaan is opmerkelijk. Van alle Brazilianen die de afgelopen jaren voor de Rotterdamse club speelden kan alleen Tininho terugkijken op een enigszins geslaagde periode. De linkspoot werd in zijn eerste seizoen (1998-1999) kampioen met Feyenoord maar raakte daarna al snel op een zijspoor. Glaúcio, Somalia, Leonardo dos Santos en Jean Dondé mislukten allen in de Kuip en van de huidige drie Braziliaanse selectiespelers mogen Leonardo en Magrão uitkijken naar een andere club. André Bahía, die in januari van dit jaar werd aangetrokken, zal zich het komende seizoen moeten bewijzen.

Voetbalprimeur.nl
That's all folks!
pi_28873815
Weer een Leonardo?
pi_28874051
Ik geloof er vrij weinig van.
pi_28875497
Tja, hadden we bijna zonder een Leonardo gezeten nu de laatste weggaat. Maar goed, een verdediger van 19 van de Braziliaanse kampioen is wel een ander verhaal dan een Somalia of een Magrão zou je zeggen. Het zal mij benieuwen, hoewel ik fan blijf van Bahía.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 17 juli 2005 @ 10:44:09 #179
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28877124
Geen tropische verrasingen meer werd er gezegt en dan gaan ze nu opeens na die nigeriaan achter een braziliaan aan ?
Do it again now
pi_28877651
Ik bedenk me opeens dat Kalou wel eens kwaad op Feyenoord zou kunnen zijn omdat z'n maatje Leonardo weg moet.
  zondag 17 juli 2005 @ 11:43:10 #181
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28878043
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:28 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omdat Louis van Gaal een klootzak is
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.
En een andere vriend van me zei tegen Landzaat dat de kuip maar een kwartiertje verder was. En daar moest hij om lachen. Hij zei er wel bij dat hij waarschijnlijk bij AZ moet blijven.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 17 juli 2005 @ 11:46:04 #182
83103 yvette1982
pi_28878109
quote:
Op zondag 17 juli 2005 03:23 schreef heiden6 het volgende:
Tja, hadden we bijna zonder een Leonardo gezeten nu de laatste weggaat. Maar goed, een verdediger van 19 van de Braziliaanse kampioen is wel een ander verhaal dan een Somalia of een Magrão zou je zeggen. Het zal mij benieuwen, hoewel ik fan blijf van Bahía.
zijn jullie soms vergeten dat Donde ook braziliaans international was. En die gast was zo slecht en dom dat hij niet eens wist aan welke kant hij moest dekken. Dus ik moet eerst maar is zien of deze gast wel kan voetballen, dat hij international is zegt dus helemaal niks.
  zondag 17 juli 2005 @ 11:46:44 #183
83103 yvette1982
pi_28878126
quote:
Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geen tropische verrasingen meer werd er gezegt en dan gaan ze nu opeens na die nigeriaan achter een braziliaan aan ?
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.
pi_28878139
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.
En een andere vriend van me zei tegen Landzaat dat de kuip maar een kwartiertje verder was. En daar moest hij om lachen. Hij zei er wel bij dat hij waarschijnlijk bij AZ moet blijven.
Tuurlijk zegt ie dat. Denk niet dat ie tijdens onderhandelingen jou vriend die primeur geeft
  zondag 17 juli 2005 @ 11:51:59 #185
66130 Erasmusch
easy easy
pi_28878229
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon een hele sympathieke vent
Had die Leonardo een basisplaats op dat WK? Kan me alleen nog Rafael herinneren...
  Moderator zondag 17 juli 2005 @ 12:05:41 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28878570
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:23 schreef fransie102 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Kalou wel eens kwaad op Feyenoord zou kunnen zijn omdat z'n maatje Leonardo weg moet.
Dat zou best wel eens mee kunnen spelen inderdaad..
Niet erg volwassen natuurlijk, maar goed dat is hij ook nog niet.
pi_28878845
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Al de vorige tropische verrassingen waren inderdaad stuk voor stuk beter dan Schreuder

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2005 13:23:04 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 12:22:08 #188
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28878950
quote:
Hij stond in de belangstelling van vele topclubs maar Promise Isaac speelt het komende seizoen bij het Turkse Gençlerbirligi.

Isaac was één van de sterren tijdens het WK onder-20 in Nederland. Met Nigeria reikte hij tot de finale, waar Argentinië nipt te sterk was. De 17-jarige aanvaller kon naar aanleiding van zijn sterke WK naar onder meer Paris Saint-Germain, AS Monaco en Feyenoord. Toch kiest hij niet voor één van die topclubs, maar voor Gençlerbirligi, de nummer vijf van de afgelopen Turkse competitie. Isaac tekende voor vier jaar bij de Turkse club. Hij verklaart zijn opvallende keuze: ”Ik merkte dat deze club plannen met me heeft. Het idee achter deze transfer is dat ik hier regelmatig kan spelen en niet op de bank terecht kom, zoals bij andere clubs. Zo kan ik me ontwikkelen, zodat ik in de toekomst naar een grotere club kan.”
pi_28879323
Ach, 1 Nigeriaan is genoeg
pi_28879984
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:51 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon een hele sympathieke vent
Had die Leonardo een basisplaats op dat WK? Kan me alleen nog Rafael herinneren...
"Goed hart, moest alleen gekookt op z'n rug hangen, en dan wel zo laag dat de honden er bij kunnen.."
pi_28880044
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Het niveau van die tropische verrassingen is meestal nog dramatischer dan Schreuder..
pi_28881290
Espanyol - Feyenoord 1-2 (tussenstand)
Feyenoord kwam op een 0-1 voorsprong via Dirk Kuyt. Na 10 minuten werkte hij een voorzet van Castelen binnen. Slechts 7 minuten later scoorde Kuyt alweer, toen uit een assist van Pardo. Na ongeveer een half uur spelen kwamen de Spanjaarden terug na aarzelend optreden van doelman Aerts.

[direct meer]
pi_28881540
Nette tussenstand hoor
pi_28881990
Netjes idd.
pi_28882011
Saidi niet in de basis. Wel erg vreemd...
  zondag 17 juli 2005 @ 14:52:19 #196
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_28882254
movuh met die handel. geen hart, geen contract. weg ermee
pi_28882472
Ik zie dat Espanyol gewoon 5e is geworden in Spanje! Dat is dus een club die je zo in de halve finale van de UEFA cup kan tegenkomen. Des te knapper deze tussenstand
pi_28882517
1e wissel > Derijek voor Snoyl
2e wissel > Paauwe voor Ghaly
3e wissel > Lazovic voor Kuyt

__________________Aerts________________

Ostlund_______Dereijk_____Bahia_____Greene

De Graaf_____________Paauwe__________Pardo

Castelen______________Kuijt_____________Kalou

[ Bericht 5% gewijzigd door fransie102 op 17-07-2005 15:12:08 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 15:12:42 #199
66130 Erasmusch
easy easy
pi_28882869
Greene linksback
  zondag 17 juli 2005 @ 15:13:05 #200
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_28882882
hmm vaag, Greene als linksback.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')