Psssst...vorig jaar was de voorbereiding ook goed geloof ik...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:17 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Radio Rijnmond wel ja.
Maar knappe overwinning ditDit geeft een klein beetje hoop.
Mwoah, volgens mij viel die een beetje tegen. Toen verloren we geloof ik ook van Benfica ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Psssst...vorig jaar was de voorbereiding ook goed geloof ik...
Dat zeker.quote:Maar winnen van Espanyol is gewoon goed.
Welke club was het dan? Ik was toen op vakantie weet ik nog wel.quote:
Daar verloren we toen van, in ieder geval.quote:Gisteravond was Partizan Belgrado, de oude club van Danko Lazovic, met 1-0 te sterk in de finale.
Ik heb er al 1 gemaakt:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als iemand die banners kan maken, kan ik ze wel in een scriptje gooien zodat hij random een andere laat zien (alleen wel tot eind van het jaar, want dan is mijn domeinnaampje weg).
Nee, en dat gebeurt waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 17 juli 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Is Kalou al naar PSV?
quote:17/7/2005 - 'Kalou moet zich stilhouden over PSV; Feyenoorders gaan er van uit dat Kalou blijft'
(Gepost door K)
Volgens Radio Rijnmond gaan zowel aanvoerder Dirk Kuyt, trainer Erwin Koeman als technisch directeur Mark Wotte er nu volledig vanuit dat Salomon Kalou komend seizoen bij Feyenoord zal blijven. Kuyt wilde niet aangeven waarop die overtuiging was gebaseerd. Mark Wotte zou Kalou duidelijk hebben gemaakt dat hij zich in de media niet meer mag uitlaten over zijn wens om naar PSV te vertrekken. Dat levert teveel onrust op rond Feyenoord.
Ze hebben iig aardig wat te besteden.quote:17-07-2005: Castelen toch snel naar Manchester City?
[Bron: FR-Fans.nl]
Vandaag heeft Manchester City een bod van 21 miljoen pond van Chelsea aanvaard op zijn sterspeler Shaun Wright-Phillips. Phillips moet alleen zelf nog tot overeenstemming komen met de Engelse landskampioen en aldaar nog een medische keuring ondergaan. Het is een publiek geheim dat Stuart Pearce, trainer van Manchester City, Romeo Castelen ziet als opvolger van zijn vertrokken sterspeler. Gisteren leek het er nog op dat Wright-Philips zou blijven in Manchester. De kans op een snel vertrek van Castelen is vandaag ineens veel groter geworden. Castelen zelf zegt dat hij het naar zijn zin heeft bij Feyenoord en dat hij niet per se weg hoeft.
Zeker, al begint de Spaanse competitie veel later dan de onze en zijn die clubs pas net bezig. Dat scheelt wel natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef fransie102 het volgende:
Ik zie dat Espanyol gewoon 5e is geworden in Spanje!Dat is dus een club die je zo in de halve finale van de UEFA cup kan tegenkomen. Des te knapper deze tussenstand
Dan vrees ik toch extra voor Maikel.quote:Erwin Koeman twijfelt nog welke doelman hij dit seizoen zal uitroepen tot eerste keeper van Feyenoord: Maikel Aerts of Patrick Lodewijks. Na afloop van het trainingskamp in China neemt de coach een beslissing.
Aerts stond onder de lat in het eerste Chinese oefenduel. Feyenoord won zondag met 2-1 van Espanyol, maar de Eindhovense doelman zag er niet goed uit bij de tegentreffer van Mauricio Pochettino.
Patrick Lodewijks krijgt de kans tegen Nacional. De kampioen van Uruguay is komende vrijdag tegenstander van de Rotterdammers. Vorig seizoen groeide deze Eindhovenaar uit tot eerste keus onder ex-coach Ruud Gullit.
Als Feyenoord op 31 juli zichzelf presenteert in de Kuip voor de wedstrijd tegen Hertha BSC, wil Koeman zijn 'nieuwe elftal' het veld insturen, inclusief eerste doelman.
Alex Brosque is terug naar Australie!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef snabbi het volgende:
Zo ik ben der weer. Was 12 dagen in mallorca..... pffff ik moet me bijlezen weer maar ik zie al dat ik er geen zin in krijg met een korte indruk van deze topic.
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Loek kom is terug naar Hools, ik hang er als 21 jarige nu tussen de of 25 jarigen en ouder of 19 en jonger
Dat is waar. Maar die Spaanse clubs spelen toch ook wel een paar wedstrijdjes voordat ze naar China gaan?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker, al begint de Spaanse competitie veel later dan de onze en zijn die clubs pas net bezig. Dat scheelt wel natuurlijk.
Alsof een oefenwedstrijdje wat zegt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:17 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Radio Rijnmond wel ja.
Maar knappe overwinning ditDit geeft een klein beetje hoop.
Cool, we zijn 24 keer kampioen gewordenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gemaakt:
[afbeelding]
14 keerquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gemaakt:
[afbeelding]
Quasar heeft Feyenoord hoog zitten volgens mij.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Cool, we zijn 24 keer kampioen gewordenZomaar 10 schalen voor nop gekregen
Hij is voor Vitesse, sukkelquote:Op zondag 17 juli 2005 21:42 schreef Jajong het volgende:
Haha, hoe typisch voor een Feyenoord-fan...
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:48 schreef Jajong het volgende:
waarom maakt hij dan ook zon banner voor jullie :|
Geluktquote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak, en daar komt nog bij dat genoeg van jou soort er net zo hard was ingetuind..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.
Ik vind jou niet lievquote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak
Dat je er nog op ingaatquote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak
doen we effe wat vriendelijker?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
2 maten.quote:
Nee hoor,er zit wel degelijk verschil in de manier van reageren en op welke manier het gebracht wordt.quote:
De strekking blijft het zelfde. Bedoel t niet verkeerd hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,er zit wel degelijk verschil in de manier van reageren en op welke manier het gebracht wordt.
De strekking van alle Feyenoorders en ajacieden naar elkaar toe is toch hetzelfde?quote:
Ik ook nietquote:Bedoel t niet verkeerd hoor![]()
Daaromquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De strekking van alle Feyenoorders en ajacieden naar elkaar toe is toch hetzelfde?
[..]
Ik ook niet
Ik zie er geenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef Sloggi het volgende:
Wat mij betreft is die van Franky ook goed hoor
WOTTE VERZOEKT KALOU ZICH ALLEEN OP FEYENOORD TE RICHTENquote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en dat gebeurt waarschijnlijk ook niet
[..]
Hoop doet levenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:47 schreef Kaap het volgende:
Nee, die blijft gewoon.
Hij komt gewoon niet naar Eindhoven, tenzij Guusje een zak van 15 mil op tafel legt. Maar zal allemaal wel loslopen want in interview met die n44b Westerhof blijkt dus dat PSV nog niet eens een officieel bod heeft gedaan op Kalou.quote:
Het ging aardig los in de kantine jaquote:Op maandag 18 juli 2005 12:11 schreef Kaap het volgende:
Las net dat bij FC Utrecht-Anderlecht, hooligans van Anderlecht op de vuist gingen met Utrecht supporters, waarbij de fans van Anderlecht werden ondersteund door fans van....jawel...Ajax.
Ze noemen Anderlecht altijd de neuzen van Belgie, niet overdreven dus.
Anyway, enkele Feyenoord hooligans waren afgereist naar de wedstrijd om wat liederen voor/tegen Goor te zingen.
Komen nu die ajax supporters ook op internet te staan?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:38 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Het ging aardig los in de kantine jaUtreg de benen genomen, want was een te grote groep van die neuzen. Raar dat utreg niet met een goede groep kwam, want dit kon je verwachten
![]()
Ja op www.calimero.nlquote:Op maandag 18 juli 2005 13:04 schreef Kaap het volgende:
[..]
Komen nu die ajax supporters ook op internet te staan?![]()
Gut stakkertje, kan je nou niks orginelers verzinnen? Nee, zelf wel met een beschuldigend vingertje wijzen als jij en je maatjes belaagd worden.quote:
Ja zeker, mooi mooi mooi.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:11 schreef Kaap het volgende:
Las net dat bij FC Utrecht-Anderlecht, hooligans van Anderlecht op de vuist gingen met Utrecht supporters, waarbij de fans van Anderlecht werden ondersteund door fans van....jawel...Ajax.
Ze noemen Anderlecht altijd de neuzen van Belgie, niet overdreven dus.
Anyway, enkele Feyenoord hooligans waren afgereist naar de wedstrijd om wat liederen voor/tegen Goor te zingen.
Waar heb je het overquote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Nee, zelf wel met een beschuldigend vingertje wijzen als jij en je maatjes belaagd worden.![]()
idd, kuyt is de enige echte Feyenoorder !quote:Op maandag 18 juli 2005 13:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Goede keuze om Kuyt te benoemen tot aanvoerder, ik had ook niet anders verwacht.
Een typfoutje jongens, is al weer hersteld met een F5.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Quasar heeft Feyenoord hoog zitten volgens mij.
Ken me nog wel een Utrecht - Feijenoorder herinderen de laatste editie, toen wij zat avond daar liepen, en Utrecht met ze 10'en 2 van ons in elkaar stompten. Hadden ze nu maar zo tof moeten zijn...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het was gewoon een mooie actie klaar. Alleen dat er doorgestampt word als er iemand op de grond ligt is een beetje jammer...![]()
quote:Feyenoord wil de 19 jarige 'Leonardo da Silva Moura van het Braziliaanse Santos contracteren.Feyenoord is nagenoeg rond is met FC Santos over de komst van Leonardo.
In zijn vaderland geldt hij als een veelbelovende speler voor de toekomst. De snelle verdediger doorliep tot nu toe alle jeugdselecties van Brazilië. In 2003 werd hij met zijn land wereldkampioen voor spelers onder de 17 jaar.
Als vaste basisspeler van FC Santos veroverde Leonardo vorig jaar het kampioenschap van Brazilië.
De verdediger zou in Rotterdam wel eens de nieuwe linksback kunnen worden van coach Erwin Koeman.Hij kan ook centraal achterin spelen..De transfer lijkt slechts een kwestie van tijd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Het liedje voor hem is iig makkelijk, zeker aangezien hij een verdediger is!
Ole, Ole, Ole, Oleeee!
Schop hem op z'n knie!
Leonardo 3!
Ik vrees dat dit ijdele hoop is.....quote:Op maandag 18 juli 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
‘Ik verwacht ook van PSV dat ze de spelregels rond het benaderen van spelers kennen en daar naar zullen handelen’, voegde de technisch directeur daar nog aan toe.
Hoe triest kun je zijnquote:Feyenoord-hooligans kwamen voor Bart Goor
Dat de transfer van Bart Goor naar Anderlecht erg zwaar valt voor Feyenoord, is afgelopen weekend nog maar eens gebleken. Bart Goor kreeg af te rekenen met enkele Feyenoord-hooligans.
Na een transfersoap van bijna 50 dagen ruilde Bart Goor Feyenoord na één seizoen voor Anderlecht. Dat wordt hem niet in dank afgenomen door de Feyenoord-supporters. Voor de wedstrijd van Anderlecht - FC Utrecht waren enkele hooligans speciaal naar Woerden gekomen om Goor hun ongenoegen kenbaar te maken.
Gepubliceerd op: 18 juli 2005
Bron: Belgium Soccer
Beiden, wat mij betreft, maar die hooiles zijn toch nog een factor tien triester.quote:
Precies! Wij hebben overal schijt aan en hebben geen waarden en normen!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit ijdele hoop is.....
Die heeft 'ie al weer weggehaald. Franky, post 'm nog eens!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zie er geen![]()
sowieso lekker boeiend, das net zoiets als je druk maken om die titels
Waren geen Feijenoord hooligans aanwezig daar. Weet niet wie dat heb verzonnen maar, die boys zijn iig niet bekend bij de echte jongens.quote:
Wat zijn die spelregels precies in Nederland?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit ijdele hoop is.....
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 18 juli 2005 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat zijn die spelregels precies in Nederland?
Ach das gelul man.quote:
Vreemd bericht dan...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Waren geen Feijenoord hooligans aanwezig daar. Weet niet wie dat heb verzonnen maar, die boys zijn iig niet bekend bij de echte jongens.
Waren wel een 20tal neuzen bij Anderlecht iig.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Waren geen Feijenoord hooligans aanwezig daar. Weet niet wie dat heb verzonnen maar, die boys zijn iig niet bekend bij de echte jongens.
Die zijn net zo triestquote:Op maandag 18 juli 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waren wel een 20tal neuzen bij Anderlecht iig.
Ja hehe, Utrecht on the run hihihi. Goed voor ze.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waren wel een 20tal neuzen bij Anderlecht iig.
En nog nieuws over Kalou :quote:Koen Daerden is een kanjer...hij moet nog groeien maar is uitgeleerd bij Genk...Heeft 2 paar longen en een prima in-en overzicht...is ook dreigend naar voren maar vergeet nooit zijn verdigende taken uit te voeren..
Hij is nog jong en is toe aan een stapje hogerop
Ik heb hem afgelopen seizoen diverse keren live zien spelen in het altijd (sfeer)volle fenix-stadion...heb namelijk een Belgische vriendin die helemaal leip is van Genk...
Nu maar hopen dat Kalou er weer plezier in krijgt bij Feyenoord en alsnog bijtekent.quote:Wotte: 'Ik verwacht geen pogingen meer van Psv'
[Bron: FR-Fans.nl]
Salomon Kalou zal geen uitspraken meer doen over de mogelijke overgang naar PSV. Hiermee geeft de 19-jarige Feyenoorder gehoor aan het verzoek van Mark Wotte om de rust in de groep te bewaren.
Over een spreekverbod wil de technisch directeur van Feyenoord niet spreken. "Daar doen we niet aan. Ik heb hem alleen gevraagd niet langer de rust van het team in de voorbereiding te verstoren. Dat begrijpt Salomon", zo zei Wotte in het Algemeen Dagblad.
Wotte verwacht overigens niet dat de talentvolle aanvaller nog naar Eindhoven zal vertrekken. "Feyenoord heeft al een paar weken niets gehoord van PSV", aldus Wotte. "Ik verwacht eigenlijk ook niet meer dat PSV een poging doet Kalou te halen."
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies! Wij hebben overal schijt aan en hebben geen waarden en normen!
quote:Britse belangstelling voor Bruno Basto
Feyenoorder Bruno Basto staat nadrukkelijk in de belangstelling van enkele clubs uit Engeland. Technisch directeur Mark Wotte gaf vanuit China prijs dat enkele ploegen geïnteresseerd zijn, maar hij wilde nog geen namen bekend maken.
Wotte vertelde vanuit een snikheet Nanjing in China, waar Feyenoord zich op dit moment klaarstoomt voor het nieuwe voetbalseizoen, dat er alleen gepraat kan worden als de geïnteresseerde ploegen Basto willen kopen. Een verhuurperiode is uitgesloten.
Basto werd het afgelopen seizoen transfervrij door Feyenoord overgenomen van Bordeaux. De Portugese linkervleugelverdediger speelde zich vlot in de basis, maar moest na aanhoudende kritiek op zijn functioneren het veld ruimen. Toch kwam hij nog tot een totaal van 18 competitiewedstrijden.
Eerder liet trainer Erwin Koeman al weten de verdediger niet te gebruiken. De nieuwe coach ziet meer heil in Pascal Bosschaart, Patrick Mtiliga en Ferne Snoyl voor de linksbackpositie.
Als Feyenoord Daerden wil dan zullen ze toch echt heel wat moeten neertellen. Naar verluid zo'n 4 a 5 miljoen euro.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:43 schreef fransie102 het volgende:
Wat ik op een ander forum over Daerden tegenkwam :
[..]
En nog nieuws over Kalou :
[..]
Nu maar hopen dat Kalou er weer plezier in krijgt bij Feyenoord en alsnog bijtekent.
7 manquote:FEYENOORD OOK IN CHINA GESTEUND DOOR LEGIOEN
Feyenoord staat er niet alleen voor in China. De ploeg weet zich gesteund door een 7-koppige afvaardiging van het Legioen. De die-hards die tijdens de wedstrijd tegen Espanyol de Feyenoord vlag lieten wapperen in het Nanjing Olympic Sports Center, hadden er een reis van zo´n 8000 kilometer voor over om hun favorieten in Nanjing te zien spelen. Na afloop van de wedstrijd poseerde trainer Erwin Koeman op verzoek met hun supportersvlag en sprak een aantal spelers hun waardering uit voor de loyaliteit van de fans.
Andersom waren er ook complimenten. De supporters lieten weten het erg te hebben gewaardeerd dat Feyenoord hen kosteloos aan een zevental toegangskaarten wilde helpen.
Iets in de richting van een transfer waaraan een club niet mee wel werken niet via de desbetreffende speler spelen?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat zijn die spelregels precies in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |