Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.quote:
zijn jullie soms vergeten dat Donde ook braziliaans international was. En die gast was zo slecht en dom dat hij niet eens wist aan welke kant hij moest dekken. Dus ik moet eerst maar is zien of deze gast wel kan voetballen, dat hij international is zegt dus helemaal niks.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:23 schreef heiden6 het volgende:
Tja, hadden we bijna zonder een Leonardo gezeten nu de laatste weggaat. Maar goed, een verdediger van 19 van de Braziliaanse kampioen is wel een ander verhaal dan een Somalia of een Magrão zou je zeggen. Het zal mij benieuwen, hoewel ik fan blijf van Bahía.
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geen tropische verrasingen meer werd er gezegt en dan gaan ze nu opeens na die nigeriaan achter een braziliaan aan ?![]()
Tuurlijk zegt ie dat. Denk niet dat ie tijdens onderhandelingen jou vriend die primeur geeftquote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.
En een andere vriend van me zei tegen Landzaat dat de kuip maar een kwartiertje verder was. En daar moest hij om lachen. Hij zei er wel bij dat hij waarschijnlijk bij AZ moet blijven.
Eigenlijk is het gewoon een hele sympathieke ventquote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.
Dat zou best wel eens mee kunnen spelen inderdaad..quote:Op zondag 17 juli 2005 11:23 schreef fransie102 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Kalou wel eens kwaad op Feyenoord zou kunnen zijn omdat z'n maatje Leonardo weg moet.
Al de vorige tropische verrassingen waren inderdaad stuk voor stuk beter dan Schreuderquote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.
quote:Hij stond in de belangstelling van vele topclubs maar Promise Isaac speelt het komende seizoen bij het Turkse Gençlerbirligi.
Isaac was één van de sterren tijdens het WK onder-20 in Nederland. Met Nigeria reikte hij tot de finale, waar Argentinië nipt te sterk was. De 17-jarige aanvaller kon naar aanleiding van zijn sterke WK naar onder meer Paris Saint-Germain, AS Monaco en Feyenoord. Toch kiest hij niet voor één van die topclubs, maar voor Gençlerbirligi, de nummer vijf van de afgelopen Turkse competitie. Isaac tekende voor vier jaar bij de Turkse club. Hij verklaart zijn opvallende keuze: ”Ik merkte dat deze club plannen met me heeft. Het idee achter deze transfer is dat ik hier regelmatig kan spelen en niet op de bank terecht kom, zoals bij andere clubs. Zo kan ik me ontwikkelen, zodat ik in de toekomst naar een grotere club kan.”
"Goed hart, moest alleen gekookt op z'n rug hangen, en dan wel zo laag dat de honden er bij kunnen.."quote:Op zondag 17 juli 2005 11:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een hele sympathieke vent![]()
Had die Leonardo een basisplaats op dat WK? Kan me alleen nog Rafael herinneren...
Het niveau van die tropische verrassingen is meestal nog dramatischer dan Schreuder..quote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |