Alsof een oefenwedstrijdje wat zegt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:17 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Radio Rijnmond wel ja.
Maar knappe overwinning ditDit geeft een klein beetje hoop.
Cool, we zijn 24 keer kampioen gewordenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gemaakt:
[afbeelding]
14 keerquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gemaakt:
[afbeelding]
Quasar heeft Feyenoord hoog zitten volgens mij.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Cool, we zijn 24 keer kampioen gewordenZomaar 10 schalen voor nop gekregen
Hij is voor Vitesse, sukkelquote:Op zondag 17 juli 2005 21:42 schreef Jajong het volgende:
Haha, hoe typisch voor een Feyenoord-fan...
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:48 schreef Jajong het volgende:
waarom maakt hij dan ook zon banner voor jullie :|
Geluktquote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak, en daar komt nog bij dat genoeg van jou soort er net zo hard was ingetuind..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.
Ik vind jou niet lievquote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak
Dat je er nog op ingaatquote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak
doen we effe wat vriendelijker?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
2 maten.quote:
Nee hoor,er zit wel degelijk verschil in de manier van reageren en op welke manier het gebracht wordt.quote:
De strekking blijft het zelfde. Bedoel t niet verkeerd hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,er zit wel degelijk verschil in de manier van reageren en op welke manier het gebracht wordt.
De strekking van alle Feyenoorders en ajacieden naar elkaar toe is toch hetzelfde?quote:
Ik ook nietquote:Bedoel t niet verkeerd hoor![]()
Daaromquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De strekking van alle Feyenoorders en ajacieden naar elkaar toe is toch hetzelfde?
[..]
Ik ook niet
Ik zie er geenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef Sloggi het volgende:
Wat mij betreft is die van Franky ook goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |