Ze zijn alleen echt lelijkquote:
het lijkt me dat iemand die een aantal jaar geleden met z'n volle verstand een contract ondertekende dat tot de zomer van 2007 loopt anno 2005 nog gewoon aan z'n contract gehouden kan worden, ongeacht wat de speler in kwestie zelf wil, alleen zit je met de ambitie in de knoop.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:
Kalou blijft hoogstwaarschijnlijk.
Als feyenoord maar niet zo dom is om Kalou net als Ibrahimovich voor een appel en een bos wortels aan een europese topclub te verkopen..quote:Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
maar de transferperiode is nog lang en is tot het laatst spannend (Zie Ibrahimovich verleden jaar).
Maar hij gaat niet naar een Europese topclub, hij wil Nederlander worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Als feyenoord maar niet zo dom is om Kalou net als Ibrahimovich voor een appel en een bos wortels aan een europese topclub te verkopen..
Even wachten op cultheld.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet naar een Europese topclub, hij wil Nederlander worden.
Die is op vakantie (alhoewel hij wel een kloon heeft achtergelatenquote:
Eentje die voor Ajax is nog welquote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die is op vakantie (alhoewel hij wel een kloon heeft achtergelaten).
Ik weet niet of het dom is (net als de zaak Zlatan destijds) aangezien wij als voetbalvolgers een nogal subjectieve en beknopte kijk op de gehele transferbusiness hebben, itt de mensen die er in werken.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Als feyenoord maar niet zo dom is om Kalou net als Ibrahimovich voor een appel en een bos wortels aan een europese topclub te verkopen..
Ik zie Landzaat volgend jaar gewoon bij AZ spelen, Scheringa staat absoluut nog in de kinderschoenen qua transfers en is een lichtgewicht op de markt (niet financieel natuurlijk), voordeel is dat hij financiele kennis heeft en weet wat euro's waard zijn. Als ie weggaat dan zal het naar een buitenlandse club zijn geen Feyenoord, Ajax of PSV denk ik...quote:Op maandag 18 juli 2005 17:31 schreef fransie102 het volgende:
Klopt. Net als met Daerden en Landzaat. Mochten die alle 2 niet komen, dan moet je toch razendsnel op zoek.
En waarom zou Hofs dat doen?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:42 schreef Jajong het volgende:
Als Kalou naar PSV gaat schopt Hofs em een half jaar uit de roulatie gok ik.
De aanslagen van de Catalanen op de benen van Ronaldo en Figo vielen ook wel mee, dus Nicky zal zich ook wel inhouden, maar is de mening van Hofs eigenlijk wel relevant? denk het niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:48 schreef Jajong het volgende:
Boos.
Als je ambitie hebt, moet je zowiezo niet een van je betere spelers wegdoen. Al helemaal niet naar de club waarvan je hoopt dat die uiteindelijk de concurrent is. Waarom zou je je concurrent beter maken dan nodig is?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef fransie102 het volgende:
Het is overigens niet dat ik hem als Feyenoorder geen mooie carierre bij PSV enzo gun, maar ik ben vooral kwaad om de reden waarom ie weg wil. Als wij goede spelers in overvloed hadden en we hadden nog 3 topspitsen op de bank, dan had ik gezegd : alsjeblieft PSV, je mag hem hebben voor 10 miljoen. Maar we hebben al zo weinig goede spelers, en voor die 10 miljoen koop je echt niet zo heel veel terug.
Ik ook en ik sta nog wel aan de andere kant (Eindhoven)quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Jajong het volgende:
Nouja, de manier waarop ie een transfer probeert te forceren staat me vooral tegen.
De wetten van het grote geld he, overleven prevaleert boven een concurrentiepositie.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als je ambitie hebt, moet je zowiezo niet een van je betere spelers wegdoen. Al helemaal niet naar de club waarvan je hoopt dat die uiteindelijk de concurrent is. Waarom zou je je concurrent beter maken dan nodig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |