Ze zijn alleen echt lelijkquote:
het lijkt me dat iemand die een aantal jaar geleden met z'n volle verstand een contract ondertekende dat tot de zomer van 2007 loopt anno 2005 nog gewoon aan z'n contract gehouden kan worden, ongeacht wat de speler in kwestie zelf wil, alleen zit je met de ambitie in de knoop.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:
Kalou blijft hoogstwaarschijnlijk.
Als feyenoord maar niet zo dom is om Kalou net als Ibrahimovich voor een appel en een bos wortels aan een europese topclub te verkopen..quote:Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
maar de transferperiode is nog lang en is tot het laatst spannend (Zie Ibrahimovich verleden jaar).
Maar hij gaat niet naar een Europese topclub, hij wil Nederlander worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Als feyenoord maar niet zo dom is om Kalou net als Ibrahimovich voor een appel en een bos wortels aan een europese topclub te verkopen..
Even wachten op cultheld.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet naar een Europese topclub, hij wil Nederlander worden.
Die is op vakantie (alhoewel hij wel een kloon heeft achtergelatenquote:
Eentje die voor Ajax is nog welquote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die is op vakantie (alhoewel hij wel een kloon heeft achtergelaten).
Ik weet niet of het dom is (net als de zaak Zlatan destijds) aangezien wij als voetbalvolgers een nogal subjectieve en beknopte kijk op de gehele transferbusiness hebben, itt de mensen die er in werken.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Als feyenoord maar niet zo dom is om Kalou net als Ibrahimovich voor een appel en een bos wortels aan een europese topclub te verkopen..
Ik zie Landzaat volgend jaar gewoon bij AZ spelen, Scheringa staat absoluut nog in de kinderschoenen qua transfers en is een lichtgewicht op de markt (niet financieel natuurlijk), voordeel is dat hij financiele kennis heeft en weet wat euro's waard zijn. Als ie weggaat dan zal het naar een buitenlandse club zijn geen Feyenoord, Ajax of PSV denk ik...quote:Op maandag 18 juli 2005 17:31 schreef fransie102 het volgende:
Klopt. Net als met Daerden en Landzaat. Mochten die alle 2 niet komen, dan moet je toch razendsnel op zoek.
En waarom zou Hofs dat doen?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:42 schreef Jajong het volgende:
Als Kalou naar PSV gaat schopt Hofs em een half jaar uit de roulatie gok ik.
De aanslagen van de Catalanen op de benen van Ronaldo en Figo vielen ook wel mee, dus Nicky zal zich ook wel inhouden, maar is de mening van Hofs eigenlijk wel relevant? denk het niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:48 schreef Jajong het volgende:
Boos.
Als je ambitie hebt, moet je zowiezo niet een van je betere spelers wegdoen. Al helemaal niet naar de club waarvan je hoopt dat die uiteindelijk de concurrent is. Waarom zou je je concurrent beter maken dan nodig is?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef fransie102 het volgende:
Het is overigens niet dat ik hem als Feyenoorder geen mooie carierre bij PSV enzo gun, maar ik ben vooral kwaad om de reden waarom ie weg wil. Als wij goede spelers in overvloed hadden en we hadden nog 3 topspitsen op de bank, dan had ik gezegd : alsjeblieft PSV, je mag hem hebben voor 10 miljoen. Maar we hebben al zo weinig goede spelers, en voor die 10 miljoen koop je echt niet zo heel veel terug.
Ik ook en ik sta nog wel aan de andere kant (Eindhoven)quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Jajong het volgende:
Nouja, de manier waarop ie een transfer probeert te forceren staat me vooral tegen.
De wetten van het grote geld he, overleven prevaleert boven een concurrentiepositie.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als je ambitie hebt, moet je zowiezo niet een van je betere spelers wegdoen. Al helemaal niet naar de club waarvan je hoopt dat die uiteindelijk de concurrent is. Waarom zou je je concurrent beter maken dan nodig is?
Precies, Kalou is een belangrijke schakel bij Feyenoord, als die weg zou gaan voor 10miljoen.. wat zou je er terug voor kunnen halen?? Gevestigde spelers zitten sowieso nooit te springen om naar Nederland te komen en met een jong talent is t ook altijd nog maar afwachten.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als je ambitie hebt, moet je zowiezo niet een van je betere spelers wegdoen. Al helemaal niet naar de club waarvan je hoopt dat die uiteindelijk de concurrent is. Waarom zou je je concurrent beter maken dan nodig is?
Als je hem wegdoet lever je sowieso aan kwaliteit in dat is waar,wie je er ook voor terughaalt , maar als Kuijt weg zou gaan stort het toch in en moet je vangen voor Kalou wat er te vangen is.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Precies, Kalou is een belangrijke schakel bij Feyenoord, als die weg zou gaan voor 10miljoen.. wat zou je er terug voor kunnen halen?? Gevestigde spelers zitten sowieso nooit te springen om naar Nederland te komen en met een jong talent is t ook altijd nog maar afwachten.
Dat is goed voor Feyenoord, ook internationaal en naar de talenten toe als ze zo'n speler vast kunnen houden. Maar is dat al zeker dan?quote:
Nouja, als ik moet geloven wat ik lees in interviews met em.. hij heeft net de aanvoerdersband geaccepteerd en hij schijnt er heel serieus mee om te zijn gegaan etc. Beetje cru om daarna vrolijk weg te gaan..quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is goed voor Feyenoord, ook internationaal en naar de talenten toe als ze zo'n speler vast kunnen houden. Maar is dat al zeker dan?
In deze tijd van het jaar zou ik niemand op zijn woord geloven als er serieuze kapers op de kust zijn.
Weinig alternatief toch? Kuijt is het boegbeeld van Feynoord op dit moment.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:27 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie Kuijt ook niet meer vertrekken, goede keuze van Koeman!
Ja iddquote:Op maandag 18 juli 2005 18:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weinig alternatief toch? Kuijt is het boegbeeld van Feynoord op dit moment.
quote:Zweedse media: Feyenoord volgt middenvelder Djuric
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de doorgaans betrouwbare Zweedse krant Expressen heeft Feyenoord interesse in de 20-jarige Zweedse middenvelder Dusan Djuric. De Zweeds international speelt in zijn geboorteland sinds 2003 bij Halmstads Bk en staat ook nadrukkelijk in de belangstelling van ajax, dat de speler al veel langer volgt. Ook Anderlecht en Az zouden Djuric willen hebben, maar voorlopig hebben zowel Feyenoord als deze andere clubs nog niets van zich laten horen.
quote:Feyenoord tikt Kalou op vingers
Door Wietse Dijkstra
Nanjing - Salomon Kalou moet PSV uit zijn hoofd zetten en mag van Feyenoord voorlopig niet meer hardop nadenken over een mogelijke transfer naar Eindhoven. Technisch directeur Mark Wotte gaf de Ivoriaan kort na zijn aankomst in het Chinese Nanjing gisteren meteen een tik op de vingers. Feyenoord is het gedoe met Kalou spuugzat. ,,De soap rond Kalou moet snel afgelopen zijn,'' sprak trainer Erwin Koeman gisteravond na de 2-1 zege op Espanyol. ,,Ik ga ervan uit dat hij blijft. De komende dagen heb ik nog een gesprek met hem.''
Wotte had voor de wedstrijd in Nanjing al een onderhoud met de jonge aanvaller. ,,Ik heb hem gezegd dat hij niet meer over PSV moet praten omdat dat niet in het belang van Feyenoord is en de voorbereiding stoort,'' aldus Wotte. ,,Hoe hij daarop reageerde? Hij zei dat hij dat wel begreep.''
Kalou is dan ook geen herrieschopper. Waar Bart Goor in zijn laatste week in Rotterdamse dienst met zichtbare tegenzin op het trainingsveld stond, is aan de jonge aanvaller op geen enkele manier te merken dat hij zo graag weg wil bij Feyenoord. Kalou, tegen Espanyol niet zo gelukkig in de afwerking, doet in China gewoon zijn werk en maakt als altijd een opgeruimde, vrolijke indruk. Zelfs het benauwde weer in Nanjing heeft geen effect op zijn humeur. ,,Ik kom net terug van mijn vakante in Afrika, daar was het net zo warm,'' lachte hij zaterdag na de eerste training, terwijl hij het zweet uit zijn doorweekte shirt stond te wringen.
Ook als een transfer met PSV definitief afketst, zal Kalou naar alle waarschijnlijkheid niet met de pest in zijn lijf gaan rondlopen bij Feyenoord. Met zijn collega's kan hij het nog steeds uitstekend vinden. De spelers van Feyenoord rekenen Kalou persoonlijk ook niet zoveel aan. Dirk Kuijt wil per se dat Kalou blijft en liet gisteravond weer weten dat hij er 'voor honderd procent' vanuit gaat dat dat ook gebeurt.
De meer ervaren Feyenoorders zien Kalou in de eerste plaats als een speelbal van zijn zaakwaarnemers. Rodger Linse kan immers veel geld verdienen aan de Ivoriaan als hij erin slaagt om hem via PSV naar het grote en rijke Chelsea te brengen.
Dat Kalou in de media herhaaldelijk heeft laten weten dat hij naar PSV wil, neemt Patrick Lodewijks niet serieus. ,,Dat zegt Kalou toch niet!'' reageert de Feyenoord-doelman. ,,Salomon laat zich makkelijk be invloeden. Ik denk dat hij zich laat gebruiken. Wat hij allemaal heeft gezegd zijn niet zijn eigen woorden, al zal hij ze wel zelf hebben uitgesproken. Als je hem vaak genoeg vertelt wat hij moet zeggen, dan doet hij dat wel. Ik trap hier echt niet in.''
Volgens Lodewijks is Kalou helemaal niet toe aan volgende stap in zijn carri ere. ,,Kalou speelde een jaar geleden nog bij Excelsior. Dan kun je toch nu niet zeggen dat je uitgeleerd bent bij Feyenoord. Dat Bart Goor op zijn 32ste roept dat hij Feyenoord niet meer ziet zitten omdat hij naar zijn oude club kan, verdient ook niet de schoonheidsprijs. Maar hij kan op zijn leeftijd tenminste ergens over praten. Deze jongen is 19. Als je een kerel bent zeg je meteen op de eerste dag dat je weg wilt. Dan moet je ook zo flink zijn om, zoals Goor, de confrontatie aan te gaan met iedereen. Natuurlijk krijgt hij hier gezeik mee met supporters. Als dat gebeurt, moeten de mensen die hem begeleiden dan ook maar om hem heen gaan staan.''
Bron: RD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |