Hoezo Tim ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:10 schreef Wrinex het volgende:
Gelly, wat voor opleiding heb jij eigenlijk gedaan
had me ff gemaild danquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef gelly het volgende:
Nou ja, omdat Nikky een beetje kansloos bezig is..
Static ! Laffer !
Ik was in A'dam zaterdag !
En zondag ook ! In het Vondelpark !
We waren niet echt van plan om op stap te gaan en zondag te blijven... Uiteindelijk om een uur of 3 de stad ingegaan.... En in A'dam is dan dus bijna alles dichtquote:
Nee sorry, Tim is logeren. Roy hier.quote:
Eerst een naaktfoto naar golfer@fok.nl van je sturen ter keuring of je er inderdaad uitziet als 19.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
Mogen wij ook komen? Ik zie er uit als 19 hoor en m`n vriendin is bijna 16![]()
We gaan naar Amsterdam toe om lekker te stappen en we willen graag op jullie feestje komen.![]()
Leuk die smilies hier het lijkt wel MSN.![]()
wat mij betreft:quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik dus zo bruut door het slotje heenpostte:
Niet op mijn verjaardag? Gaan jullie even met z'n tweeën overleggen dan, ik heb die avond nog vrij.
De vraag is of je welkom bent. Zonder blauwe plekken achteraf uiteraard.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik dus zo bruut door het slotje heenpostte:
Niet op mijn verjaardag? Gaan jullie even met z'n tweeën overleggen dan, ik heb die avond nog vrij.
ik vind jou nogal opdringerigquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
We gaan naar Amsterdam toe om lekker te stappen en we willen graag op jullie feestje komen.![]()
Jij probeert iemand aan mijn sig te koppelen die je vrij goed kent, anders zou je niet reageren. Dan kun je je misschien afvragen of jij haar zo ziet, en niet ik. Want ik noem geen namen in mijn sig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:20 schreef Wrinex het volgende:
[..]
N.a.v. jouw ondertitel heb ik nogal het idee dat jij je ten koste van andere mensen beter probeert te profileren
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:22 schreef static het volgende:
[..]
De vraag is of je welkom bent. Zonder blauwe plekken achteraf uiteraard.
Goede kloon..quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
Wordt een dolle boel Lafferquote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit meer in de binnenstad benquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:15 schreef gelly het volgende:
[..]
En in A'dam is dan dus bijna alles dichtKut stad
Gaat over Nikky, tochquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef gelly het volgende:
Jij probeert iemand aan mijn sig te koppelen die je vrij goed kent, anders zou je niet reageren. Dan kun je je misschien afvragen of jij haar zo ziet, en niet ik. Want ik noem geen namen in mijn sig.
Maar goed dat ik me niet heb opgegeven heb dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wordt een dolle boel Laffer
De ene helft die niet met de andere spreekt.
we komen er wel uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou ja, uiteindelijk zijn we alle foute tenten wel binnen gekomen, incl. The waterhole en Royaltyquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef laffer het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit meer in de binnenstad ben![]()
Al zijn er best wat mensen waar ik een biertje mee zou willen drinken. De initiatiefnemers bijvoorbeeld, zoals die kale Amsterdamse neet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar goed dat ik me niet heb opgegeven heb dan.
maar we gaan een dollemans rit maken met een trein!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar goed dat ik me niet heb opgegeven heb dan.
Dat soort grappen zijn so 5 jaars meet Lafferquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef laffer het volgende:
[..]
maar we gaan een dollemans rit maken met een trein!!
en daarna, krijgt een deel van de ploeg een rondleiding op een basisschool![]()
Gaaf! En gaan we ook nekschotten geven?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef laffer het volgende:
[..]
maar we gaan een dollemans rit maken met een trein!!
en daarna, krijgt een deel van de ploeg een rondleiding op een basisschool![]()
Ja, het niveaun van de 5 jaars meet was ook niet echt hoog. Hoogtepunt was wel jouw stoeipartij met BBDquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat soort grappen zijn so 5 jaars meet Laffer
daarom ben ik juist niet naar die 5 jaars meet gegaanquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat soort grappen zijn so 5 jaars meet Laffer
Als dat al het hoogtepunt was SCquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, het niveaun van de 5 jaars meet was ook niet echt hoog. Hoogtepunt was wel jouw stoeipartij met BBD
Je hebt het fantastische ontbijt gemist van HeatWave. Jammer hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:31 schreef laffer het volgende:
[..]
daarom ben ik juist niet naar die 5 jaars meet gegaan![]()
ik mag jou wel hoor!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Al zijn er best wat mensen waar ik een biertje mee zou willen drinken. De initiatiefnemers bijvoorbeeld, zoals die kale Amsterdamse neet.![]()
Ik heb zelf geen namen genoemd en ook niet aan iemand specifiek gerefereerd. Maar wat jij nu zegt, hmm, een vrouwelijke (Wat je bij deze fijntjes duidelijk maakt) 'incapabel en laagopgeleid' persoon die een zogenaamd 'managementfunctie' (Wat een belachelijke omschrijving trouwens) bekleedt hier. Nou, je zal er Yvonne in ieder geval niet mee bedoelen aangezien haar hele functie bestaat uit een rode naam dragen. Lijkt me dan wel vrij duidelijk wie jij impliceert in je sig en is stuitend gezien jouw eigen genoten vooropleiding.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij probeert iemand aan mijn sig te koppelen die je vrij goed kent, anders zou je niet reageren. Dan kun je je misschien afvragen of jij haar zo ziet, en niet ik. Want ik noem geen namen in mijn sig.
Ja, ik kan geen ander bedenken.quote:
we wachten even met de datum...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
En kale pisnicht en rel(ex)mod: ik heb nog steeds geen uitnodiging voor de indrinkmeet.
Lazer eens op uit dit topic?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:34 schreef Wrinex het volgende:
Ik heb zelf geen namen genoemd en ook niet aan iemand specifiek gerefereerd. Maar wat jij nu zegt, hmm, een vrouwelijke (Wat je bij deze fijntjes duidelijk maakt) 'incapabel en laagopgeleid' persoon die een zogenaamd 'managementfunctie' (Wat een belachelijke omschrijving trouwens) bekleedt hier. Nou, je zal er Yvonne in ieder geval niet mee bedoelen aangezien haar hele functie bestaat uit een rode naam dragen. Lijkt me dan wel vrij duidelijk wie jij impliceert in je sig en is stuitend gezien jouw eigen genoten vooropleiding.
Krab eens aan je achterhoofd.quote:
en dat is weer de schuld van je oudersquote:
Och, dat wordt een dolle boel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ben je nu alweer unbanned?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef static het volgende:
*zucht*
Ohw, ben ik te min voor je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Al zijn er best wat mensen waar ik een biertje mee zou willen drinken. De initiatiefnemers bijvoorbeeld, zoals die kale Amsterdamse neet.![]()
Tsss SC, ik voelde de sfeer precies aan qua muziekquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ik kan geen ander bedenken.Er was te weinig eten, er werd niemand verkracht, er werd niet in het zwembad gekotst en de muziek was kut. Men, wat ben jij een prut DJ met je Brit Pop en Rock
Zeik niet ouwe-bal, je ben welkom. Op de indrink dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
En kale pisnicht en rel(ex)mod: ik heb nog steeds geen uitnodiging voor de indrinkmeet.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef gelly het volgende:
Tsss SC, ik voelde de sfeer precies aan qua muziek
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef static het volgende:
Zeik niet ouwe-bal, je ben welkom. Op de indrink dan.
Troost je, ik heb een FB perm ban.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, voortrekkerij. Ik was 3 maand geband voor het posten van 3 keer de url van EyeStream.![]()
Niet welkom. Next.quote:
Nee, daarom haal ik bloemen bij de slager.quote:
bron: lieve (stoere red.) Kreator. IIquote:Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef SunChaser het volgende:
Ja, voortrekkerij. Ik was 3 maand geband
Ik blijf weg uit deze topic als jij belooft jouw broek omhoog te houden deze meet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Lazer eens op uit dit topic?
Je bent niet uitgenodigd en je posts zijn verder offtopic.![]()
0,0quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef SunChaser het volgende:
Hoe vorderen je plannen trouwens voor een date met Jane?
Ben jij welkom dan? Man, je bent 38.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie trouwens al drie namen op het lijstje staan waarmee ik heb getongd. Dus pas op met al te dronken worden en bij iemand zomaar de bek erop zetten, je weet nooit wat ik onder mijn leden had (ik ook niet trouwens, ik moet nog op voor mijn derde hepatitus B-prik.)
Don't tempt me.quote:
Ja he,quote:
38??quote:
Jane is te leuk voor mij. Jammer, ander keertje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:48 schreef SunChaser het volgende:
Prutsert
Whehehe.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
38??
volgens mij is golfert nog niet eens zo oud![]()
Golfert is pas toe aan zijn derde jeugd, idd. En hij lurkt vast weer mee met zn flesje rode wijn!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
38??
volgens mij is golfert nog niet een zo oud![]()
Is ze een ander keertje niet meer te leuk voor jou dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Jane is te leuk voor mij. Jammer, ander keertje.
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bentquote:
de ouwe likkerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Golfert is pas toe aan zijn derde jeugd, idd. En hij lurkt vast weer mee met zn flesje rode wijn!
Hey Blouse
Ja, wat is er Golfie?
Weet je Wat Sunnie zegt?
Nou?
Dat we vast weer aan de rode wijn zitten
Hahahaha
Wat zal ik terugzeggen?
Niks! Ga van die pc weg en kom me likken.
Er staat nog een vacature open voor MOD. iets voor jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bent![]()
Jane is altijd leuk voor mij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:53 schreef SunChaser het volgende:
Is ze een ander keertje niet meer te leuk voor jou dan?
no wayquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er staat nog een vacature open voor MOD. iets voor jou?
En in het zwart.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bent![]()
I know. Need a spanking?quote:
Wat is dit nou weer?quote:
tis ff wennen, maar je bent erweerquote:
Belachelijk.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef laffer het volgende:
eej heatwave (sissie), doe eens wat aan deze knurft!!!!!
Door Kreator - dinsdag 12 juli 2005 @ 15:36
[..]
bron: lieve (stoere red.) Kreator. II
maak em af dude![]()
Kan ik niet meer, dus als jij het wilt doen, graag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, er missen nog wat usericons uit het vorige topic. Moeten die er nog bij gezet worden? Cynix, MissBliss etc.
Ohwja, dat pootje had ik bijna gebroken omdat ik hem een iets te stevige hand gaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
hoe hij on-aangekondigd op de L&S meeting kwam, braaf pootje gaf en apport deed
At timesquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:22 schreef Skaai het volgende:
HW, rook jij sigaartjes?
Stil nou, je verpest zijn stoere imagequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, dat pootje had ik bijna gebroken omdat ik hem een iets te stevige hand gaf.
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.
Zelfs 1 met cognac tip ofzo
werken
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:31 schreef Skaai het volgende:
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.
Zelfs 1 met cognac tip ofzo
werken
Correctie: Ik heb een doosje met die sigaartjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...
Het zegt mij allemaal niets maar dat gaat vast wel goed komen als ik het zo hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:36 schreef Skaai het volgende:
Correctie: Ik heb een doosje met die sigaartjes.. En Moods en Justus Van Maurik en nog wat Agio Tips, Oud Kampen tuitknak en Ritmeester Panatilo.
quote:Het lijkt mij ook niet heel vervelend, deze bijeenkomst.
Dus als ik welkom ben, dan voeg ik me graag bij u.
Aventura is mijn tweelingzusje en durft niet zonder mij te gaan![]()
En dan steeds om de beurt naar het toilet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Anders zeg je toch gewoon dat je Aventura bent?.
En maar hopen dat de vriendjes er niet bij zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan steeds om de beurt naar het toilet.
Ahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Aventura is nog altijd een vrijgezelle meid
Ok, ik zou me voor kunnen doen als Aventura, maar wat als we nu beide niet op het toilet zijn. Kan ik dan zeggen dat het een luchtspiegeling is?
KOm wat later op de avond en zeg dat ze dubbel zienquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Aventura is nog altijd een vrijgezelle meid
Ok, ik zou me voor kunnen doen als Aventura, maar wat als we nu beide niet op het toilet zijn. Kan ik dan zeggen dat het een luchtspiegeling is?
Don't remind me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
KOm wat later op de avond en zeg dat ze dubbel zien
Hij heeft me door.quote:Fok! Het enige bedrijf in Nederland dat laagopgeleide en incapabele mensen een management functie geeft.
Nou ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:23 schreef Wrinex het volgende:
De laffer & static meet. Ode aan überbeeb Barb. [4]
Hij heeft het over een 'haar'
Ik was er.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, het niveau van de 5 jaars meet was ook niet echt hoog.
Rightquote:
Neuh, ik weet waar ie m insteektquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Sun, je blijft maar jaloersch op de tong van golfer he
Ik jaloers? hoogstens inhaligquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...
Jij wel.quote:
Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Ik jaloers? hoogstens inhalig
Eeeh, onder wélke tegel zat je, zei je?quote:
Kun je best hebben volgens mij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Barb het volgende:
Maar ik ben niet zo'n überbeeb meer hoor Static. Ben 14 kg aangekomen door de Prednison en zo rond als een tonnetje tegenwoordig,.
Oi.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef Barb het volgende:
Mijn buik heeft wel wat weg van jouw buik,.
Of die van Cynix,.
Ja, hehe.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Merel het volgende:
Misschien kom ik ook wel even langsAls het mag
![]()
Static!!! Laffer!!! *Alwéér-een-lekker-wijf-alert*. Zeg ja!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Merel het volgende:
![]()
Was jij 113?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben dus van 113 naar 89 kg gegaan.
Ik zit nú tijdelijk weer even op 95 vanwege mijn post-amerikaanse eetpatroon, maar straks komt alles weer goed.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh, onder wélke tegel zat je, zei je?![]()
Ik ben dus van 113 naar 89 kg gegaan.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Static!!! Laffer!!! *Alwéér-een-lekker-wijf-alert*. Zeg ja!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:57 schreef static het volgende:
Kun jij Merel ff op de lijst zetten, incl. avatar svp?
Ohw, en hoi beeb.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef Merel het volgende:
![]()
Nou, niet echt, denk dat je in de war bent.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:09 schreef nikky het volgende:
En Mereltje komt ook uit het hoge noorden toch? Ook meerijden?.
Dat was iig een heel stuk veiliger dan een tentje met die andere oude bokquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen.
En dit keer geen bankje met vies meertje in de buurt
Je hebt Merel en Mereltje en ik ben gewoon altijd in de warquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:12 schreef static het volgende:
[..]
Nou, niet echt, denk dat je in de war bent.
Hij lag om 1 uur al te ronken, ik rolde er na 3 uur in en kwam er nog 1,5 uur eerder uit dan hem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Dat was iig een heel stuk veiliger dan een tentje met die andere oude bok
Staat inderdaad bij de bijwerkingenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Barb het volgende:
Ben 14 kg aangekomen door de Prednison
Een edit doen, copy/pasten en dat mailen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat bedoel je precies met 'kaal'?
Waar heb je het naartoe gestuurd?quote:Check je mail even of dat was wat je bedoelde...
apennootje...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:52 schreef static het volgende:
Waar heb je het naartoe gestuurd?
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijgquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:07 schreef static het volgende:
Welke woningquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:11 schreef laffer het volgende:
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijg![]()
in augustus mag ik het huurcontract komen onder tekenen![]()
ik wil al een jaar lang verhuizen, en nu heb ik een andere woning gevonden eindelijkquote:
Laffer! Ben blij voor je!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijg![]()
in augustus mag ik het huurcontract komen onder tekenen![]()
toppiequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:16 schreef static het volgende:
[..]
Laffer! Ben blij voor je!
Nice. Ben erg blij voor je.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:38 schreef MUUS het volgende:
Hallo!
Ik kom alleen even kijken hoor, verder niks.
Nou, het was meer een misschien-kom-ik-de-27e-ook-wel tvp.quote:
Ja precies, jij valt helemaal niet in het profiel van een gezellig mens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben nog niet ingezegend door de heren, dus misschien mag ik niet eens..
Laffer heeft dat al eens gedaan, dus mij verbaast niks meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:57 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij ook fijn plan om je eens plat op de bek te zoenen te kunnen op die meet MUUS.![]()
golfer natuurlijk, want static doet zoiets niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:01 schreef Bluezz het volgende:
Ehm muus heb je het over stet of over golf
Die laatste ligt hier naar adem te snakken van het idee... maar het kunnen ook die ribbetjes zijn![]()
Dan doe ik iets fout, want static is heel lief, braaf en verlegen in mijn buurt.quote:
Is ie ook, en dat duurt ff.... en dan OPEENS...quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:10 schreef MUUS het volgende:
Dan doe ik iets fout, want static is heel lief, braaf en verlegen in mijn buurt.
OH MIJN GOD, WAT IS ER MIS MET MIJ?.
Hoe lang ben je nog ex-crew deze keer?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:26 schreef Angelic1 het volgende:
Hoe lang ben je nog ex-crew deze keer?
Zet me maar op de lijst. Als Pax komt is het vast gezellig
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef SolidArt het volgende:
Het schijnt dat wanneer je lichaamszweet niet stinkt, dat vrouwen het aantrekkelijk vinden.
Ik wil het wel inhalen hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan doe ik iets fout, want static is heel lief, braaf en verlegen in mijn buurt.
OH MIJN GOD, WAT IS ER MIS MET MIJ?.
Definitief.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:26 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nog ex-crew deze keer?
Het is nog niet helemaal duidelijk of hij komt. Ff checken.quote:Zet me maar op de lijst. Als Pax komt is het vast gezellig![]()
Ik wist het.quote:
Sja, we kunnen niet allemaal zo'n mooi Hot-Shit logo hebben natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Wel een beetje jammer dat dat ES-TV logo'tje nu in de OP staat.
Laat eens zien! Nog niet gezien!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:22 schreef SunChaser het volgende:
Sja, we kunnen niet allemaal zo'n mooi Hot-Shit logo hebben natuurlijk
Tsk, heb je niet eens een hot shit t-shirt besteld dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat eens zien! Nog niet gezien!
tsk, dat heb IK weer!quote:
ik wel ik welquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Tsk, heb je niet eens een hot shit t-shirt besteld dan?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef laffer het volgende:
[..]
mensen op straat kijken me weleens raar aan als ik met dat shirt over straat loop , maar eej.....![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef laffer het volgende:
ik ga waar ik voor sta, en dat is FOK! hot shit![]()
op de meet trek ik em ook aan![]()
Ik niet. Moet ik weer zuipen. Bah.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:21 schreef Matness het volgende:
Ik begin trouwens bijna zin te krijgen in deze meet
Ikquote:
Het bljift zo wel exclusiefquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
30 aanmeldingen al, das toch zeker 15 man op die meeting.
Ik wacht nog op de Poll of de meet in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven of Rotterdam moet worden gehouden. Pas daarna volgende de afzeggingen toch?quote:
Die poll komt er niet hoor. De locatie is allang bekend (qua stad dan)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:49 schreef Matness het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Poll of de meet in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven of Rotterdam moet worden gehouden. Pas daarna volgende de afzeggingen toch?
Ok, mijn advocaat belt de jouwe van de week wel ffquote:
Het was al te rustig de laatste tijd, eindelijk weer wat te doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, mijn advocaat belt de jouwe van de week wel ff.
Sue'en om het sue'en! You gotta love itquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het was al te rustig de laatste tijd, eindelijk weer wat te doen.
Kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:49 schreef Matness het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Poll of de meet in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven of Rotterdam moet worden gehouden.
Ach, dat hoeft dan ook niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef Ole het volgende:
Wel handig, zo'n datum als je salaris nét binnen is..
Weet je in ieder geval dat je de rest van de maand niet meer uit kan![]()
quote:
ferrie koel men!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef PPL het volgende:
* niet afzegt *
ferrie hot shit menquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef PPL het volgende:
* niet afzegt *
Shirts met:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Matness het volgende:
Is er al L&S merchandise?
Alles is te te lopen, als je maar wil.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef Ole het volgende:
Ik wil wel lopend kunnen hoor!![]()
Anders zeg ik alsnog af!
Dat was een schot in open doel Q.quote:
Zal ik anders een nieuwe rage beginnen?quote:
Ik heb niet gezegd vanaf waar hoorquote:
quote:
En hoe staat het met filmen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef static het volgende:
Ohw, het riedeltje over foto's mag bekend zijn hè?
quote:
Zouden de kijkers van EyeStream TV een L&S meet aankunnen, denk jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:.
Ik zie Sunnie al verslag doen van de L&S meeting
Mot je op de lijst of niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Zal ik anders een nieuwe rage beginnen?
Aanmelden. Ja dat is leuk Aanmelden voor deze meeting is nu helemaal in
Daar waar ik van de trap ben gelazerd geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Ole het volgende:
Maar waar is het nu HW?
Dream on Vork. Zet er nog maar een nulletje of 5 achter. Shocking he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef Vork het volgende:
Nee, ik denk dat zo'n meeting toch iets te heftig is voor alle drie de kijkers.
Dogma!quote:
Goed idee, ik ga Dogma kijken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:23 schreef static het volgende:
Komt Dago nou trouwens?
En kan iemand Yvonne toevoegen?
Whehehe ja meneerquote:
quote:
Zie je nou wat je aanricht, nikky als je niet volledig bent?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef Vork het volgende:
En ik sta nog niet op de lijst blijkbaar. Je mag het ook gewoon zeggen hoor als ik niet welkom blijk te zijn.
En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:47 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wat je aanricht, nikky als je niet volledig bent?
Djellie heeft met succes 'LWOO figuurzagen module 1' voltooid. Mijn respect heeft-ie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:10 schreef Wrinex het volgende:
Gelly, wat voor opleiding heb jij eigenlijk gedaan
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:17 schreef Pr0nXXX het volgende:
Wat een kneuzenkermis hier.
Is dan ook erg belangrijk in welk dompige wereltje jij verblijft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:16 schreef Pr0nXXX het volgende:
Ik verwachtte niet dat jij net als Verbal ook jouw post ging signeren.
Jammer voor je. Ruil die Alfa maar in, misschien is dat wel 50 pleuro waard.quote:
Nu je het toch vraagt, heb ik het eigenlijk liever niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef Vork het volgende:
En ik sta nog niet op de lijst blijkbaar. Je mag het ook gewoon zeggen hoor als ik niet welkom blijk te zijn.
Als jij terug probeert te spartelen, doe het dan zonder wereldvreemde zinsconstructies. Anders schiet dit niet echt op.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Is dan ook erg belangrijk in welk dompige wereltje jij verblijft.
Mousse T - I'm Horny.mp3quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef static het volgende:
Jammer voor je. Ruil die Alfa maar in, misschien is dat wel 50 pleuro waard.
Weet je?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:51 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Als jij terug probeert te spartelen, doe het dan zonder wereldvreemde zinsconstructies. Anders schiet dit niet echt op.
Dan nog; ik hoop van harte dat ik niet aan hoef te merken dat jij juist diegene bent die in een dompige 'wereltje' leeft, daar een zgn. imago op een forum zélfs je handelen en doen beheerst!
Oh.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef k_i_m het volgende:
Nu je het toch vraagt, heb ik het eigenlijk liever niet.
Des meer ik jouw onderschijt. Lijkt me ook niet echt gezond, intrieste kutkneus van me.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:59 schreef static het volgende:
[..]
Weet je?
Laat een extra anus boren, want je shit komt nu aan alle kanten tevoorschiijn, lijkt me niet gezond.
Oh. Nou, voor deze ene keer mag je wel dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh.
..en ik had me er nog wel zo op verheugd om je weer eens te zien.
Lijkt mij verstandig als je nu dit topic verlaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef Pr0nXXX het volgende:
Des meer ik jouw onderschijt. Lijkt me ook niet echt gezond, intrieste kutkneus van me.
Precies, ongezond. Maar dat is jouw breed uitgemeten infantiele perceptie. En dat is zelfs een compliment.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Des meer ik jouw onderschijt. Lijkt me ook niet echt gezond, intrieste kutkneus van me.
Goed, alleen omdat jij hier het modje speelt. Anders had ik wel net als een poesje het musje in kwestie nog ff door de kamer gesleurd en mee gespeeld. Imago op een forum laat mij nl. koud. Sterker; daar veeg ik mijn reet mee af.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig als je nu dit topic verlaat.![]()
triest manneke
Let's level: voor mij betekent het niets.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:19 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Imago op een forum laat mij nl. koud. Sterker; daar veeg ik mijn reet mee af.
Echter, voor sommigen is dat een belangrijk iets.
Ik 'speel' hier niet het modje hoor, maar vind je, als users onder elkaar, gewoon een kutkneus die niets in dit topic te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:19 schreef Pr0nXXX het volgende:
Goed, alleen omdat jij hier het modje speelt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:19 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Goed, alleen omdat jij hier het modje speelt. Anders had ik wel net als een poesje het musje in kwestie nog ff door de kamer gesleurd en mee gespeeld. Imago op een forum laat mij nl. koud. Sterker; daar veeg ik mijn reet mee af.
Echter, voor sommigen is dat een belangrijk iets.
Je moet me gewoon niet meer. Boehoehoe...!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jane is altijd leuk voor mij.
Jammer dat het niet gaat lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |