Hoezo Tim ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:10 schreef Wrinex het volgende:
Gelly, wat voor opleiding heb jij eigenlijk gedaan
had me ff gemaild danquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef gelly het volgende:
Nou ja, omdat Nikky een beetje kansloos bezig is..
Static ! Laffer !
Ik was in A'dam zaterdag !
En zondag ook ! In het Vondelpark !
We waren niet echt van plan om op stap te gaan en zondag te blijven... Uiteindelijk om een uur of 3 de stad ingegaan.... En in A'dam is dan dus bijna alles dichtquote:
Nee sorry, Tim is logeren. Roy hier.quote:
Eerst een naaktfoto naar golfer@fok.nl van je sturen ter keuring of je er inderdaad uitziet als 19.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
Mogen wij ook komen? Ik zie er uit als 19 hoor en m`n vriendin is bijna 16![]()
We gaan naar Amsterdam toe om lekker te stappen en we willen graag op jullie feestje komen.![]()
Leuk die smilies hier het lijkt wel MSN.![]()
wat mij betreft:quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik dus zo bruut door het slotje heenpostte:
Niet op mijn verjaardag? Gaan jullie even met z'n tweeën overleggen dan, ik heb die avond nog vrij.
De vraag is of je welkom bent. Zonder blauwe plekken achteraf uiteraard.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik dus zo bruut door het slotje heenpostte:
Niet op mijn verjaardag? Gaan jullie even met z'n tweeën overleggen dan, ik heb die avond nog vrij.
ik vind jou nogal opdringerigquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
We gaan naar Amsterdam toe om lekker te stappen en we willen graag op jullie feestje komen.![]()
Jij probeert iemand aan mijn sig te koppelen die je vrij goed kent, anders zou je niet reageren. Dan kun je je misschien afvragen of jij haar zo ziet, en niet ik. Want ik noem geen namen in mijn sig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:20 schreef Wrinex het volgende:
[..]
N.a.v. jouw ondertitel heb ik nogal het idee dat jij je ten koste van andere mensen beter probeert te profileren
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:22 schreef static het volgende:
[..]
De vraag is of je welkom bent. Zonder blauwe plekken achteraf uiteraard.
Goede kloon..quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
Wordt een dolle boel Lafferquote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit meer in de binnenstad benquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:15 schreef gelly het volgende:
[..]
En in A'dam is dan dus bijna alles dichtKut stad
Gaat over Nikky, tochquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef gelly het volgende:
Jij probeert iemand aan mijn sig te koppelen die je vrij goed kent, anders zou je niet reageren. Dan kun je je misschien afvragen of jij haar zo ziet, en niet ik. Want ik noem geen namen in mijn sig.
Maar goed dat ik me niet heb opgegeven heb dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wordt een dolle boel Laffer
De ene helft die niet met de andere spreekt.
we komen er wel uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wordt een dolle boel Laffer
De ene helft die niet met de andere spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |