Hoezo Tim ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:10 schreef Wrinex het volgende:
Gelly, wat voor opleiding heb jij eigenlijk gedaan
had me ff gemaild danquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef gelly het volgende:
Nou ja, omdat Nikky een beetje kansloos bezig is..
Static ! Laffer !
Ik was in A'dam zaterdag !
En zondag ook ! In het Vondelpark !
We waren niet echt van plan om op stap te gaan en zondag te blijven... Uiteindelijk om een uur of 3 de stad ingegaan.... En in A'dam is dan dus bijna alles dichtquote:
Nee sorry, Tim is logeren. Roy hier.quote:
Eerst een naaktfoto naar golfer@fok.nl van je sturen ter keuring of je er inderdaad uitziet als 19.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
Mogen wij ook komen? Ik zie er uit als 19 hoor en m`n vriendin is bijna 16![]()
We gaan naar Amsterdam toe om lekker te stappen en we willen graag op jullie feestje komen.![]()
Leuk die smilies hier het lijkt wel MSN.![]()
wat mij betreft:quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik dus zo bruut door het slotje heenpostte:
Niet op mijn verjaardag? Gaan jullie even met z'n tweeën overleggen dan, ik heb die avond nog vrij.
De vraag is of je welkom bent. Zonder blauwe plekken achteraf uiteraard.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik dus zo bruut door het slotje heenpostte:
Niet op mijn verjaardag? Gaan jullie even met z'n tweeën overleggen dan, ik heb die avond nog vrij.
ik vind jou nogal opdringerigquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
We gaan naar Amsterdam toe om lekker te stappen en we willen graag op jullie feestje komen.![]()
Jij probeert iemand aan mijn sig te koppelen die je vrij goed kent, anders zou je niet reageren. Dan kun je je misschien afvragen of jij haar zo ziet, en niet ik. Want ik noem geen namen in mijn sig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:20 schreef Wrinex het volgende:
[..]
N.a.v. jouw ondertitel heb ik nogal het idee dat jij je ten koste van andere mensen beter probeert te profileren
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:22 schreef static het volgende:
[..]
De vraag is of je welkom bent. Zonder blauwe plekken achteraf uiteraard.
Goede kloon..quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Static of Laffer...
Wordt een dolle boel Lafferquote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit meer in de binnenstad benquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:15 schreef gelly het volgende:
[..]
En in A'dam is dan dus bijna alles dichtKut stad
Gaat over Nikky, tochquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef gelly het volgende:
Jij probeert iemand aan mijn sig te koppelen die je vrij goed kent, anders zou je niet reageren. Dan kun je je misschien afvragen of jij haar zo ziet, en niet ik. Want ik noem geen namen in mijn sig.
Maar goed dat ik me niet heb opgegeven heb dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wordt een dolle boel Laffer
De ene helft die niet met de andere spreekt.
we komen er wel uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou ja, uiteindelijk zijn we alle foute tenten wel binnen gekomen, incl. The waterhole en Royaltyquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef laffer het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit meer in de binnenstad ben![]()
Al zijn er best wat mensen waar ik een biertje mee zou willen drinken. De initiatiefnemers bijvoorbeeld, zoals die kale Amsterdamse neet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar goed dat ik me niet heb opgegeven heb dan.
maar we gaan een dollemans rit maken met een trein!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar goed dat ik me niet heb opgegeven heb dan.
Dat soort grappen zijn so 5 jaars meet Lafferquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef laffer het volgende:
[..]
maar we gaan een dollemans rit maken met een trein!!
en daarna, krijgt een deel van de ploeg een rondleiding op een basisschool![]()
Gaaf! En gaan we ook nekschotten geven?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef laffer het volgende:
[..]
maar we gaan een dollemans rit maken met een trein!!
en daarna, krijgt een deel van de ploeg een rondleiding op een basisschool![]()
Ja, het niveaun van de 5 jaars meet was ook niet echt hoog. Hoogtepunt was wel jouw stoeipartij met BBDquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat soort grappen zijn so 5 jaars meet Laffer
daarom ben ik juist niet naar die 5 jaars meet gegaanquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat soort grappen zijn so 5 jaars meet Laffer
Als dat al het hoogtepunt was SCquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, het niveaun van de 5 jaars meet was ook niet echt hoog. Hoogtepunt was wel jouw stoeipartij met BBD
Je hebt het fantastische ontbijt gemist van HeatWave. Jammer hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:31 schreef laffer het volgende:
[..]
daarom ben ik juist niet naar die 5 jaars meet gegaan![]()
ik mag jou wel hoor!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Al zijn er best wat mensen waar ik een biertje mee zou willen drinken. De initiatiefnemers bijvoorbeeld, zoals die kale Amsterdamse neet.![]()
Ik heb zelf geen namen genoemd en ook niet aan iemand specifiek gerefereerd. Maar wat jij nu zegt, hmm, een vrouwelijke (Wat je bij deze fijntjes duidelijk maakt) 'incapabel en laagopgeleid' persoon die een zogenaamd 'managementfunctie' (Wat een belachelijke omschrijving trouwens) bekleedt hier. Nou, je zal er Yvonne in ieder geval niet mee bedoelen aangezien haar hele functie bestaat uit een rode naam dragen. Lijkt me dan wel vrij duidelijk wie jij impliceert in je sig en is stuitend gezien jouw eigen genoten vooropleiding.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij probeert iemand aan mijn sig te koppelen die je vrij goed kent, anders zou je niet reageren. Dan kun je je misschien afvragen of jij haar zo ziet, en niet ik. Want ik noem geen namen in mijn sig.
Ja, ik kan geen ander bedenken.quote:
we wachten even met de datum...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
En kale pisnicht en rel(ex)mod: ik heb nog steeds geen uitnodiging voor de indrinkmeet.
Lazer eens op uit dit topic?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:34 schreef Wrinex het volgende:
Ik heb zelf geen namen genoemd en ook niet aan iemand specifiek gerefereerd. Maar wat jij nu zegt, hmm, een vrouwelijke (Wat je bij deze fijntjes duidelijk maakt) 'incapabel en laagopgeleid' persoon die een zogenaamd 'managementfunctie' (Wat een belachelijke omschrijving trouwens) bekleedt hier. Nou, je zal er Yvonne in ieder geval niet mee bedoelen aangezien haar hele functie bestaat uit een rode naam dragen. Lijkt me dan wel vrij duidelijk wie jij impliceert in je sig en is stuitend gezien jouw eigen genoten vooropleiding.
Krab eens aan je achterhoofd.quote:
en dat is weer de schuld van je oudersquote:
Och, dat wordt een dolle boel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ben je nu alweer unbanned?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef static het volgende:
*zucht*
Ohw, ben ik te min voor je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Al zijn er best wat mensen waar ik een biertje mee zou willen drinken. De initiatiefnemers bijvoorbeeld, zoals die kale Amsterdamse neet.![]()
Tsss SC, ik voelde de sfeer precies aan qua muziekquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ik kan geen ander bedenken.Er was te weinig eten, er werd niemand verkracht, er werd niet in het zwembad gekotst en de muziek was kut. Men, wat ben jij een prut DJ met je Brit Pop en Rock
Zeik niet ouwe-bal, je ben welkom. Op de indrink dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
En kale pisnicht en rel(ex)mod: ik heb nog steeds geen uitnodiging voor de indrinkmeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |