Is dan ook erg belangrijk in welk dompige wereltje jij verblijft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:16 schreef Pr0nXXX het volgende:
Ik verwachtte niet dat jij net als Verbal ook jouw post ging signeren.
Jammer voor je. Ruil die Alfa maar in, misschien is dat wel 50 pleuro waard.quote:
Nu je het toch vraagt, heb ik het eigenlijk liever niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef Vork het volgende:
En ik sta nog niet op de lijst blijkbaar. Je mag het ook gewoon zeggen hoor als ik niet welkom blijk te zijn.
Als jij terug probeert te spartelen, doe het dan zonder wereldvreemde zinsconstructies. Anders schiet dit niet echt op.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Is dan ook erg belangrijk in welk dompige wereltje jij verblijft.
Mousse T - I'm Horny.mp3quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef static het volgende:
Jammer voor je. Ruil die Alfa maar in, misschien is dat wel 50 pleuro waard.
Weet je?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:51 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Als jij terug probeert te spartelen, doe het dan zonder wereldvreemde zinsconstructies. Anders schiet dit niet echt op.
Dan nog; ik hoop van harte dat ik niet aan hoef te merken dat jij juist diegene bent die in een dompige 'wereltje' leeft, daar een zgn. imago op een forum zélfs je handelen en doen beheerst!
Oh.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef k_i_m het volgende:
Nu je het toch vraagt, heb ik het eigenlijk liever niet.
Des meer ik jouw onderschijt. Lijkt me ook niet echt gezond, intrieste kutkneus van me.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:59 schreef static het volgende:
[..]
Weet je?
Laat een extra anus boren, want je shit komt nu aan alle kanten tevoorschiijn, lijkt me niet gezond.
Oh. Nou, voor deze ene keer mag je wel dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh.
..en ik had me er nog wel zo op verheugd om je weer eens te zien.
Lijkt mij verstandig als je nu dit topic verlaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef Pr0nXXX het volgende:
Des meer ik jouw onderschijt. Lijkt me ook niet echt gezond, intrieste kutkneus van me.
Precies, ongezond. Maar dat is jouw breed uitgemeten infantiele perceptie. En dat is zelfs een compliment.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Des meer ik jouw onderschijt. Lijkt me ook niet echt gezond, intrieste kutkneus van me.
Goed, alleen omdat jij hier het modje speelt. Anders had ik wel net als een poesje het musje in kwestie nog ff door de kamer gesleurd en mee gespeeld. Imago op een forum laat mij nl. koud. Sterker; daar veeg ik mijn reet mee af.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig als je nu dit topic verlaat.![]()
triest manneke
Let's level: voor mij betekent het niets.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:19 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Imago op een forum laat mij nl. koud. Sterker; daar veeg ik mijn reet mee af.
Echter, voor sommigen is dat een belangrijk iets.
Ik 'speel' hier niet het modje hoor, maar vind je, als users onder elkaar, gewoon een kutkneus die niets in dit topic te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:19 schreef Pr0nXXX het volgende:
Goed, alleen omdat jij hier het modje speelt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:19 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Goed, alleen omdat jij hier het modje speelt. Anders had ik wel net als een poesje het musje in kwestie nog ff door de kamer gesleurd en mee gespeeld. Imago op een forum laat mij nl. koud. Sterker; daar veeg ik mijn reet mee af.
Echter, voor sommigen is dat een belangrijk iets.
Je moet me gewoon niet meer. Boehoehoe...!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jane is altijd leuk voor mij.
Jammer dat het niet gaat lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |