quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef laffer het volgende:
[..]
mensen op straat kijken me weleens raar aan als ik met dat shirt over straat loop , maar eej.....![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef laffer het volgende:
ik ga waar ik voor sta, en dat is FOK! hot shit![]()
op de meet trek ik em ook aan![]()
Ik niet. Moet ik weer zuipen. Bah.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:21 schreef Matness het volgende:
Ik begin trouwens bijna zin te krijgen in deze meet
Ikquote:
Het bljift zo wel exclusiefquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
30 aanmeldingen al, das toch zeker 15 man op die meeting.
Ik wacht nog op de Poll of de meet in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven of Rotterdam moet worden gehouden. Pas daarna volgende de afzeggingen toch?quote:
Die poll komt er niet hoor. De locatie is allang bekend (qua stad dan)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:49 schreef Matness het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Poll of de meet in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven of Rotterdam moet worden gehouden. Pas daarna volgende de afzeggingen toch?
Ok, mijn advocaat belt de jouwe van de week wel ffquote:
Het was al te rustig de laatste tijd, eindelijk weer wat te doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, mijn advocaat belt de jouwe van de week wel ff.
Sue'en om het sue'en! You gotta love itquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het was al te rustig de laatste tijd, eindelijk weer wat te doen.
Kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:49 schreef Matness het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Poll of de meet in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven of Rotterdam moet worden gehouden.
Ach, dat hoeft dan ook niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef Ole het volgende:
Wel handig, zo'n datum als je salaris nét binnen is..
Weet je in ieder geval dat je de rest van de maand niet meer uit kan![]()
quote:
ferrie koel men!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef PPL het volgende:
* niet afzegt *
ferrie hot shit menquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef PPL het volgende:
* niet afzegt *
Shirts met:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Matness het volgende:
Is er al L&S merchandise?
Alles is te te lopen, als je maar wil.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef Ole het volgende:
Ik wil wel lopend kunnen hoor!![]()
Anders zeg ik alsnog af!
Dat was een schot in open doel Q.quote:
Zal ik anders een nieuwe rage beginnen?quote:
Ik heb niet gezegd vanaf waar hoorquote:
quote:
En hoe staat het met filmen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef static het volgende:
Ohw, het riedeltje over foto's mag bekend zijn hè?
quote:
Zouden de kijkers van EyeStream TV een L&S meet aankunnen, denk jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:.
Ik zie Sunnie al verslag doen van de L&S meeting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |