Ik heb niet gezegd vanaf waar hoorquote:
quote:
En hoe staat het met filmen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef static het volgende:
Ohw, het riedeltje over foto's mag bekend zijn hè?
quote:
Zouden de kijkers van EyeStream TV een L&S meet aankunnen, denk jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:.
Ik zie Sunnie al verslag doen van de L&S meeting
Mot je op de lijst of niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Zal ik anders een nieuwe rage beginnen?
Aanmelden. Ja dat is leuk Aanmelden voor deze meeting is nu helemaal in
Daar waar ik van de trap ben gelazerd geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:46 schreef Ole het volgende:
Maar waar is het nu HW?
Dream on Vork. Zet er nog maar een nulletje of 5 achter. Shocking he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef Vork het volgende:
Nee, ik denk dat zo'n meeting toch iets te heftig is voor alle drie de kijkers.
Dogma!quote:
Goed idee, ik ga Dogma kijken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:23 schreef static het volgende:
Komt Dago nou trouwens?
En kan iemand Yvonne toevoegen?
Whehehe ja meneerquote:
quote:
Zie je nou wat je aanricht, nikky als je niet volledig bent?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef Vork het volgende:
En ik sta nog niet op de lijst blijkbaar. Je mag het ook gewoon zeggen hoor als ik niet welkom blijk te zijn.
En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:47 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wat je aanricht, nikky als je niet volledig bent?
Djellie heeft met succes 'LWOO figuurzagen module 1' voltooid. Mijn respect heeft-ie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:10 schreef Wrinex het volgende:
Gelly, wat voor opleiding heb jij eigenlijk gedaan
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:17 schreef Pr0nXXX het volgende:
Wat een kneuzenkermis hier.
Is dan ook erg belangrijk in welk dompige wereltje jij verblijft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:16 schreef Pr0nXXX het volgende:
Ik verwachtte niet dat jij net als Verbal ook jouw post ging signeren.
Jammer voor je. Ruil die Alfa maar in, misschien is dat wel 50 pleuro waard.quote:
Nu je het toch vraagt, heb ik het eigenlijk liever niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef Vork het volgende:
En ik sta nog niet op de lijst blijkbaar. Je mag het ook gewoon zeggen hoor als ik niet welkom blijk te zijn.
Als jij terug probeert te spartelen, doe het dan zonder wereldvreemde zinsconstructies. Anders schiet dit niet echt op.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Is dan ook erg belangrijk in welk dompige wereltje jij verblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |