Staat inderdaad bij de bijwerkingenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Barb het volgende:
Ben 14 kg aangekomen door de Prednison
Een edit doen, copy/pasten en dat mailen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat bedoel je precies met 'kaal'?
Waar heb je het naartoe gestuurd?quote:Check je mail even of dat was wat je bedoelde...
apennootje...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:52 schreef static het volgende:
Waar heb je het naartoe gestuurd?
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijgquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:07 schreef static het volgende:
Welke woningquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:11 schreef laffer het volgende:
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijg![]()
in augustus mag ik het huurcontract komen onder tekenen![]()
ik wil al een jaar lang verhuizen, en nu heb ik een andere woning gevonden eindelijkquote:
Laffer! Ben blij voor je!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijg![]()
in augustus mag ik het huurcontract komen onder tekenen![]()
toppiequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:16 schreef static het volgende:
[..]
Laffer! Ben blij voor je!
Nice. Ben erg blij voor je.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:38 schreef MUUS het volgende:
Hallo!
Ik kom alleen even kijken hoor, verder niks.
Nou, het was meer een misschien-kom-ik-de-27e-ook-wel tvp.quote:
Ja precies, jij valt helemaal niet in het profiel van een gezellig mens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben nog niet ingezegend door de heren, dus misschien mag ik niet eens..
Laffer heeft dat al eens gedaan, dus mij verbaast niks meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:57 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij ook fijn plan om je eens plat op de bek te zoenen te kunnen op die meet MUUS.![]()
golfer natuurlijk, want static doet zoiets niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:01 schreef Bluezz het volgende:
Ehm muus heb je het over stet of over golf
Die laatste ligt hier naar adem te snakken van het idee... maar het kunnen ook die ribbetjes zijn![]()
Dan doe ik iets fout, want static is heel lief, braaf en verlegen in mijn buurt.quote:
Is ie ook, en dat duurt ff.... en dan OPEENS...quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:10 schreef MUUS het volgende:
Dan doe ik iets fout, want static is heel lief, braaf en verlegen in mijn buurt.
OH MIJN GOD, WAT IS ER MIS MET MIJ?.
Hoe lang ben je nog ex-crew deze keer?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:26 schreef Angelic1 het volgende:
Hoe lang ben je nog ex-crew deze keer?
Zet me maar op de lijst. Als Pax komt is het vast gezellig
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef SolidArt het volgende:
Het schijnt dat wanneer je lichaamszweet niet stinkt, dat vrouwen het aantrekkelijk vinden.
Ik wil het wel inhalen hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan doe ik iets fout, want static is heel lief, braaf en verlegen in mijn buurt.
OH MIJN GOD, WAT IS ER MIS MET MIJ?.
Definitief.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:26 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nog ex-crew deze keer?
Het is nog niet helemaal duidelijk of hij komt. Ff checken.quote:Zet me maar op de lijst. Als Pax komt is het vast gezellig![]()
Ik wist het.quote:
Sja, we kunnen niet allemaal zo'n mooi Hot-Shit logo hebben natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Wel een beetje jammer dat dat ES-TV logo'tje nu in de OP staat.
Laat eens zien! Nog niet gezien!quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:22 schreef SunChaser het volgende:
Sja, we kunnen niet allemaal zo'n mooi Hot-Shit logo hebben natuurlijk
Tsk, heb je niet eens een hot shit t-shirt besteld dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat eens zien! Nog niet gezien!
tsk, dat heb IK weer!quote:
ik wel ik welquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Tsk, heb je niet eens een hot shit t-shirt besteld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |