Staat inderdaad bij de bijwerkingenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:48 schreef Barb het volgende:
Ben 14 kg aangekomen door de Prednison
Een edit doen, copy/pasten en dat mailen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat bedoel je precies met 'kaal'?
Waar heb je het naartoe gestuurd?quote:Check je mail even of dat was wat je bedoelde...
apennootje...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:52 schreef static het volgende:
Waar heb je het naartoe gestuurd?
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijgquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:07 schreef static het volgende:
Welke woningquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:11 schreef laffer het volgende:
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijg![]()
in augustus mag ik het huurcontract komen onder tekenen![]()
ik wil al een jaar lang verhuizen, en nu heb ik een andere woning gevonden eindelijkquote:
Laffer! Ben blij voor je!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ff iets anders, ik heb van de woningbouw vandaag vernomen dat ik 100% zeker de woning krijg![]()
in augustus mag ik het huurcontract komen onder tekenen![]()
toppiequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:16 schreef static het volgende:
[..]
Laffer! Ben blij voor je!
Nice. Ben erg blij voor je.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:38 schreef MUUS het volgende:
Hallo!
Ik kom alleen even kijken hoor, verder niks.
Nou, het was meer een misschien-kom-ik-de-27e-ook-wel tvp.quote:
Ja precies, jij valt helemaal niet in het profiel van een gezellig mens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben nog niet ingezegend door de heren, dus misschien mag ik niet eens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |