je ziet er nu anders uit? meer richting hoe je je hier profileert? kun je eens een foto laten zien?quote:
Verwachtte jij applaus dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Redux het volgende:
[..]
of ik niet stoer overkom maakt me verder niet uit, ik vroeg het me af, en krator zei me een topic te openen als het me dwars zat, wat ik dus gedaan heb.
Eerst jij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef Redux het volgende:
[..]
je ziet er nu anders uit? meer richting hoe je je hier profileert? kun je eens een foto laten zien?
Hij ziet er nu uit als een Hells Angel, nou goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef Redux het volgende:
[..]
je ziet er nu anders uit? meer richting hoe je je hier profileert? kun je eens een foto laten zien?
Dat heb ik dus echt bij elke usert.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Redux het volgende:
[..]
het valt me op. vooral toen ik z'n foto zag kon ik niet geloven dat hij in het echt net zo was als dat hij hier is. ik vind het raar dat iemand hier anders is dan in het echie. geen reden voor, toch? of wel? Dat vraag ik me dan af.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hij ziet er nu uit als een Hells Angel, nou goed.
werkelijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef LostFormat het volgende:
Dat heb ik dus echt bij elke usert.
Nee, ik heb niet direct interesse in de tieten van IJsmeis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Inderdaad, zullen wij dit topic omtoveren in een IJsmeis tietentopic II?
Really? Je weet dat je op een fo-rum zit?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Redux het volgende:
ik vind het raar dat iemand hier anders is dan in het echie.
Het is interessanter dan wat Redux post.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:34 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet direct interesse in de tieten van IJsmeis.
er zijn genoeg tieten op Internet om mijn honger te moeten stillen, indien nodig.
Ja.quote:
nee nou ja, wellicht naief van mijn kant, maar iemand die iedereen voor kuthippie uitscheldt terwijl hij er ogenschijnlijk best kneuserig uitziet, dat vind ik toch raar. maar goed, zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Really? Je weet dat je op een fo-rum zit?
Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Really? Je weet dat je op een fo-rum zit?
Is het geen meid dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Maar redux, knul. Wees eens even sportief en post ook even een foto van jezelf.
ja daarom vraag ik het je dus he? het is dus ook een vraag wat ik je stel, vandaar het vraagteken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
nee, doe ik niet, waarom zou ik? topic gaat toch over kreator?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja.
Haha.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
Volgens mij probeerde je gewoon zieltjes te winnen en nu blijkt dat dat niet echt lukt krabbel je terug. Maar goed, elke kuthippie maakt zo'n fout wel een keer. You'll live.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Redux het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het je dus he? het is dus ook een vraag wat ik je stel, vandaar het vraagteken.
Waar héb je het nu over?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Redux het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het je dus he? het is dus ook een vraag wat ik je stel, vandaar het vraagteken.
nee, ik vroeg het je in je fb topic, en daar zei je me dat ik er een topic over moest openen, dat je dat topic ontopic wilde houden. als je dat niet gezegd had had ik dit en dat vorige topic niet geopend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde je gewoon zieltjes te winnen en nu blijkt dat dat niet echt lukt krabbel je terug. Maar goed, elke kuthippie maakt zo'n fout wel een keer. You'll live.
Je vergeet de groetjes van Günther.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde je gewoon zieltjes te winnen en nu blijkt dat dat niet echt lukt krabbel je terug. Maar goed, elke kuthippie maakt zo'n fout wel een keer. You'll live.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor de tieten van Ijsmeis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Redux het volgende:
ah yvonne hier. komt iedereen weer hierheen.
Ja, open dan een ander topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Redux het volgende:
ah yvonne hier. komt iedereen weer hierheen.
Logisch. Maar nog steeds forum gerelateerd. Uiteraard zeg je dit niet in het smoel van je collega..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van Kreator toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Wie zijn tieten krijgen we nu?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef LostFormat het volgende:
ja dat vermoed ik dus ook. ben gelukkig niet de enige.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Krea is gewoon een braaf burgerknulletje die zich gewoon lekker achter zich pc'tje patserig voordoet en als zijn frustraties kwijt kan.
Niks mis mee, zit FOK! vol mee.
Opgelost
Held op sokken dat je bent, misschien wil een modje de TT voor je aanpassen en de OP.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Redux het volgende:
[..]
nee, doe ik niet, waarom zou ik? topic gaat toch over kreator?
Is er ook zoiets als het tegenovergestelde van een terugvindpost....quote:
precies, maar waarom dan wel hier? wat is er hier gaande dat iemand zo moet reageren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Logisch. Maar nog steeds forum gerelateerd. Uiteraard zeg je dit niet in het smoel van je collega..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Krea is gewoon een braaf burgerknulletje die zich gewoon lekker achter zich pc'tje patserig voordoet en als zijn frustraties kwijt kan.
Niks mis mee, zit FOK! vol mee.
Opgelost
Volgens mij ben je in het echt nog nerderiger dan Kreator, anders zou je niet bang zijn voor commentaar. Tis wel makkelijk hé, foto's opzoeken van andere users en die dan gaan bashen met een kloon.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Held op sokken dat je bent, misschien wil een modje de TT voor je aanpassen en de OP.
Jezus, wat flauw. Je opent een topic over hoe kneuzerig er iemand uit ziet en verschuilen achter een internetidentiteit en dan weiger je zelf de echte redux te laten zien.quote:
Ach, 't is maar net waar je op valt, niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Is er ook zoiets als het tegenovergestelde van een terugvindpost....
Het is maar een tip.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Pr0nXXX het volgende:
Bij mijn weten krijgt diegene een ban als-ie ongevraagd foto van een Fok-user neerplempt.
Ik wil zijn redux niet zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jezus, wat flauw. Je opent een topic over hoe kneuzerig er iemand uit ziet en verschuilen achter een internetidentiteit en dan weiger je zelf de echte redux te laten zien.
Dat is waar...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ach, 't is maar net waar je op valt, niet?
Je moet die smurf niet onderschatten NiNi. Want hij kan dit ook via de radio aan alle twee zijn luisteraars bekend maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
![]()
Ben je blij dat je dit even kon posten, jongen?
ik ben niet speciaal op zoek gegaan naar zijn foto hoor, staat gewoon in z'n fotoboek. en dit is geen kloon hoor, ik post hier regelmatig mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in het echt nog nerderiger dan Kreator, anders zou je niet bang zijn voor commentaar. Tis wel makkelijk hé, foto's opzoeken van andere users en die dan gaan bashen met een kloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |