hij reageert toch niet hoor, deed ie in deel 1 ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef Croupouque het volgende:
Je begint je meer en meer te profileren als een hele vervelende opdringerige stalker, of is dat gewoon weer een gimmick?
omdat een grappig crewlid de topic titel van deel 1 heeft aangepast, en de focus daar niet meer op kreator ligt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef The_Langolier het volgende:
Waarom open je dit nu nog een keer?
GUT en jij je maar afvragen waarom die dat nou gedaan heeft.... Ben je dom of doe je dom?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Redux het volgende:
[..]
omdat een grappig crewlid de topic titel van deel 1 heeft aangepast, en de focus daar niet meer op kreator ligt.
Hey! Leuk dat je reageert, stoere kreator!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Kreator het volgende:
Sorry, ik was even aan het werk. Dat doen sommige mensen wel es.
Groetjes,
Krea.
Overigens, deel 1 lees ik niet. dan weet je dat vast.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
GUT en jij je maar afvragen waarom die dat nou gedaan heeft.... Ben je dom of doe je dom?
Waarom is je profiel leeg, ik vind het wel erg makkelijk om een andere user te bashen en zelf zielig anoniem blijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Redux het volgende:
[..]ik weet niet waarom dat gedaan is. jij wel?
Onder een kloon ook nog hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom is je profiel leeg, ik vind het wel erg makkelijk om een andere user te bashen en zelf zielig anoniem blijven.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Hey! Leuk dat je reageert, stoere kreator!
Ga je dan wel posten waarom ik en anderen een verschillend beeld van je hebben?
Ik heb daar inderdaad bij stilgestaan. Maar dan nog, dat hoeft geen reden te zijn om zo vurig en negatief te reageren. En als ik je foto zie, dan zie ik een best relaxed persoon, terwijl je in je posts niet relaxed bent. Dat rijmt niet samen. En ik vraag me af hoe dat komt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Kreator het volgende:
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ik hier niet ben om vrienden te maken of populair te zijn? Dat ik hier gewoon post waar ik zin in heb, zonder dat het me ook maar enigzins boeit wat kuthippies zoals jij daarvan vinden.
Een eigen mening heet dat...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Kreator het volgende:
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ik hier niet ben om vrienden te maken of populair te zijn? Dat ik hier gewoon post waar ik zin in heb, zonder dat het me ook maar enigzins boeit wat kuthippies zoals jij daarvan vinden.
Godverdomme krea, dan mis je al mijn kwaliteitsposts over ronde, groene kreators en big titsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Kreator het volgende:
Overigens, deel 1 lees ik niet. dan weet je dat vast.
Welke anderen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Hey! Leuk dat je reageert, stoere kreator!
Ga je dan wel posten waarom ik en anderen een verschillend beeld van je hebben?
ik bash niemand, ik vraag me iets af.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Bob-B het volgende:
Waarom is je profiel leeg, ik vind het wel erg makkelijk om een andere user te bashen en zelf zielig anoniem blijven.
Duw er een tampon in en kap met huilen graftak.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad bij stilgestaan. Maar dan nog, dat hoeft geen reden te zijn om zo vurig en negatief te reageren. En als ik je foto zie, dan zie ik een best relaxed persoon, terwijl je in je posts niet relaxed bent. Dat rijmt niet samen. En ik vraag me af hoe dat komt.
Wie zegt dat ik niet relaxed ben? jij dénkt dat. Maar je grootste fout in je 'analyse' is dat je uberhaubt al denkt. Stop daar nou gewoon mee, dan komt het voor de rest ook wel goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad bij stilgestaan. Maar dan nog, dat hoeft geen reden te zijn om zo vurig en negatief te reageren. En als ik je foto zie, dan zie ik een best relaxed persoon, terwijl je in je posts niet relaxed bent. Dat rijmt niet samen. En ik vraag me af hoe dat komt.
Net of dat kreator aan zijn reet zal roestenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Redux het volgende:
Maar ik geloof er niks van
Zo kom je over. Ik bedenk dat niet bij mezelf. Jouw postgedrag is daar aanleiding voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet relaxed ben? jij dénkt dat.
HAAHAHAAH ja die leuke opmerkingen postten jij en je vriendjes vroeger ook al, blijven leuk he?quote:Maar je grootste fout in je 'analyse' is dat je uberhaubt al denkt. Stop daar nou gewoon mee, dan komt het voor de rest ook wel goed.
Ik lees het wel even...best kut zo tijdens het werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Godverdomme krea, dan mis je al mijn kwaliteitsposts over ronde, groene kreators en big tits![]()
he misschien niet, maar toch reageert hij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef Ripley het volgende:
Net of dat kreator aan zijn reet zal roesten
Zodra ik begin met bashen, haakt ie af en noemt ie me 'stoer'.quote:
Dat gaat ook zo vervelen he.quote:
Ja, ik wist al lang dat ik dat ben. Als ie nog ging verkondigen dat ik een enorme pé-nis heb....dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:
Plus mijn kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Godverdomme krea, dan mis je al mijn kwaliteitsposts over ronde, groene kreators en big tits![]()
Gast, vanwaar deze ietwat griezelige fascinatie voor Krea?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef Redux het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van, in real life ben je echt niet zo, ook niet tegen vreemden.
Nogmaals: Als het mij totaal niet boeit wat jij gelooft, vindt en denkt.....waarom zou ik jou als kansloze kuthippie dan uitleggen hoe ik irl ben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef Redux het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van, in real life ben je echt niet zo, ook niet tegen vreemden.
Geile bendequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gast, vanwaar deze ietwat griezelige fascinatie voor Krea?
Wil je misschien een keer met hem afspreken?
het valt me op. vooral toen ik z'n foto zag kon ik niet geloven dat hij in het echt net zo was als dat hij hier is. ik vind het raar dat iemand hier anders is dan in het echie. geen reden voor, toch? of wel? Dat vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gast, vanwaar deze ietwat griezelige fascinatie voor Krea?
Wil je misschien een keer met hem afspreken?
Jij kan aan iemands foto precies zien hoe hij/zij is? Knap hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Redux het volgende:
[..]
het valt me op. vooral toen ik z'n foto zag kon ik niet geloven dat hij in het echt net zo was als dat hij hier is. ik vind het raar dat iemand hier anders is dan in het echie. geen reden voor, toch? of wel? Dat vraag ik me dan af.
Dank je!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij kan aan iemands foto precies zien hoe hij/zij is? Knap hoor
Inderdaad, zullen wij dit topic omtoveren in een IJsmeis tietentopic II?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef DamagedBrain het volgende:
Deel II is minstens zo kansloos als deel I.
Echt niet stoer.
Een 5 jaar oude foto notabene.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij kan aan iemands foto precies zien hoe hij/zij is? Knap hoor
of ik niet stoer overkom maakt me verder niet uit, ik vroeg het me af, en krator zei me een topic te openen als het me dwars zat, wat ik dus gedaan heb.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef DamagedBrain het volgende:
Deel II is minstens zo kansloos als deel I.
Echt niet stoer.
Ik heb nou precies het tegenovergestelde he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Croupouque het volgende:
Ik denk dat dit voor iedereen geldt, Redux. Ik zie er ook niet uit als het beeld van de stoere, charmante macho edoch tedere ladykiller dat iedereen van me heeft. En datzelfde geldt voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |