I know. Need a spanking?quote:
Wat is dit nou weer?quote:
tis ff wennen, maar je bent erweerquote:
Belachelijk.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef laffer het volgende:
eej heatwave (sissie), doe eens wat aan deze knurft!!!!!
Door Kreator - dinsdag 12 juli 2005 @ 15:36
[..]
bron: lieve (stoere red.) Kreator. II
maak em af dude![]()
Kan ik niet meer, dus als jij het wilt doen, graag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, er missen nog wat usericons uit het vorige topic. Moeten die er nog bij gezet worden? Cynix, MissBliss etc.
Ohwja, dat pootje had ik bijna gebroken omdat ik hem een iets te stevige hand gaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
hoe hij on-aangekondigd op de L&S meeting kwam, braaf pootje gaf en apport deed
At timesquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:22 schreef Skaai het volgende:
HW, rook jij sigaartjes?
Stil nou, je verpest zijn stoere imagequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, dat pootje had ik bijna gebroken omdat ik hem een iets te stevige hand gaf.
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.
Zelfs 1 met cognac tip ofzo
werken
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:31 schreef Skaai het volgende:
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.
Zelfs 1 met cognac tip ofzo
werken
Correctie: Ik heb een doosje met die sigaartjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...
Het zegt mij allemaal niets maar dat gaat vast wel goed komen als ik het zo hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:36 schreef Skaai het volgende:
Correctie: Ik heb een doosje met die sigaartjes.. En Moods en Justus Van Maurik en nog wat Agio Tips, Oud Kampen tuitknak en Ritmeester Panatilo.
quote:Het lijkt mij ook niet heel vervelend, deze bijeenkomst.
Dus als ik welkom ben, dan voeg ik me graag bij u.
Aventura is mijn tweelingzusje en durft niet zonder mij te gaan![]()
En dan steeds om de beurt naar het toilet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Anders zeg je toch gewoon dat je Aventura bent?.
En maar hopen dat de vriendjes er niet bij zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan steeds om de beurt naar het toilet.
Ahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Aventura is nog altijd een vrijgezelle meid
Ok, ik zou me voor kunnen doen als Aventura, maar wat als we nu beide niet op het toilet zijn. Kan ik dan zeggen dat het een luchtspiegeling is?
KOm wat later op de avond en zeg dat ze dubbel zienquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Aventura is nog altijd een vrijgezelle meid
Ok, ik zou me voor kunnen doen als Aventura, maar wat als we nu beide niet op het toilet zijn. Kan ik dan zeggen dat het een luchtspiegeling is?
Don't remind me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
KOm wat later op de avond en zeg dat ze dubbel zien
Hij heeft me door.quote:Fok! Het enige bedrijf in Nederland dat laagopgeleide en incapabele mensen een management functie geeft.
Nou ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:23 schreef Wrinex het volgende:
De laffer & static meet. Ode aan überbeeb Barb. [4]
Hij heeft het over een 'haar'
Ik was er.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, het niveau van de 5 jaars meet was ook niet echt hoog.
Rightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |