we wachten even met de datum...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
En kale pisnicht en rel(ex)mod: ik heb nog steeds geen uitnodiging voor de indrinkmeet.
Lazer eens op uit dit topic?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:34 schreef Wrinex het volgende:
Ik heb zelf geen namen genoemd en ook niet aan iemand specifiek gerefereerd. Maar wat jij nu zegt, hmm, een vrouwelijke (Wat je bij deze fijntjes duidelijk maakt) 'incapabel en laagopgeleid' persoon die een zogenaamd 'managementfunctie' (Wat een belachelijke omschrijving trouwens) bekleedt hier. Nou, je zal er Yvonne in ieder geval niet mee bedoelen aangezien haar hele functie bestaat uit een rode naam dragen. Lijkt me dan wel vrij duidelijk wie jij impliceert in je sig en is stuitend gezien jouw eigen genoten vooropleiding.
Krab eens aan je achterhoofd.quote:
en dat is weer de schuld van je oudersquote:
Och, dat wordt een dolle boel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wordt een dolle boel Laffer
De ene helft die niet met de andere spreekt.
Ben je nu alweer unbanned?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef static het volgende:
*zucht*
Ohw, ben ik te min voor je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Al zijn er best wat mensen waar ik een biertje mee zou willen drinken. De initiatiefnemers bijvoorbeeld, zoals die kale Amsterdamse neet.![]()
Tsss SC, ik voelde de sfeer precies aan qua muziekquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ik kan geen ander bedenken.Er was te weinig eten, er werd niemand verkracht, er werd niet in het zwembad gekotst en de muziek was kut. Men, wat ben jij een prut DJ met je Brit Pop en Rock
Zeik niet ouwe-bal, je ben welkom. Op de indrink dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
En kale pisnicht en rel(ex)mod: ik heb nog steeds geen uitnodiging voor de indrinkmeet.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef gelly het volgende:
Tsss SC, ik voelde de sfeer precies aan qua muziek
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef static het volgende:
Zeik niet ouwe-bal, je ben welkom. Op de indrink dan.
Troost je, ik heb een FB perm ban.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, voortrekkerij. Ik was 3 maand geband voor het posten van 3 keer de url van EyeStream.![]()
Niet welkom. Next.quote:
Nee, daarom haal ik bloemen bij de slager.quote:
bron: lieve (stoere red.) Kreator. IIquote:Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef SunChaser het volgende:
Ja, voortrekkerij. Ik was 3 maand geband
Ik blijf weg uit deze topic als jij belooft jouw broek omhoog te houden deze meet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Lazer eens op uit dit topic?
Je bent niet uitgenodigd en je posts zijn verder offtopic.![]()
0,0quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef SunChaser het volgende:
Hoe vorderen je plannen trouwens voor een date met Jane?
Ben jij welkom dan? Man, je bent 38.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie trouwens al drie namen op het lijstje staan waarmee ik heb getongd. Dus pas op met al te dronken worden en bij iemand zomaar de bek erop zetten, je weet nooit wat ik onder mijn leden had (ik ook niet trouwens, ik moet nog op voor mijn derde hepatitus B-prik.)
Don't tempt me.quote:
Ja he,quote:
38??quote:
Jane is te leuk voor mij. Jammer, ander keertje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:48 schreef SunChaser het volgende:
Prutsert
Whehehe.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
38??
volgens mij is golfert nog niet eens zo oud![]()
Golfert is pas toe aan zijn derde jeugd, idd. En hij lurkt vast weer mee met zn flesje rode wijn!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
38??
volgens mij is golfert nog niet een zo oud![]()
Is ze een ander keertje niet meer te leuk voor jou dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Jane is te leuk voor mij. Jammer, ander keertje.
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bentquote:
de ouwe likkerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Golfert is pas toe aan zijn derde jeugd, idd. En hij lurkt vast weer mee met zn flesje rode wijn!
Hey Blouse
Ja, wat is er Golfie?
Weet je Wat Sunnie zegt?
Nou?
Dat we vast weer aan de rode wijn zitten
Hahahaha
Wat zal ik terugzeggen?
Niks! Ga van die pc weg en kom me likken.
Er staat nog een vacature open voor MOD. iets voor jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bent![]()
Jane is altijd leuk voor mij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:53 schreef SunChaser het volgende:
Is ze een ander keertje niet meer te leuk voor jou dan?
no wayquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er staat nog een vacature open voor MOD. iets voor jou?
En in het zwart.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |