quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef gelly het volgende:
Tsss SC, ik voelde de sfeer precies aan qua muziek
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef static het volgende:
Zeik niet ouwe-bal, je ben welkom. Op de indrink dan.
Troost je, ik heb een FB perm ban.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, voortrekkerij. Ik was 3 maand geband voor het posten van 3 keer de url van EyeStream.![]()
Niet welkom. Next.quote:
Nee, daarom haal ik bloemen bij de slager.quote:
bron: lieve (stoere red.) Kreator. IIquote:Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef SunChaser het volgende:
Ja, voortrekkerij. Ik was 3 maand geband
Ik blijf weg uit deze topic als jij belooft jouw broek omhoog te houden deze meet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Lazer eens op uit dit topic?
Je bent niet uitgenodigd en je posts zijn verder offtopic.![]()
0,0quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef SunChaser het volgende:
Hoe vorderen je plannen trouwens voor een date met Jane?
Ben jij welkom dan? Man, je bent 38.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie trouwens al drie namen op het lijstje staan waarmee ik heb getongd. Dus pas op met al te dronken worden en bij iemand zomaar de bek erop zetten, je weet nooit wat ik onder mijn leden had (ik ook niet trouwens, ik moet nog op voor mijn derde hepatitus B-prik.)
Don't tempt me.quote:
Ja he,quote:
38??quote:
Jane is te leuk voor mij. Jammer, ander keertje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:48 schreef SunChaser het volgende:
Prutsert
Whehehe.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
38??
volgens mij is golfert nog niet eens zo oud![]()
Golfert is pas toe aan zijn derde jeugd, idd. En hij lurkt vast weer mee met zn flesje rode wijn!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
38??
volgens mij is golfert nog niet een zo oud![]()
Is ze een ander keertje niet meer te leuk voor jou dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Jane is te leuk voor mij. Jammer, ander keertje.
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bentquote:
de ouwe likkerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Golfert is pas toe aan zijn derde jeugd, idd. En hij lurkt vast weer mee met zn flesje rode wijn!
Hey Blouse
Ja, wat is er Golfie?
Weet je Wat Sunnie zegt?
Nou?
Dat we vast weer aan de rode wijn zitten
Hahahaha
Wat zal ik terugzeggen?
Niks! Ga van die pc weg en kom me likken.
Er staat nog een vacature open voor MOD. iets voor jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bent![]()
Jane is altijd leuk voor mij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:53 schreef SunChaser het volgende:
Is ze een ander keertje niet meer te leuk voor jou dan?
no wayquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er staat nog een vacature open voor MOD. iets voor jou?
En in het zwart.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bent![]()
I know. Need a spanking?quote:
Wat is dit nou weer?quote:
tis ff wennen, maar je bent erweerquote:
Belachelijk.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef laffer het volgende:
eej heatwave (sissie), doe eens wat aan deze knurft!!!!!
Door Kreator - dinsdag 12 juli 2005 @ 15:36
[..]
bron: lieve (stoere red.) Kreator. II
maak em af dude![]()
Kan ik niet meer, dus als jij het wilt doen, graag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, er missen nog wat usericons uit het vorige topic. Moeten die er nog bij gezet worden? Cynix, MissBliss etc.
Ohwja, dat pootje had ik bijna gebroken omdat ik hem een iets te stevige hand gaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
hoe hij on-aangekondigd op de L&S meeting kwam, braaf pootje gaf en apport deed
At timesquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:22 schreef Skaai het volgende:
HW, rook jij sigaartjes?
Stil nou, je verpest zijn stoere imagequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, dat pootje had ik bijna gebroken omdat ik hem een iets te stevige hand gaf.
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.
Zelfs 1 met cognac tip ofzo
werken
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:31 schreef Skaai het volgende:
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.
Zelfs 1 met cognac tip ofzo
werken
Correctie: Ik heb een doosje met die sigaartjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...
Het zegt mij allemaal niets maar dat gaat vast wel goed komen als ik het zo hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:36 schreef Skaai het volgende:
Correctie: Ik heb een doosje met die sigaartjes.. En Moods en Justus Van Maurik en nog wat Agio Tips, Oud Kampen tuitknak en Ritmeester Panatilo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |