Er staat nog een vacature open voor MOD. iets voor jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bent![]()
Jane is altijd leuk voor mij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:53 schreef SunChaser het volgende:
Is ze een ander keertje niet meer te leuk voor jou dan?
no wayquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er staat nog een vacature open voor MOD. iets voor jou?
En in het zwart.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb je gemist man, ik ben blij dat je er weer bent![]()
I know. Need a spanking?quote:
Wat is dit nou weer?quote:
tis ff wennen, maar je bent erweerquote:
Belachelijk.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef laffer het volgende:
eej heatwave (sissie), doe eens wat aan deze knurft!!!!!
Door Kreator - dinsdag 12 juli 2005 @ 15:36
[..]
bron: lieve (stoere red.) Kreator. II
maak em af dude![]()
Kan ik niet meer, dus als jij het wilt doen, graag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, er missen nog wat usericons uit het vorige topic. Moeten die er nog bij gezet worden? Cynix, MissBliss etc.
Ohwja, dat pootje had ik bijna gebroken omdat ik hem een iets te stevige hand gaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
hoe hij on-aangekondigd op de L&S meeting kwam, braaf pootje gaf en apport deed
At timesquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:22 schreef Skaai het volgende:
HW, rook jij sigaartjes?
Stil nou, je verpest zijn stoere imagequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, dat pootje had ik bijna gebroken omdat ik hem een iets te stevige hand gaf.
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.
Zelfs 1 met cognac tip ofzo
werken
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:31 schreef Skaai het volgende:
Oke, want stel nou dat ik kom, heb ik een oorlogsvoorraad aan sigaartjes.
Zelfs 1 met cognac tip ofzo
werken
Correctie: Ik heb een doosje met die sigaartjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh oh... volgens mij hebben we straks een jaloerse vis...
Het zegt mij allemaal niets maar dat gaat vast wel goed komen als ik het zo hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:36 schreef Skaai het volgende:
Correctie: Ik heb een doosje met die sigaartjes.. En Moods en Justus Van Maurik en nog wat Agio Tips, Oud Kampen tuitknak en Ritmeester Panatilo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |