Niet van die negerfratsen hier, he jong.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef Speth het volgende:
word up, G
Ik kan het niet laten... Ik doe het al sinds mijn jeugd.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:47 schreef Lucske het volgende:
[..]
Niet van die negerfratsen hier, he jong.
Zo denk ik idd wel dat m'n haar eruit ziet als het langer wordt, hoewel het mijne wel iets fijner is dan wat die dude op de foto heeft. Ik geef echter de voorkeur aan wat netter haarquote:Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Dit dus. Om maar even de on-topic feestvreugde te verhogen.
Is DIT overigens niet iets voor je, Speth?
aha en hoelang lijft dat dan ongeveer stijl als ik t door de kapper laat doenquote:Mja, je kan je haar natuurlijk laten straighten bij de kapper, alleen dat is niet zo goed voor je haar en je moet het om de zoveel tijd opnieuw laten doen.
Is ook zo lullig als je constant met je spuit in je hand zit....quote:Op maandag 11 juli 2005 15:41 schreef MadGuy het volgende:
Nat blijven kan alleen als je het constant bevochtigd met een plantenspuit of iets dergelijks...
dat is inderdaad een erg fijn kapsel....quote:Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Dit dus. Om maar even de on-topic feestvreugde te verhogen.
Is DIT overigens niet iets voor je, Speth?
Bovenste of die ik Speth aanraadde?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:04 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
dat is inderdaad een erg fijn kapsel....![]()
Ik heb hem voor je geupdatequote:Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Deel 27 dus alweer. Ik post mijn fotocollage maar even, maar ik heb niet de tijd gehad hem te updaten. Lacoste, jij had toch nog tijd over?
[afbeelding]
Vorig deel
Haarwas tips
De kappersite met modellenboek
de bovenste, die link is meer voor vrouwen vind ik persoonlijk, iig in combinatie met die kleurquote:
Petje of zweetband!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef S-Two het volgende:
In de fabriek waat ik nu werk (vakantiewerk) is het stikheet, en elke keer druipt er via mn lange haar nu zweet in mn oog
Ik vind een petje irritant en die staan me niet (vind ik zelf dan, al ga ik er misschien binnenkort wel een halen voor in de vakantie). Een haarbandje heb ik nog niet, omdat die haast nergens te vinden zijn, maar ik moet er nog wel een hebben voor voetbal zowiezo.quote:
Ons haarorakelquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:
Dat zou je dus aan Lacoste moeten vragen.
Wahaha, nee man... gekquote:
Doe eens. Heb ik eindelijk langer haar!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Momenteel is m'n haar weer een stukje korter. Misschien voor de grap binnenkort maar weer eens echt kort![]()
Lucky bastard, ik betaal toch echt 22 euro per bezoekje....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:38 schreef S-Two het volgende:
Kom net terug van de kapper, bovenop is er ongeveer een cm-tje af, en aan de zijkanten en aan de achterkant is het meeste weg. Ben wel redelijk tevreden denk ik, maar dat mag ook wel voor een fuckin 16 euro... Maar goed, nu weer fijn kweken
Dan word je flink genaaid Maurits!! ik betaal ¤15,50quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:40 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Lucky bastard, ik betaal toch echt 22 euro per bezoekje....
idemquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:11 schreef DarcMarc het volgende:
Dan word je flink genaaid Maurits!! ik betaal ¤15,50
Beter een verkapte tvp dan een verknipte coupe.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:11 schreef dewitteparel het volgende:
idd verkapte tvp
Als ik in Italië was geweest was ik wel naar de kapper gegaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Beter een verkapte tvp dan een verknipte coupe.
Jzs, wat smeer je er in godsnaam in dat het in 5 maanden 10+ centimeter groeit?? (zo lijkt het op de foto iigquote:
Wat voorquote:Op zondag 17 juli 2005 11:41 schreef Doagere het volgende:
wel meer dan 10 centimerIk smeer er alleen veel gel in.
"Volgens mij heb jij wel wat meer dan gepleten haarpuntprobleempjes"quote:Op zondag 17 juli 2005 19:11 schreef MadGuy het volgende:
Eén keer in de week is best Lacoste. Dat doe ik ook sinds ik de Co methode toepas. Je beperkt dan toch de schadelijke nadelen van shampoo, en je haar wordt toch niet zo vet als voorheen, is mijn ervaring.
Ik slik nu al een tijdje die Mooi Haar pillen van Sunwell en ik moet zeggen dat het lijkt alsof mijn haar sterker, fijner behandelbaar is en sneller groeit. Dat snellere groeien kan natuurlijk te verklaren zijn met het oog op de zomer, maar het feit dat mijn haar nu niet überdroog is zegt wel wat. Kan overigens ook door CO komen. Hoe dan ook, we gaan lekker verder.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
"Volgens mij heb jij wel wat meer dan gepleten haarpuntprobleempjes"
- Loesje![]()
Alto's zijn van die mensen met een wegafzetting aan hun broek.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad ook dat alto's daaraan gelijk staan.
Die dude van de door jou gepostte foto voldoet aan mijn definitie; iedereen die vies is.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Alto's zijn van die mensen met een wegafzetting aan hun broek.
Ik noem jou toch ook geen kakker omdat ik vind dat je er zo uit zou zien met een poloshirtje?
Succes verder in de grote vieze wereldquote:Op maandag 18 juli 2005 22:15 schreef Speth het volgende:
[..]
Die dude van de door jou gepostte foto voldoet aan mijn definitie; iedereen die vies is.
Kwam ik toevallig op een site tegen.quote:-Druppel één of twee druppels Rozemarijn-olie op je haarborstel voor het kammen, het bevordert de groei en de dikte van het haar en geeft aarding.
ik ben al aardig op weg geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Kom op, jullie zijn er bijna!
http://www.atrocity.de/galerie/pictures/atrocity3_dsc_7759s.jpg
Idd ja, dit vind ik een mooie lengtequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:38 schreef MadGuy het volgende:
Je houdt het die lengte, r00d?
Ik kreeg vandaag een complimentje over mijn haar van de buurvrouw!
Met een stijltang. Weet niet of het al gezegd is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef Longer het volgende:
Oh, die link van die modellensite...=D die onderste met dat meidenfaceje die heeft zo n gaaf kapsel....
wat hier toch nooit zal lukken =[, maar iemand (jaja kom ik weer) echt geen ideen om je haar piekeriger te maken? al t helemaal nat is ist echt te goed, en dan ist droog ist weer n hele pluizebol:S net zo n afro...k gebruik dove conditioner etc etc...je haar wordt r vreeslijk zacht van maar de pluis hou je :S
Alweer dankejwel allemaal!
Ja heel slecht. Ik doe het ook nooit. Ik borstel mijn haar zelfs bijna nooitquote:Op zondag 24 juli 2005 20:10 schreef MadGuy het volgende:
Ja, het is al meerdere keren gezegd.![]()
Lijkt me toch niet echt een optie voor een jongen. En daarbij, is dat niet ontzettend slecht voor je haar? Gij als meisje/ ervaringddeskundige?
Ik laat ook wat gezichtshaar staan, wie weetquote:Op zondag 24 juli 2005 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Viggo Mortensen: Mooi haar, maar je moet er wel zo'n ruige kop bij hebben natuurlijk.
Woah, mooi glad ook!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:30 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
ik ben al aardig op weg geloof iknet uit de douche, 't is nog iets langer als op de foto
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:57 schreef Longer het volgende:
beetje pure zijdeolie op je knar en gas met die tang...maximaal 180 graden en voila...je haar is stijl, glad, zacht dunner, en windkracht 12 bestendig...k heb deze week al meerdere malen met mn hoofd uit t raam gezeten in n auto die 80reed ..iom het ffkes te testen..dusjah
Ik ben overigens een jongen!
ߨúÐêWyN ziet er netjes uit aan de zijkantquote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/8336/voor9gn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/9885/na8ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
voor en na de kapper. die mat werd gewoon te erg. nu zit er weer model in.
Ik weet wel waarom ze dat niet doet,omdat je haar dan slapper word door het snijden,vooral mensen met dun haar haar hebben daar het meest last vanquote:Op maandag 25 juli 2005 20:55 schreef MadGuy het volgende:
Vroegah werd mijn haar vaak gesneden.
Ik vraag me af waarom de kapster dat nu niet doet.
dankje, noem me voortaan maar Boudewijn. Typt makkelijkerquote:Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ߨúÐêWyN ziet er netjes uit aan de zijkant
wordt je haar permanent slapper naarmate het vaker wordt gesneden?quote:[..]
Ik weet wel waarom ze dat niet doet,omdat je haar dan slapper word door het snijden,vooral mensen met dun haar haar hebben daar het meest last van
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Als je langer haar wilt... of voller... waarom neem je dan niet gewoon hairextensions van great lengths. Ik heb ze ook, 70 stuks. Klaar binnen anderhalf uur![]()
Hoef je ook niet te kweken en te wachten en ze zijn er in alle lengtes, krul en stijl, alle kleuren, wat je maar wilt.
dan is het toch geen sport meer??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Als je langer haar wilt... of voller... waarom neem je dan niet gewoon hairextensions van great lengths. Ik heb ze ook, 70 stuks. Klaar binnen anderhalf uur![]()
Hoef je ook niet te kweken en te wachten en ze zijn er in alle lengtes, krul en stijl, alle kleuren, wat je maar wilt.
Dat lijkt me voor jongens/mannen nu niet echt een optiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Dat kan idd als je gay of vrouw bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Het is alleen niet je eigen haar, leuk hoor. <cynisch> Misschien pas jij beter in het 'hoe verbouw ik mezelf met dingen van anderen zodat ik mooier word' topic. </cynisch>quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:41 schreef devillin het volgende:
Tja, als je het voor de sport doet.... veel plezier met wachten dan....![]()
Ik leef nu en heb nu het haar dat ik nu wil.
Ik wist niet dat je daar zoveel waarde aan hecht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef dewitteparel het volgende:
Het is alleen niet je eigen haar, leuk hoor. <cynisch>
Dankje voor de tipquote:Misschien pas jij beter in het 'hoe verbouw ik mezelf met dingen van anderen zodat ik mooier word' topic. </cynisch>
Misschien is dat een mannending. Ik denk niet dat je ook maar één iemand in dit topic (van de mannen die meedoen iig) zo ver krijgt om extensions te nemen, dat is echt 'not done', en ja, daar trek ik me iets van aan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:13 schreef devillin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar zoveel waarde aan hecht.
Ik vind het zowiezo leuker om mn eigen haar te laten groeien. Die extensions lijkt me helemaal niks. Ik sport ook veel en dan nog het feit dat ze na een tijdje toch uitgroeien en je ze er weer uit moet laten halen. Lijkt me toch ook niet een echt positief effect op je eigen haar hebben. Van vrouwen kan ik het me wel voorstellen dat ze het doen, maar ja, dat vind ik toch een heel ander verhaal (en noem me dan maar ouderwets etc, maakt me niet uit)quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Misschien is dat een mannending. Ik denk niet dat je ook maar één iemand in dit topic (van de mannen die meedoen iig) zo ver krijgt om extensions te nemen, dat is echt 'not done', en ja, daar trek ik me iets van aan.
Agreequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook maar niets.
Gast, ik ben al 7 maanden niet naar de kapper geweest en het zit primaquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je haar gewoon een week ofzo NIET wil zitten en dan ineens een week weer top zit, enz. enz.? Ik wel...
Mijn haar moet eigenlijk weer in model. En de dode punten eruit. Maar ik ben bang dat er dan teveel winst weggeknipt wordt. Misschien maar even wachten?
Ik ben al een jaar niet naar de kapper geweest en het is een puinhoop.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:08 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Gast, ik ben al 7 maanden niet naar de kapper geweest en het zit prima
Ligt ook aan het haarsoort natuurlijk!quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:08 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Gast, ik ben al 7 maanden niet naar de kapper geweest en het zit prima
Niet eens verkapt hoor, straight forwardquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:30 schreef MadGuy het volgende:
Is dit een verkapt 'kijk-mij-nu-ik-heb-een-geweldige-vakantie-gehad'-reactie?
Heb al vaak getwijfeld, maar ik wil nu ook mn haar langer. Zoiets als bovenstaande ook. Het is nu denk ik 5/6 cm. Aangezien ik krullend haar heb en het vrij dik en stug is, verwacht ik wel dat het wat wordtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef Dionydos1 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden geprobeerd me haren te laten groeien (kwam dus van echt kort haar).
Was een eind gekomen, maar het begon me te irriteren, en niet het idee dat het echt wat zou worden..![]()
Ben de laatste maanden bezig met een kapsel: kort haar boven en zijkant en beetje matje achter.
Maar nu is het toch weer gaan jeuken om het te laten groeien. Weet alleen niet zeker wat ik er uiteindelijk van moet denken. Heb geen idee hoe het zal uitzien als het echt een stuk langer is. Op onderstaande foto kun je beetje zien hoe me haar krult (naar binnen dus).
Iemand enig idee of het wat kan worden, of dat ik beter kort haar kan houden en een hoop ergenis besparen, is dus een foto van tijdje terug (heb atm geen betere foto voor handen).
[afbeelding]
Ehh daar zal jij geen last van hebben jij hebt dik haarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:46 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
wordt je haar permanent slapper naarmate het vaker wordt gesneden?
dat zou ik niet zo fijn vinden natuurlijk..
en bedoel je dat het slapper valt of dat de stuctuur slapper wordt?
Lijkt eigenlijk wel op mijn model, alleen iets minder krullend en natuurlijk langerquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:31 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ehh daar zal jij geen last van hebben jij hebt dik haar![]()
Nou sinds gister heb ik na 5 maanden,de Loreal Elvive conditioner maar weer is gebruikt
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/1742/voorkant0xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
En vandaag zit het ook relaxt [[url=http://img9.imageshack.us/img9/7137/zijkant7sn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog een maandje of twee en ik zit weer op m,n oude lengte van december![]()
Yo, ik vind dt je prima staan. Nu nog een matje drbij en voilaquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:31 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ehh daar zal jij geen last van hebben jij hebt dik haar![]()
Nou sinds gister heb ik na 5 maanden,de Loreal Elvive conditioner maar weer is gebruikt
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/1742/voorkant0xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
En vandaag zit het ook relaxt [[url=http://img9.imageshack.us/img9/7137/zijkant7sn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog een maandje of twee en ik zit weer op m,n oude lengte van december![]()
JIj moet ook minder naar de kapper gaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
DarcMarc, je haar groeit té snel. Ik denk dat ik maar kap...
Jajaja, dooie punten zijn zo 2002quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef MadGuy het volgende:
Ik zal wel moeten. Ik heb redelijk snel last van dode punten.Als ik dan langer niet ga, gaat er ineens een heel eind af. Dan heb ik liever een kleiner verschil!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
DarcMarc, je haar groeit té snel. Ik denk dat ik maar kap...
Bedankt, inderdaad daarom denk ik nog 2 maanden dat ik weer een volle mat hebt van achterquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:57 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Yo, ik vind dt je prima staan. Nu nog een matje drbij en voila
quote:
ooh ja dat komt dus omdat het nog nat is van de douchequote:Op maandag 25 juli 2005 14:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Woah, mooi glad ook!Dat krijgt mijn vriend nooit voor elkaar, dat pluist alle kanten op helaas.
Wie zeurde er ook alweer over mij?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:01 schreef dewitteparel het volgende:
ik werd tijdens het werk net echt KNEITERGEK van mn haar.... als ik net een tondeuse had gehad...
Hehe, nou zat het vanavond na douchen + gelwax/goedkope gel combo wel weer redelijk. Maar tijdens mn werk was het zon verregende prik in me ogen coupquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:02 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Wie zeurde er ook alweer over mij?
Ik ben blij met mijn koptelefoon. Houd mijn haar in model!
Naar is dat ja. Het is vandaag hier wat vochtiger weer en dan gaat het voor wat opkrullen zodat het lijkt alsof ik twee hoorntjes heb...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Hehe, nou zat het vanavond na douchen + gelwax/goedkope gel combo wel weer redelijk. Maar tijdens mn werk was het zon verregende prik in me ogen coup. Het is zo'n lengte (voor dan) dat het net niet achter me oren blijft hangen en als ik dan iets lees dat het steeds net voor/in me ogen valt.
Dat heb ik standaardquote:Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Naar is dat ja. Het is vandaag hier wat vochtiger weer en dan gaat het voor wat opkrullen zodat het lijkt alsof ik twee hoorntjes heb...
Ik heb normaliter steil haar, alleen als het vochtig is en ik heb mijn haar niet gewassen en met conditioner bewerkt heb ik het. Als ik het niet was zit het ook standaard kut.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Dat heb ik standaardIk vraag me af of de kapper daar wat aan kan doen. Het zijn bij mij gewoon halve krullen. Als ze het afknippen denk ik dat het toch terugkomt, dus dan kan ik het toch beter door laten groeien?
daar is mijn haar te kort voorquote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef super-muffin het volgende:
ik word ook gek tijdens het werk van mn haar.
dan maar ff een staartje in
kon ik ook, maar dat was voor mij aanleiding maar eens naar de kapper te gaanquote:
Ik verwacht niet dat het werkt eigenlijk... maar verras onsquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:14 schreef Modwire het volgende:
ja, t ziet er uit als een soort gel.. tis van de Hema..![]()
Volgens mij noemen ze het wel eens zo, je haar naar voren en dan half over je ogen ofso, maar goed... ik zal binnekort wel eens weer een foto plaatsen, zijn er genoeg gemaakt op vakantie dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef Modwire het volgende:
ik heb echt geen flauw idee wat je daarmee bedoelt...![]()
Geen kwaad woord over die serie ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:24 schreef dewitteparel het volgende:
Aaaaaargh,
mijn buurmeisje vind dat ik lijk op"
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist ja, de grootste mongool uit de serie. Nog een zo'n opmerking en ik ga naar de kapper
Met die serie is verder niks mis, maar die Ryan vond ik wel een halve gare lelijke loserquote:
Op die bovenste vind ik zijn kapsel wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Met die serie is verder niks mis, maar die Ryan vond ik wel een halve gare lelijke loser
En nu lijk ik blijkbaar op hem :S
Ik gebruik voor de eerste conditioner vaak Hema Cremespoeling voor normaal haar, maar ik ben ook aan het kijken of de cremespoeling of voeding van Kruidvat wat is, het zijn namelijk grotere flessen voor een lagere prijs...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:16 schreef Modwire het volgende:
Welke conditioner gebruikt men hier eignelijk voor de CO-methode??
Alleen naar t haar kijken, niet naar die rotkop is mijn tip van de dagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Met die serie is verder niks mis, maar die Ryan vond ik wel een halve gare lelijke loser
En nu lijk ik blijkbaar op hem :S
Top kapselquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef BabaORiley het volgende:
Hee hallo!
Ik heb ook een poging ondernomen mijn haar te laten groeien. Ben wel meer dan anderhalf jaar aan de groei geweest, ben toch een paar keer naar de kapper geweest. Heb het nu weer een stukje korter, maar dit bevalt mij wel zo. Ik heb me nog niet verdiept in het plaatsen van foto's in een topic, maar als je foto's van "mien bossie' wil zien, moet je maar even mijn fotoboek bekijken.
---
einde bericht ;
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Alleen naar t haar kijken, niet naar die rotkop is mijn tip van de dag![]()
Ja vind het wel okay zo. Had het een stukje langer, maar daar werd ik zelf gek van. Het zat ook nooit zoals ik wou enzo. En heb krullen, maar als het langer wordt, gaat het hangen en dat vond ik lelijk. Dus nu maar eens zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef MadGuy het volgende:
Beachboy!
Staat je wel goed, vind ik!Als jezelf tevreden bent, super toch?
Gelukkig kom je iets minder doods overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef BabaORiley het volgende:
[..]
Ja vind het wel okay zo. Had het een stukje langer, maar daar werd ik zelf gek van. Het zat ook nooit zoals ik wou enzo. En heb krullen, maar als het langer wordt, gaat het hangen en dat vond ik lelijk. Dus nu maar eens zo
Wel grappig trouwens, verscheidene mensen hebben al gezegd dat ik zo op Jim Morrison lijk, you know van The Doors. Wel een hele eer kan ik je vertellen![]()
Nu heb je je avatar er ook wel een beetje op aangepast moet ik zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef BabaORiley het volgende:
[..]
Ja vind het wel okay zo. Had het een stukje langer, maar daar werd ik zelf gek van. Het zat ook nooit zoals ik wou enzo. En heb krullen, maar als het langer wordt, gaat het hangen en dat vond ik lelijk. Dus nu maar eens zo
Wel grappig trouwens, verscheidene mensen hebben al gezegd dat ik zo op Jim Morrison lijk, you know van The Doors. Wel een hele eer kan ik je vertellen![]()
Samson: Still g(r)owing strong! hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nu heb je je avatar er ook wel een beetje op aangepast moet ik zeggen.
@ Samson:
Ik vrees dat het de plastisch chirurg wordt dan... Je lijkt inderdaad wel wat op Ryan uit HBHquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:24 schreef dewitteparel het volgende:
Aaaaaargh,
mijn buurmeisje vind dat ik lijk op"
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist ja, de grootste mongool uit de serie. Nog een zo'n opmerking en ik ga naar de kapper
Het is wel steil inderdaad... Ik heb het niet nodig. Het gaat steeds beter vallen. Ik heb wel dat het achter raar opkrult, maar dat kan ik met wat wax oplossen meestal, en anders doe ik het er maar mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:48 schreef Longer het volgende:
ok hier dan stijltang fototje:
[afbeelding]
En hoe ziet het eruit zonder stijltang ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:48 schreef Longer het volgende:
ok hier dan stijltang fototje:
[afbeelding]
Tbh, wel zoiets, alleen is ze een jaar of 5/6 jonger dan jij schat ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Anita (zijn zus) was wel een geil dondertje... heb jij ook zo'n zus?
Gmbl, hoeft van mij ook weer niet als ze 12 isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:11 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tbh, wel zoiets, alleen is ze een jaar of 5/6 jonger dan jij schat ik
groeit jouw haar dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:11 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Mijn haar is trouwens nu langer dan vorig jaar rond september
7min ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef Modwire het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk bezig met zo'n stijltang?
Ik ben vorig jaar september naar de kapper gegaan, alles dr afgedaan. Wat ik bedoel te zeggen: poging 2 is nu succesvoller dan poging 1quote:
Ik wil het eigenlijk stiekem niet zo langquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:18 schreef MadGuy het volgende:
Als je al zover bent kan er weinig verpest worden denk ik. Gewoon alleen bijpunten...
Mijn zusje is bijna 16 btwquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef MadGuy het volgende:
Floei glansknikker trouwens. Zomaar je twaalfjarig zusje in de uitverkoop zetten!![]()
Ik zit weer in een goede haarweek geloof ik![]()
En m'n profiel spreekt ook de waarheid, was een grapje van die 12 jaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:34 schreef Modwire het volgende:
Volgens zn profiel komt ie uit 1982..
Als jij 'r niet wil, wil ik haar wel beschouwen als een goedkope annuleringsreis... Tenslotte ben ik een paar jaartjes jonger dan jij, bij mij zou 't iets minder pedo zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En m'n profiel spreekt ook de waarheid, was een grapje van die 12 jaar
Dat was mijn vriendin jahquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:44 schreef MadGuy het volgende:
Een last-minute neukerette...
Maar zijn zus vond mijn haar leuk zitten!Of was dat nu je vriendin?
Wat is teveel? Zit er nu ander model ook in?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:37 schreef Lucske het volgende:
Grm, klotekapster heeft er teveel vanaf gehaald. Out!
Vaak is m'n haar dan nat, en draag ik een 'tulband' om het te drogen. Geen last van dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:47 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie nu ook wel eens met het scheren dat je haar gewoon in het scheerschuim zit en je bijna soms wel eens een lok haar afscheert?
Voor op ooglengte, naar achteren aflopend langer, maar fórs te kort dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wat is teveel? Zit er nu ander model ook in?
Toen ze vroeg hoe je het wilde hebben keek je zeker naar d'r rokje? "Kort graag, heel kort...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:42 schreef Lucske het volgende:
Voor op ooglengte, naar achteren aflopend langer, maar fórs te kort dus.
Als ik mijn haar in een tulband doe, blijft het niet altijd zitten. Soms doe ik er snel een clip in, dat wil wel eens helpen. Maar goed, ik ben lui en snel, dus dan laat ik het hangen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Vaak is m'n haar dan nat, en draag ik een 'tulband' om het te drogen. Geen last van dus
Als ik dat niet heb dan merk je indd wel dat het haar steeds naar beneden valt, lekker in 't schuim
Waar het hart van vol isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Toen ze vroeg hoe je het wilde hebben keek je zeker naar d'r rokje? "Kort graag, heel kort..."
Voor was de bedoeling, achter en opzij dus niet. Over een maand of twee zal 't wel weer ergens op lijkenquote:Ik kan me niet voorstellen dat ze de helft (voor iig) er afhaalt als jij aangeeft 'bijpunten' ofzo. Maar goed, dat kost heel wat maanden om dat weer bij te lopen.
Gezellige boel daar bij jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef MadGuy het volgende:
Spreken dronken mensen altijd de waarheid? Ik werd net 'langharig tuig' genoemd door een dronken kennis van mijn vader...
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef MadGuy het volgende:
Spreken dronken mensen altijd de waarheid? Ik werd net 'langharig tuig' genoemd door een dronken kennis van mijn vader...
Maar wat nou als "kortharige jongens" op 1 staat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.
Volgens de fancy staan langharige jongens op de tweede plek van 'Wat voor type jongen vind je leuk'
met een 27,42%
YES!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef super-muffin het volgende:
Op 1 staat 'Jongens die zichzelf zijn, type buurjongen' ofzo.
ik zal het eens scannen.
Ik vind het gebruik van tulbanden nog niet zo schokkend, glansknikker. Maar lees ik hier nu dat Supergebakje de Fancy leest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.
Volgens de fancy staan langharige jongens op de tweede plek van 'Wat voor type jongen vind je leuk'
met een 27,42%
Het excuus dat hij het bij de kapper leest is in ieder geval ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van tulbanden nog niet zo schokkend, glansknikker. Maar lees ik hier nu dat Supergebakje de Fancy leest?
Het lijkt inderdaad meer op gewone gel, maar het bevat minder water en wat wax waardoor het niet echt hard wordt, en langer blijft zitten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij die hema gelwax? Laatste keer dat ik 'wax' had was het van dat wrijfspul dat een ondoordringbare ozonlaag op je handen achterlaat. Is gelwax dan een soort.. mix ofzo? Ben naar de kapper geweest en het is lekker uitgedund
, dus tijd om wat nieuwe haarmeuk te proberen dacht ik zo.
preciesquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij die hema gelwax? Laatste keer dat ik 'wax' had was het van dat wrijfspul dat een ondoordringbare ozonlaag op je handen achterlaat. Is gelwax dan een soort.. mix ofzo? Ben naar de kapper geweest en het is lekker uitgedund
, dus tijd om wat nieuwe haarmeuk te proberen dacht ik zo.
omdraaien?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:19 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
wat wilje, foto maken terwijl t van achtere waait![]()
Zorg dan wel even dat je een digicam hebt... als lid van 't eerste uur kan je het niet maken om dat zonder pics voorbij te laten gaan!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga mn haar een stuk korter laten knippen heb ik besloten.
Je had eerst een foto waar je haar wel al langer was, maar niet zo lang als nu. Dat vond ik wel cool bij je staan. Je werd er wat minder sloom door zeg maar...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga mn haar een stuk korter laten knippen heb ik besloten.
Ik ken het idee inderdaad. Het is bagger, maar ik vrees dat er niets anders aan te doen valt dan flink met een steiltang in de weer te gaan... Bij mij is het ook vaak droger achter dan voor. Ik heb er nu een of ander serum van L'Oreal voor gehaald. Even experimenteren!quote:
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je had eerst een foto waar je haar wel al langer was, maar niet zo lang als nu. Dat vond ik wel cool bij je staan. Je werd er wat minder sloom door zeg maar...
Ga je die lengte weer doen?
Dat uitdunnen verkloot het volgens mij alleen maar meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:06 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb erg dik en veel haar, en om nou elke 3 weken 20 euro te moeten dokken om de boel uit te laten dunnen....![]()
Het is ook een gedeelte grap ende grol hoor. En bovendien, waar moeten het in dit topic anders over hebben? Stoeptegels?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:11 schreef GF het volgende:
Sommige van jullie zijn trouwens best wel erg verwijfd en/of homo. M'n vriendin is enorm ijdel, maar jullie zeiken nog meer en vaker over je haar dan zij doet. En dan hebben we het over een vrouw. Als ik dan dingen lees als haarmaskers, haarpillen, tulbanden.. Sorry hoorWas je nou knap en een fotomodel ofzo, ok. Maar overdrijven kan ook.
Feit is dat je die pillen slikt, voor de grap of nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het is ook een gedeelte grap ende grol hoor. En bovendien, waar moeten het in dit topic anders over hebben? Stoeptegels?
ik kan me wel een beetje voorstellen dat je dat zo voelt, heb ik zelf ook wel ns af en toe hier, maar aan de andere kant komt het misschien enkel wat overdreven over. Het topic gaat tenslotte over het haar laten groeien en alle aspecten die daar bij komen kijken. De een zal er wat meer mee bezig zijn dan de ander. Wat madguy al aangeeft: waar moet je t anders over hebben in dit topic, dan kom je vanzelf op alle mogelijke aspecten die bij haargroeien komen kijken, anders waren er onderhand nooit zoveel van deze topics volgeluld. Je moet t gewoon met een korreltje zout nemen. Ik houd me er eigenlijk enkel mee bezig als ik hier weer ff naar updates zoek en interessante tips en ik denk dat de meeste dat hier ook hebben. We zitten echt niet de hele dag met haar in ons hoofd (mmm, letterlijk gelukkig welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:10 schreef GF het volgende:
[..]
Feit is dat je die pillen slikt, voor de grap of niet
En natuurlijk gaat het hier over haar en het groeien ervan. Ik laat tenslotte zelf ook m'n haar groeien. Dat is het niet. Maar voor sommige lijkt het bijna een obsessie. Want om zelfs al maar aan 'haarpillen' te denken vind ik al zwaar overdreven. Hetzelfde voor een tulband, haarmaskers, haarklemmen etc. Ieder z'n ding hoor. En ik ben echt geen homofoob. Maar ik zou me dan toch niet meer echt 'man' voelen. Beetje overdone.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:11 schreef GF het volgende:
Sommige van jullie zijn trouwens best wel erg verwijfd en/of homo. M'n vriendin is enorm ijdel, maar jullie zeiken nog meer en vaker over je haar dan zij doet. En dan hebben we het over een vrouw. Als ik dan dingen lees als haarmaskers, haarpillen, tulbanden.. Sorry hoorWas je nou knap en een fotomodel ofzo, ok. Maar overdrijven kan ook.
je laat t klinken alsof je het 1 keer in de maand doet ofzowquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:19 schreef MadGuy het volgende:
Dat valt best wel mee. Ik was mijn haar lang niet iedere dag. En CO doe ik alleen als ik me scheer. Combineren enzo.
Scheer ik me één keer in de maand ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:59 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
je laat t klinken alsof je het 1 keer in de maand doet ofzow![]()
Moeilijk he, grammatica.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:31 schreef Forumh het volgende:
Foute topic.
Zo wordt een kortere snit je wel erg makkelijk gemaakt...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:57 schreef super-muffin het volgende:
shit he.
ik ging me scheren vanmiddag.
komt er zo een pluk in een van die scheerkoppen
Je zit weer op je oude lengtequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:47 schreef dewitteparel het volgende:
Zit niet echt super, maar ff om de lengte aan te geven:
[afbeelding]
Congratsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef MissPeppertje het volgende:
Even een heeeeel uber overgelukkig berichtje:IK KAN EINDELIJK EEN STAART!!
ja okj ik heb nog wel 2 speldjes nodig, maar dat zeg ik er lekker niet bij![]()
Vrouwen mogen speldjes!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef MissPeppertje het volgende:
Even een heeeeel uber overgelukkig berichtje:IK KAN EINDELIJK EEN STAART!!
ja okj ik heb nog wel 2 speldjes nodig, maar dat zeg ik er lekker niet bij![]()
Ik kan een staart zonder speldjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:45 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden door stereotypen, kwaaie![]()
Inderdaad, maar het betekent wel dat mijn haar voller achter wordt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:15 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van staartjes hield![]()
Oke dan word het weer is tijd voor een nieuwe fotoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het betekent wel dat mijn haar voller achter wordt!
Ik koop standaard 3 potten gelwax bij de HEMA, kan ik altijd eentje kwijt thuis + de hort + reservequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
Afgelopen week nieuwe gel gekocht omdat ik m'n eigen niet bij de hand had. Schwarzkopf "got2b " wax is het geworden. Wat een matige, edoch dure teringzooi is dat. Het helpt geen fuck, kost ¤6,50 voor een erg klein potje. Als het nou goed werkte zou ik het er wel voor over hebben. Geen aanrader al met al.
Die bij de 'hort' was dus op... En géén stylingsproduct is géén optie, zeker niet als ik m'n haar ook niet met de juiste conditioner kan wassen door afwezigheid daarvan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik koop standaard 3 potten gelwax bij de HEMA, kan ik altijd eentje kwijt thuis + de hort + reserve
dat kwam toevallig zo uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:34 schreef MadGuy het volgende:
Is het zo zwaar dat je hoofd maar één kant op kan hangen?
Mooie dikte trouwens. Ziet er lekker gezond uit!
Mmm ik heb van Schwarzkopf hele goeie spulletjes vind ik!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb meerdere slechte dingen gehoord over die hele got2be lijn. Een hipper potje + naam staat blijkbaar garant voor een hoge prijs bij Schwarzkopf. Nu heb ik toch al niet veel op met Schwarzkopf en hun matige producten...
Van Got2Be heb ik nog een potje wax staan toen het nog niet van Schwarzkopf was! Dat was wel iets beter spul.....maar je haar werd er loodzwaar van na verloop van tijd en leek het net op je het gewoon 3 weken niet had gewassenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef MadGuy het volgende:
De kappersartikelen van de bekende merken zijn sowieso wel goed geloof ik. Gelukkig maar!
Ik heb het eigenlijk meer over de consumentenproducten: Head & Shoulders, Got2Be, Dat Deep Hair Repair goedje wat je niet uit mag wassen...
Daar ben ik te blonT voor aangezien net mijn kont op de foto stond en niet mijn haarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Altijd handig, zo'n zelfontspanner
Ga jij echt voor het hele lange haar,of voor halflangquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:15 schreef Doagere het volgende:
Zo werd ik vanochtend wakker..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Had het ongeveer 1,5 cm lang in September 2004, ik ben 2 weekjes geleden naar de kapper geweest, om even die langen 'pieken' af te laten knippen..
Ik gebruik nu DA wetlook gel als het echt niet wil zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik koop standaard 3 potten gelwax bij de HEMA, kan ik altijd eentje kwijt thuis + de hort + reserve
Anderhalfjaar = ca + 18cmquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef Doagere het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ga jij echt voor het hele lange haar,of voor halflang![]()
[..]
Ehm wil het zo lang hebben dat mijn nek niet meer te zien is, denk dat ik over 1,5 jaar die lengte wel moet hebben..![]()
Ik begin me een beetje zorgen te maken om je achtergrondjesfetisjisme...quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
Foto van na de knipbeurt. Het lijkt trouwens korter dan het is. Tenminste, zoals ik het kan zien.
Nu maar weer wachten op een extra 5cm
Op de originele foto hangt m'n was te drogen aan de boekenkast, over m'n racefiets etc. Dit leek me beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik begin me een beetje zorgen te maken om je achtergrondjesfetisjisme....
En Gliss Kur is toch ook van Schwarzkopf?.
Schwarzkopf is een lijn van Henkel, en daar vallen indd meerdere lijnen onder. Got2Be is ook een 'dure' lijn. Gliss Kur is voornamelijk gericht op verzorging en got2Be met name op styling. Taft is geloof ik een weer wat goedkopere lijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:50 schreef MadGuy het volgende:
Nog steeds ideaal haar, DJ-Maurits!
En Gliss Kur is toch de duurdere en hopelijk dan ook betere lijn van Schwarzkopf?
Thanks, helaas is dat voor de rechterkant zeker niet te zeggen... maar goed, daar valt gewoon niets aan te doen denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef MadGuy het volgende:
Maar het moet gezegd, Speth, het staat niet slecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |