Je zit weer op je oude lengtequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:47 schreef dewitteparel het volgende:
Zit niet echt super, maar ff om de lengte aan te geven:
[afbeelding]
Congratsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef MissPeppertje het volgende:
Even een heeeeel uber overgelukkig berichtje:IK KAN EINDELIJK EEN STAART!!
ja okj ik heb nog wel 2 speldjes nodig, maar dat zeg ik er lekker niet bij![]()
Vrouwen mogen speldjes!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef MissPeppertje het volgende:
Even een heeeeel uber overgelukkig berichtje:IK KAN EINDELIJK EEN STAART!!
ja okj ik heb nog wel 2 speldjes nodig, maar dat zeg ik er lekker niet bij![]()
Ik kan een staart zonder speldjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:45 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden door stereotypen, kwaaie![]()
Inderdaad, maar het betekent wel dat mijn haar voller achter wordt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:15 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van staartjes hield![]()
Oke dan word het weer is tijd voor een nieuwe fotoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het betekent wel dat mijn haar voller achter wordt!
Ik koop standaard 3 potten gelwax bij de HEMA, kan ik altijd eentje kwijt thuis + de hort + reservequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
Afgelopen week nieuwe gel gekocht omdat ik m'n eigen niet bij de hand had. Schwarzkopf "got2b " wax is het geworden. Wat een matige, edoch dure teringzooi is dat. Het helpt geen fuck, kost ¤6,50 voor een erg klein potje. Als het nou goed werkte zou ik het er wel voor over hebben. Geen aanrader al met al.
Die bij de 'hort' was dus op... En géén stylingsproduct is géén optie, zeker niet als ik m'n haar ook niet met de juiste conditioner kan wassen door afwezigheid daarvan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik koop standaard 3 potten gelwax bij de HEMA, kan ik altijd eentje kwijt thuis + de hort + reserve
dat kwam toevallig zo uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:34 schreef MadGuy het volgende:
Is het zo zwaar dat je hoofd maar één kant op kan hangen?
Mooie dikte trouwens. Ziet er lekker gezond uit!
Mmm ik heb van Schwarzkopf hele goeie spulletjes vind ik!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb meerdere slechte dingen gehoord over die hele got2be lijn. Een hipper potje + naam staat blijkbaar garant voor een hoge prijs bij Schwarzkopf. Nu heb ik toch al niet veel op met Schwarzkopf en hun matige producten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |