Vaak is m'n haar dan nat, en draag ik een 'tulband' om het te drogen. Geen last van dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:47 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie nu ook wel eens met het scheren dat je haar gewoon in het scheerschuim zit en je bijna soms wel eens een lok haar afscheert?
Voor op ooglengte, naar achteren aflopend langer, maar fórs te kort dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wat is teveel? Zit er nu ander model ook in?
Toen ze vroeg hoe je het wilde hebben keek je zeker naar d'r rokje? "Kort graag, heel kort...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:42 schreef Lucske het volgende:
Voor op ooglengte, naar achteren aflopend langer, maar fórs te kort dus.
Als ik mijn haar in een tulband doe, blijft het niet altijd zitten. Soms doe ik er snel een clip in, dat wil wel eens helpen. Maar goed, ik ben lui en snel, dus dan laat ik het hangen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Vaak is m'n haar dan nat, en draag ik een 'tulband' om het te drogen. Geen last van dus
Als ik dat niet heb dan merk je indd wel dat het haar steeds naar beneden valt, lekker in 't schuim
Waar het hart van vol isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Toen ze vroeg hoe je het wilde hebben keek je zeker naar d'r rokje? "Kort graag, heel kort..."
Voor was de bedoeling, achter en opzij dus niet. Over een maand of twee zal 't wel weer ergens op lijkenquote:Ik kan me niet voorstellen dat ze de helft (voor iig) er afhaalt als jij aangeeft 'bijpunten' ofzo. Maar goed, dat kost heel wat maanden om dat weer bij te lopen.
Gezellige boel daar bij jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef MadGuy het volgende:
Spreken dronken mensen altijd de waarheid? Ik werd net 'langharig tuig' genoemd door een dronken kennis van mijn vader...
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef MadGuy het volgende:
Spreken dronken mensen altijd de waarheid? Ik werd net 'langharig tuig' genoemd door een dronken kennis van mijn vader...
Maar wat nou als "kortharige jongens" op 1 staat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.
Volgens de fancy staan langharige jongens op de tweede plek van 'Wat voor type jongen vind je leuk'
met een 27,42%
YES!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef super-muffin het volgende:
Op 1 staat 'Jongens die zichzelf zijn, type buurjongen' ofzo.
ik zal het eens scannen.
Ik vind het gebruik van tulbanden nog niet zo schokkend, glansknikker. Maar lees ik hier nu dat Supergebakje de Fancy leest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.
Volgens de fancy staan langharige jongens op de tweede plek van 'Wat voor type jongen vind je leuk'
met een 27,42%
Het excuus dat hij het bij de kapper leest is in ieder geval ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van tulbanden nog niet zo schokkend, glansknikker. Maar lees ik hier nu dat Supergebakje de Fancy leest?
Het lijkt inderdaad meer op gewone gel, maar het bevat minder water en wat wax waardoor het niet echt hard wordt, en langer blijft zitten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij die hema gelwax? Laatste keer dat ik 'wax' had was het van dat wrijfspul dat een ondoordringbare ozonlaag op je handen achterlaat. Is gelwax dan een soort.. mix ofzo? Ben naar de kapper geweest en het is lekker uitgedund
, dus tijd om wat nieuwe haarmeuk te proberen dacht ik zo.
preciesquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij die hema gelwax? Laatste keer dat ik 'wax' had was het van dat wrijfspul dat een ondoordringbare ozonlaag op je handen achterlaat. Is gelwax dan een soort.. mix ofzo? Ben naar de kapper geweest en het is lekker uitgedund
, dus tijd om wat nieuwe haarmeuk te proberen dacht ik zo.
omdraaien?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:19 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
wat wilje, foto maken terwijl t van achtere waait![]()
Zorg dan wel even dat je een digicam hebt... als lid van 't eerste uur kan je het niet maken om dat zonder pics voorbij te laten gaan!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga mn haar een stuk korter laten knippen heb ik besloten.
Je had eerst een foto waar je haar wel al langer was, maar niet zo lang als nu. Dat vond ik wel cool bij je staan. Je werd er wat minder sloom door zeg maar...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga mn haar een stuk korter laten knippen heb ik besloten.
Ik ken het idee inderdaad. Het is bagger, maar ik vrees dat er niets anders aan te doen valt dan flink met een steiltang in de weer te gaan... Bij mij is het ook vaak droger achter dan voor. Ik heb er nu een of ander serum van L'Oreal voor gehaald. Even experimenteren!quote:
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je had eerst een foto waar je haar wel al langer was, maar niet zo lang als nu. Dat vond ik wel cool bij je staan. Je werd er wat minder sloom door zeg maar...
Ga je die lengte weer doen?
Dat uitdunnen verkloot het volgens mij alleen maar meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:06 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb erg dik en veel haar, en om nou elke 3 weken 20 euro te moeten dokken om de boel uit te laten dunnen....![]()
Het is ook een gedeelte grap ende grol hoor. En bovendien, waar moeten het in dit topic anders over hebben? Stoeptegels?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:11 schreef GF het volgende:
Sommige van jullie zijn trouwens best wel erg verwijfd en/of homo. M'n vriendin is enorm ijdel, maar jullie zeiken nog meer en vaker over je haar dan zij doet. En dan hebben we het over een vrouw. Als ik dan dingen lees als haarmaskers, haarpillen, tulbanden.. Sorry hoorWas je nou knap en een fotomodel ofzo, ok. Maar overdrijven kan ook.
Feit is dat je die pillen slikt, voor de grap of nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het is ook een gedeelte grap ende grol hoor. En bovendien, waar moeten het in dit topic anders over hebben? Stoeptegels?
ik kan me wel een beetje voorstellen dat je dat zo voelt, heb ik zelf ook wel ns af en toe hier, maar aan de andere kant komt het misschien enkel wat overdreven over. Het topic gaat tenslotte over het haar laten groeien en alle aspecten die daar bij komen kijken. De een zal er wat meer mee bezig zijn dan de ander. Wat madguy al aangeeft: waar moet je t anders over hebben in dit topic, dan kom je vanzelf op alle mogelijke aspecten die bij haargroeien komen kijken, anders waren er onderhand nooit zoveel van deze topics volgeluld. Je moet t gewoon met een korreltje zout nemen. Ik houd me er eigenlijk enkel mee bezig als ik hier weer ff naar updates zoek en interessante tips en ik denk dat de meeste dat hier ook hebben. We zitten echt niet de hele dag met haar in ons hoofd (mmm, letterlijk gelukkig welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:10 schreef GF het volgende:
[..]
Feit is dat je die pillen slikt, voor de grap of niet
En natuurlijk gaat het hier over haar en het groeien ervan. Ik laat tenslotte zelf ook m'n haar groeien. Dat is het niet. Maar voor sommige lijkt het bijna een obsessie. Want om zelfs al maar aan 'haarpillen' te denken vind ik al zwaar overdreven. Hetzelfde voor een tulband, haarmaskers, haarklemmen etc. Ieder z'n ding hoor. En ik ben echt geen homofoob. Maar ik zou me dan toch niet meer echt 'man' voelen. Beetje overdone.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:11 schreef GF het volgende:
Sommige van jullie zijn trouwens best wel erg verwijfd en/of homo. M'n vriendin is enorm ijdel, maar jullie zeiken nog meer en vaker over je haar dan zij doet. En dan hebben we het over een vrouw. Als ik dan dingen lees als haarmaskers, haarpillen, tulbanden.. Sorry hoorWas je nou knap en een fotomodel ofzo, ok. Maar overdrijven kan ook.
je laat t klinken alsof je het 1 keer in de maand doet ofzowquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:19 schreef MadGuy het volgende:
Dat valt best wel mee. Ik was mijn haar lang niet iedere dag. En CO doe ik alleen als ik me scheer. Combineren enzo.
Scheer ik me één keer in de maand ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:59 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
je laat t klinken alsof je het 1 keer in de maand doet ofzow![]()
Moeilijk he, grammatica.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:31 schreef Forumh het volgende:
Foute topic.
Zo wordt een kortere snit je wel erg makkelijk gemaakt...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:57 schreef super-muffin het volgende:
shit he.
ik ging me scheren vanmiddag.
komt er zo een pluk in een van die scheerkoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |