Vaak is m'n haar dan nat, en draag ik een 'tulband' om het te drogen. Geen last van dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:47 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie nu ook wel eens met het scheren dat je haar gewoon in het scheerschuim zit en je bijna soms wel eens een lok haar afscheert?
Voor op ooglengte, naar achteren aflopend langer, maar fórs te kort dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wat is teveel? Zit er nu ander model ook in?
Toen ze vroeg hoe je het wilde hebben keek je zeker naar d'r rokje? "Kort graag, heel kort...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:42 schreef Lucske het volgende:
Voor op ooglengte, naar achteren aflopend langer, maar fórs te kort dus.
Als ik mijn haar in een tulband doe, blijft het niet altijd zitten. Soms doe ik er snel een clip in, dat wil wel eens helpen. Maar goed, ik ben lui en snel, dus dan laat ik het hangen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Vaak is m'n haar dan nat, en draag ik een 'tulband' om het te drogen. Geen last van dus
Als ik dat niet heb dan merk je indd wel dat het haar steeds naar beneden valt, lekker in 't schuim
Waar het hart van vol isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Toen ze vroeg hoe je het wilde hebben keek je zeker naar d'r rokje? "Kort graag, heel kort..."
Voor was de bedoeling, achter en opzij dus niet. Over een maand of twee zal 't wel weer ergens op lijkenquote:Ik kan me niet voorstellen dat ze de helft (voor iig) er afhaalt als jij aangeeft 'bijpunten' ofzo. Maar goed, dat kost heel wat maanden om dat weer bij te lopen.
Gezellige boel daar bij jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef MadGuy het volgende:
Spreken dronken mensen altijd de waarheid? Ik werd net 'langharig tuig' genoemd door een dronken kennis van mijn vader...
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef MadGuy het volgende:
Spreken dronken mensen altijd de waarheid? Ik werd net 'langharig tuig' genoemd door een dronken kennis van mijn vader...
Maar wat nou als "kortharige jongens" op 1 staat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.
Volgens de fancy staan langharige jongens op de tweede plek van 'Wat voor type jongen vind je leuk'
met een 27,42%
YES!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef super-muffin het volgende:
Op 1 staat 'Jongens die zichzelf zijn, type buurjongen' ofzo.
ik zal het eens scannen.
Ik vind het gebruik van tulbanden nog niet zo schokkend, glansknikker. Maar lees ik hier nu dat Supergebakje de Fancy leest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.
Volgens de fancy staan langharige jongens op de tweede plek van 'Wat voor type jongen vind je leuk'
met een 27,42%
Het excuus dat hij het bij de kapper leest is in ieder geval ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van tulbanden nog niet zo schokkend, glansknikker. Maar lees ik hier nu dat Supergebakje de Fancy leest?
Het lijkt inderdaad meer op gewone gel, maar het bevat minder water en wat wax waardoor het niet echt hard wordt, en langer blijft zitten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij die hema gelwax? Laatste keer dat ik 'wax' had was het van dat wrijfspul dat een ondoordringbare ozonlaag op je handen achterlaat. Is gelwax dan een soort.. mix ofzo? Ben naar de kapper geweest en het is lekker uitgedund
, dus tijd om wat nieuwe haarmeuk te proberen dacht ik zo.
preciesquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij die hema gelwax? Laatste keer dat ik 'wax' had was het van dat wrijfspul dat een ondoordringbare ozonlaag op je handen achterlaat. Is gelwax dan een soort.. mix ofzo? Ben naar de kapper geweest en het is lekker uitgedund
, dus tijd om wat nieuwe haarmeuk te proberen dacht ik zo.
omdraaien?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:19 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
wat wilje, foto maken terwijl t van achtere waait![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |