abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29441869
Nee, ik niet
Power perceived is power achieved.
pi_29442758
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:47 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie nu ook wel eens met het scheren dat je haar gewoon in het scheerschuim zit en je bijna soms wel eens een lok haar afscheert?
Vaak is m'n haar dan nat, en draag ik een 'tulband' om het te drogen. Geen last van dus

Als ik dat niet heb dan merk je indd wel dat het haar steeds naar beneden valt, lekker in 't schuim
pi_29443004
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Wat is teveel? Zit er nu ander model ook in?
Voor op ooglengte, naar achteren aflopend langer, maar fórs te kort dus .
pi_29443130
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:42 schreef Lucske het volgende:

Voor op ooglengte, naar achteren aflopend langer, maar fórs te kort dus .
Toen ze vroeg hoe je het wilde hebben keek je zeker naar d'r rokje? "Kort graag, heel kort... "

Ik kan me niet voorstellen dat ze de helft (voor iig) er afhaalt als jij aangeeft 'bijpunten' ofzo. Maar goed, dat kost heel wat maanden om dat weer bij te lopen.
pi_29443131
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Vaak is m'n haar dan nat, en draag ik een 'tulband' om het te drogen. Geen last van dus

Als ik dat niet heb dan merk je indd wel dat het haar steeds naar beneden valt, lekker in 't schuim
Als ik mijn haar in een tulband doe, blijft het niet altijd zitten. Soms doe ik er snel een clip in, dat wil wel eens helpen. Maar goed, ik ben lui en snel, dus dan laat ik het hangen...

Het wordt van voren echt voller. Note to self: tegen kapper zeggen dat ze alleen de dode punten eruit moet knippen.

Lucske, dat groeit vanzelf weer aan man. Heb je anders een foto?
pi_29446309
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Toen ze vroeg hoe je het wilde hebben keek je zeker naar d'r rokje? "Kort graag, heel kort... "
Waar het hart van vol is .
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ze de helft (voor iig) er afhaalt als jij aangeeft 'bijpunten' ofzo. Maar goed, dat kost heel wat maanden om dat weer bij te lopen.
Voor was de bedoeling, achter en opzij dus niet. Over een maand of twee zal 't wel weer ergens op lijken .
pi_29447066
Spreken dronken mensen altijd de waarheid? Ik werd net 'langharig tuig' genoemd door een dronken kennis van mijn vader...
pi_29447893
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef MadGuy het volgende:
Spreken dronken mensen altijd de waarheid? Ik werd net 'langharig tuig' genoemd door een dronken kennis van mijn vader...
Gezellige boel daar bij jou
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_29466797
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef MadGuy het volgende:
Dat word ik ook genoemt door nuchtere mensen.

Volgens de fancy staan langharige jongens op de tweede plek van 'Wat voor type jongen vind je leuk'
met een 27,42%
pi_29468177
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:18 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Volgens de fancy staan langharige jongens op de tweede plek van 'Wat voor type jongen vind je leuk'
met een 27,42%
Maar wat nou als "kortharige jongens" op 1 staat?
pi_29468202
Op 1 staat 'Jongens die zichzelf zijn, type buurjongen' ofzo.
ik zal het eens scannen.
pi_29468361
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef super-muffin het volgende:
Op 1 staat 'Jongens die zichzelf zijn, type buurjongen' ofzo.
ik zal het eens scannen.
YES!

...hmmm....wacht....Fancy
:')
Web wap wippen?
pi_29471306
Tulbanden? o h m y g o d

Gister op het roggefeest (Ameland) geweest, nog nooit zoveel aanloop van vrouwen gehad

pi_29471468
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:18 schreef super-muffin het volgende:

[..]

met een 27,42%
Ik vind het gebruik van tulbanden nog niet zo schokkend, glansknikker. Maar lees ik hier nu dat Supergebakje de Fancy leest?
pi_29475998
Scherp, kwaadkop, erg scherp
pi_29476408
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:44 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik vind het gebruik van tulbanden nog niet zo schokkend, glansknikker. Maar lees ik hier nu dat Supergebakje de Fancy leest?
Het excuus dat hij het bij de kapper leest is in ieder geval ongeloofwaardig
pi_29476667
mn zusje heeft een abonnement.
en bij de kapper heb ik em niet zien liggen.

ben wel ehm, 3 weken terug gegaan ofzo.
  zondag 7 augustus 2005 @ 02:22:05 #218
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29479343
Wat moet ik me precies voorstellen bij die hema gelwax? Laatste keer dat ik 'wax' had was het van dat wrijfspul dat een ondoordringbare ozonlaag op je handen achterlaat . Is gelwax dan een soort.. mix ofzo? Ben naar de kapper geweest en het is lekker uitgedund , dus tijd om wat nieuwe haarmeuk te proberen dacht ik zo.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29481917
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 02:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij die hema gelwax? Laatste keer dat ik 'wax' had was het van dat wrijfspul dat een ondoordringbare ozonlaag op je handen achterlaat . Is gelwax dan een soort.. mix ofzo? Ben naar de kapper geweest en het is lekker uitgedund , dus tijd om wat nieuwe haarmeuk te proberen dacht ik zo.
Het lijkt inderdaad meer op gewone gel, maar het bevat minder water en wat wax waardoor het niet echt hard wordt, en langer blijft zitten.
pi_29488536
kben ook weer eens hier, na kort vakantietje in scheveningen...
wat de wind toch met je haar doet...
nog steeds niet laten bijpunten...

Azwethinkweiz
  zondag 7 augustus 2005 @ 17:39:39 #221
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29488764
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 02:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
precies

toch maar de schaar erin laten botvieren het komt nu weer tot mn ogen ipv mn neus
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:49:30 #222
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29489645
Jezus, El.Wulfo.
pi_29490126
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:49 schreef MadGuy het volgende:
Jezus, El.Wulfo.
wat wilje, foto maken terwijl t van achtere waait
Azwethinkweiz
pi_29509754
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:19 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

wat wilje, foto maken terwijl t van achtere waait
omdraaien?
watch like nobody's dancing
pi_29509836
Ik ga mn haar een stuk korter laten knippen heb ik besloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')