Ik vrees dat het de plastisch chirurg wordt dan... Je lijkt inderdaad wel wat op Ryan uit HBHquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:24 schreef dewitteparel het volgende:
Aaaaaargh,
mijn buurmeisje vind dat ik lijk op"
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist ja, de grootste mongool uit de serie. Nog een zo'n opmerking en ik ga naar de kapper
Het is wel steil inderdaad... Ik heb het niet nodig. Het gaat steeds beter vallen. Ik heb wel dat het achter raar opkrult, maar dat kan ik met wat wax oplossen meestal, en anders doe ik het er maar mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:48 schreef Longer het volgende:
ok hier dan stijltang fototje:
[afbeelding]
En hoe ziet het eruit zonder stijltang ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:48 schreef Longer het volgende:
ok hier dan stijltang fototje:
[afbeelding]
Tbh, wel zoiets, alleen is ze een jaar of 5/6 jonger dan jij schat ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Anita (zijn zus) was wel een geil dondertje... heb jij ook zo'n zus?
Gmbl, hoeft van mij ook weer niet als ze 12 isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:11 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tbh, wel zoiets, alleen is ze een jaar of 5/6 jonger dan jij schat ik
groeit jouw haar dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:11 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Mijn haar is trouwens nu langer dan vorig jaar rond september
7min ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef Modwire het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk bezig met zo'n stijltang?
Ik ben vorig jaar september naar de kapper gegaan, alles dr afgedaan. Wat ik bedoel te zeggen: poging 2 is nu succesvoller dan poging 1quote:
Ik wil het eigenlijk stiekem niet zo langquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:18 schreef MadGuy het volgende:
Als je al zover bent kan er weinig verpest worden denk ik. Gewoon alleen bijpunten...
Mijn zusje is bijna 16 btwquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef MadGuy het volgende:
Floei glansknikker trouwens. Zomaar je twaalfjarig zusje in de uitverkoop zetten!![]()
Ik zit weer in een goede haarweek geloof ik![]()
En m'n profiel spreekt ook de waarheid, was een grapje van die 12 jaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:34 schreef Modwire het volgende:
Volgens zn profiel komt ie uit 1982..
Als jij 'r niet wil, wil ik haar wel beschouwen als een goedkope annuleringsreis... Tenslotte ben ik een paar jaartjes jonger dan jij, bij mij zou 't iets minder pedo zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En m'n profiel spreekt ook de waarheid, was een grapje van die 12 jaar
Dat was mijn vriendin jahquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:44 schreef MadGuy het volgende:
Een last-minute neukerette...
Maar zijn zus vond mijn haar leuk zitten!Of was dat nu je vriendin?
Wat is teveel? Zit er nu ander model ook in?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:37 schreef Lucske het volgende:
Grm, klotekapster heeft er teveel vanaf gehaald. Out!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |