Je zit weer op je oude lengtequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:47 schreef dewitteparel het volgende:
Zit niet echt super, maar ff om de lengte aan te geven:
[afbeelding]
Congratsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef MissPeppertje het volgende:
Even een heeeeel uber overgelukkig berichtje:IK KAN EINDELIJK EEN STAART!!
ja okj ik heb nog wel 2 speldjes nodig, maar dat zeg ik er lekker niet bij![]()
Vrouwen mogen speldjes!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef MissPeppertje het volgende:
Even een heeeeel uber overgelukkig berichtje:IK KAN EINDELIJK EEN STAART!!
ja okj ik heb nog wel 2 speldjes nodig, maar dat zeg ik er lekker niet bij![]()
Ik kan een staart zonder speldjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:45 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden door stereotypen, kwaaie![]()
Inderdaad, maar het betekent wel dat mijn haar voller achter wordt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:15 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van staartjes hield![]()
Oke dan word het weer is tijd voor een nieuwe fotoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het betekent wel dat mijn haar voller achter wordt!
Ik koop standaard 3 potten gelwax bij de HEMA, kan ik altijd eentje kwijt thuis + de hort + reservequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
Afgelopen week nieuwe gel gekocht omdat ik m'n eigen niet bij de hand had. Schwarzkopf "got2b " wax is het geworden. Wat een matige, edoch dure teringzooi is dat. Het helpt geen fuck, kost ¤6,50 voor een erg klein potje. Als het nou goed werkte zou ik het er wel voor over hebben. Geen aanrader al met al.
Die bij de 'hort' was dus op... En géén stylingsproduct is géén optie, zeker niet als ik m'n haar ook niet met de juiste conditioner kan wassen door afwezigheid daarvan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik koop standaard 3 potten gelwax bij de HEMA, kan ik altijd eentje kwijt thuis + de hort + reserve
dat kwam toevallig zo uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:34 schreef MadGuy het volgende:
Is het zo zwaar dat je hoofd maar één kant op kan hangen?
Mooie dikte trouwens. Ziet er lekker gezond uit!
Mmm ik heb van Schwarzkopf hele goeie spulletjes vind ik!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb meerdere slechte dingen gehoord over die hele got2be lijn. Een hipper potje + naam staat blijkbaar garant voor een hoge prijs bij Schwarzkopf. Nu heb ik toch al niet veel op met Schwarzkopf en hun matige producten...
Van Got2Be heb ik nog een potje wax staan toen het nog niet van Schwarzkopf was! Dat was wel iets beter spul.....maar je haar werd er loodzwaar van na verloop van tijd en leek het net op je het gewoon 3 weken niet had gewassenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef MadGuy het volgende:
De kappersartikelen van de bekende merken zijn sowieso wel goed geloof ik. Gelukkig maar!
Ik heb het eigenlijk meer over de consumentenproducten: Head & Shoulders, Got2Be, Dat Deep Hair Repair goedje wat je niet uit mag wassen...
Daar ben ik te blonT voor aangezien net mijn kont op de foto stond en niet mijn haarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Altijd handig, zo'n zelfontspanner
Ga jij echt voor het hele lange haar,of voor halflangquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:15 schreef Doagere het volgende:
Zo werd ik vanochtend wakker..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Had het ongeveer 1,5 cm lang in September 2004, ik ben 2 weekjes geleden naar de kapper geweest, om even die langen 'pieken' af te laten knippen..
Ik gebruik nu DA wetlook gel als het echt niet wil zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik koop standaard 3 potten gelwax bij de HEMA, kan ik altijd eentje kwijt thuis + de hort + reserve
Anderhalfjaar = ca + 18cmquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef Doagere het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ga jij echt voor het hele lange haar,of voor halflang![]()
[..]
Ehm wil het zo lang hebben dat mijn nek niet meer te zien is, denk dat ik over 1,5 jaar die lengte wel moet hebben..![]()
Ik begin me een beetje zorgen te maken om je achtergrondjesfetisjisme...quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
Foto van na de knipbeurt. Het lijkt trouwens korter dan het is. Tenminste, zoals ik het kan zien.
Nu maar weer wachten op een extra 5cm
Op de originele foto hangt m'n was te drogen aan de boekenkast, over m'n racefiets etc. Dit leek me beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik begin me een beetje zorgen te maken om je achtergrondjesfetisjisme....
En Gliss Kur is toch ook van Schwarzkopf?.
Schwarzkopf is een lijn van Henkel, en daar vallen indd meerdere lijnen onder. Got2Be is ook een 'dure' lijn. Gliss Kur is voornamelijk gericht op verzorging en got2Be met name op styling. Taft is geloof ik een weer wat goedkopere lijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:50 schreef MadGuy het volgende:
Nog steeds ideaal haar, DJ-Maurits!
En Gliss Kur is toch de duurdere en hopelijk dan ook betere lijn van Schwarzkopf?
Thanks, helaas is dat voor de rechterkant zeker niet te zeggen... maar goed, daar valt gewoon niets aan te doen denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef MadGuy het volgende:
Maar het moet gezegd, Speth, het staat niet slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |