dankje, noem me voortaan maar Boudewijn. Typt makkelijkerquote:Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ߨúÐêWyN ziet er netjes uit aan de zijkant
wordt je haar permanent slapper naarmate het vaker wordt gesneden?quote:[..]
Ik weet wel waarom ze dat niet doet,omdat je haar dan slapper word door het snijden,vooral mensen met dun haar haar hebben daar het meest last van
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Als je langer haar wilt... of voller... waarom neem je dan niet gewoon hairextensions van great lengths. Ik heb ze ook, 70 stuks. Klaar binnen anderhalf uur![]()
Hoef je ook niet te kweken en te wachten en ze zijn er in alle lengtes, krul en stijl, alle kleuren, wat je maar wilt.
dan is het toch geen sport meer??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Als je langer haar wilt... of voller... waarom neem je dan niet gewoon hairextensions van great lengths. Ik heb ze ook, 70 stuks. Klaar binnen anderhalf uur![]()
Hoef je ook niet te kweken en te wachten en ze zijn er in alle lengtes, krul en stijl, alle kleuren, wat je maar wilt.
Dat lijkt me voor jongens/mannen nu niet echt een optiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Dat kan idd als je gay of vrouw bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Het is alleen niet je eigen haar, leuk hoor. <cynisch> Misschien pas jij beter in het 'hoe verbouw ik mezelf met dingen van anderen zodat ik mooier word' topic. </cynisch>quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:41 schreef devillin het volgende:
Tja, als je het voor de sport doet.... veel plezier met wachten dan....![]()
Ik leef nu en heb nu het haar dat ik nu wil.
Ik wist niet dat je daar zoveel waarde aan hecht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef dewitteparel het volgende:
Het is alleen niet je eigen haar, leuk hoor. <cynisch>
Dankje voor de tipquote:Misschien pas jij beter in het 'hoe verbouw ik mezelf met dingen van anderen zodat ik mooier word' topic. </cynisch>
Misschien is dat een mannending. Ik denk niet dat je ook maar één iemand in dit topic (van de mannen die meedoen iig) zo ver krijgt om extensions te nemen, dat is echt 'not done', en ja, daar trek ik me iets van aan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:13 schreef devillin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar zoveel waarde aan hecht.
Ik vind het zowiezo leuker om mn eigen haar te laten groeien. Die extensions lijkt me helemaal niks. Ik sport ook veel en dan nog het feit dat ze na een tijdje toch uitgroeien en je ze er weer uit moet laten halen. Lijkt me toch ook niet een echt positief effect op je eigen haar hebben. Van vrouwen kan ik het me wel voorstellen dat ze het doen, maar ja, dat vind ik toch een heel ander verhaal (en noem me dan maar ouderwets etc, maakt me niet uit)quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Misschien is dat een mannending. Ik denk niet dat je ook maar één iemand in dit topic (van de mannen die meedoen iig) zo ver krijgt om extensions te nemen, dat is echt 'not done', en ja, daar trek ik me iets van aan.
Agreequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook maar niets.
Gast, ik ben al 7 maanden niet naar de kapper geweest en het zit primaquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je haar gewoon een week ofzo NIET wil zitten en dan ineens een week weer top zit, enz. enz.? Ik wel...
Mijn haar moet eigenlijk weer in model. En de dode punten eruit. Maar ik ben bang dat er dan teveel winst weggeknipt wordt. Misschien maar even wachten?
Ik ben al een jaar niet naar de kapper geweest en het is een puinhoop.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:08 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Gast, ik ben al 7 maanden niet naar de kapper geweest en het zit prima
Ligt ook aan het haarsoort natuurlijk!quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:08 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Gast, ik ben al 7 maanden niet naar de kapper geweest en het zit prima
Niet eens verkapt hoor, straight forwardquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:30 schreef MadGuy het volgende:
Is dit een verkapt 'kijk-mij-nu-ik-heb-een-geweldige-vakantie-gehad'-reactie?
Heb al vaak getwijfeld, maar ik wil nu ook mn haar langer. Zoiets als bovenstaande ook. Het is nu denk ik 5/6 cm. Aangezien ik krullend haar heb en het vrij dik en stug is, verwacht ik wel dat het wat wordtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef Dionydos1 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden geprobeerd me haren te laten groeien (kwam dus van echt kort haar).
Was een eind gekomen, maar het begon me te irriteren, en niet het idee dat het echt wat zou worden..![]()
Ben de laatste maanden bezig met een kapsel: kort haar boven en zijkant en beetje matje achter.
Maar nu is het toch weer gaan jeuken om het te laten groeien. Weet alleen niet zeker wat ik er uiteindelijk van moet denken. Heb geen idee hoe het zal uitzien als het echt een stuk langer is. Op onderstaande foto kun je beetje zien hoe me haar krult (naar binnen dus).
Iemand enig idee of het wat kan worden, of dat ik beter kort haar kan houden en een hoop ergenis besparen, is dus een foto van tijdje terug (heb atm geen betere foto voor handen).
[afbeelding]
Ehh daar zal jij geen last van hebben jij hebt dik haarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:46 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
wordt je haar permanent slapper naarmate het vaker wordt gesneden?
dat zou ik niet zo fijn vinden natuurlijk..
en bedoel je dat het slapper valt of dat de stuctuur slapper wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |