abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29141831
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

ߨúÐêWyN ziet er netjes uit aan de zijkant
dankje, noem me voortaan maar Boudewijn. Typt makkelijker
quote:
[..]

Ik weet wel waarom ze dat niet doet,omdat je haar dan slapper word door het snijden,vooral mensen met dun haar haar hebben daar het meest last van
wordt je haar permanent slapper naarmate het vaker wordt gesneden?
dat zou ik niet zo fijn vinden natuurlijk..
en bedoel je dat het slapper valt of dat de stuctuur slapper wordt?
pi_29142182
Als je langer haar wilt... of voller... waarom neem je dan niet gewoon hairextensions van great lengths. Ik heb ze ook, 70 stuks. Klaar binnen anderhalf uur
Hoef je ook niet te kweken en te wachten en ze zijn er in alle lengtes, krul en stijl, alle kleuren, wat je maar wilt.
tjah....het blijft een domme goedkope japanner...
pi_29142969
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:59 schreef devillin het volgende:
Als je langer haar wilt... of voller... waarom neem je dan niet gewoon hairextensions van great lengths. Ik heb ze ook, 70 stuks. Klaar binnen anderhalf uur
Hoef je ook niet te kweken en te wachten en ze zijn er in alle lengtes, krul en stijl, alle kleuren, wat je maar wilt.

pi_29143431
quote:
dan is het toch geen sport meer??
je kan ook een pruik opzetten
pi_29146245
quote:
Dat lijkt me voor jongens/mannen nu niet echt een optie
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:14:27 #106
95608 Speth
Rorschach
pi_29147535
quote:
Dat kan idd als je gay of vrouw bent.
pi_29164007
Waar slaat dat nou weer op ?
Het is echt menselijk haar en het wordt plukje voor plukje in je eigen haar vastgezet met kleine harssluitingen. Je ziet er niets van. Heel veel celebs hebben het ook, incl. mannen. Omdat het echt haar is kan je er ook alles mee doen wat je normaal gesproken met je eigen haar ook doet.Eigenlijk verandert er niets, behalve dan dat je eindelijk het haar hebt dat je altijd wilde.
Waarom zou het niets voor jongens/mannen zijn ? Nee maar een permanent mag wel voor jongens

dat had je 10 jaar geleden moeten zeggen....
Gaan jullie nog eens 10 jaar wachten totdat er een paar mensen komen die de wereld vertellen dat hairextensions net zo mag als een permanentje ?

Tja, als je het voor de sport doet.... veel plezier met wachten dan....
Ik leef nu en heb nu het haar dat ik nu wil.
pi_29164243
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:41 schreef devillin het volgende:

Tja, als je het voor de sport doet.... veel plezier met wachten dan....
Ik leef nu en heb nu het haar dat ik nu wil.
Het is alleen niet je eigen haar, leuk hoor. <cynisch> Misschien pas jij beter in het 'hoe verbouw ik mezelf met dingen van anderen zodat ik mooier word' topic. </cynisch>
pi_29164763
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef dewitteparel het volgende:

Het is alleen niet je eigen haar, leuk hoor. <cynisch>
Ik wist niet dat je daar zoveel waarde aan hecht.

quote:
Misschien pas jij beter in het 'hoe verbouw ik mezelf met dingen van anderen zodat ik mooier word' topic. </cynisch>
Dankje voor de tip
pi_29171188
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:13 schreef devillin het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je daar zoveel waarde aan hecht.
Misschien is dat een mannending. Ik denk niet dat je ook maar één iemand in dit topic (van de mannen die meedoen iig) zo ver krijgt om extensions te nemen, dat is echt 'not done', en ja, daar trek ik me iets van aan.
pi_29175581
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Misschien is dat een mannending. Ik denk niet dat je ook maar één iemand in dit topic (van de mannen die meedoen iig) zo ver krijgt om extensions te nemen, dat is echt 'not done', en ja, daar trek ik me iets van aan.
Ik vind het zowiezo leuker om mn eigen haar te laten groeien. Die extensions lijkt me helemaal niks. Ik sport ook veel en dan nog het feit dat ze na een tijdje toch uitgroeien en je ze er weer uit moet laten halen. Lijkt me toch ook niet een echt positief effect op je eigen haar hebben. Van vrouwen kan ik het me wel voorstellen dat ze het doen, maar ja, dat vind ik toch een heel ander verhaal (en noem me dan maar ouderwets etc, maakt me niet uit)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:20:09 #112
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29178609
Ik vind het eerlijk gezegd ook maar niets.
pi_29178810
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook maar niets.
Agree
Azwethinkweiz
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:22:12 #114
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29182556
Hebben jullie ook wel eens dat je haar gewoon een week ofzo NIET wil zitten en dan ineens een week weer top zit, enz. enz.? Ik wel...

Mijn haar moet eigenlijk weer in model. En de dode punten eruit. Maar ik ben bang dat er dan teveel winst weggeknipt wordt. Misschien maar even wachten?
pi_29193494
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je haar gewoon een week ofzo NIET wil zitten en dan ineens een week weer top zit, enz. enz.? Ik wel...

Mijn haar moet eigenlijk weer in model. En de dode punten eruit. Maar ik ben bang dat er dan teveel winst weggeknipt wordt. Misschien maar even wachten?
Gast, ik ben al 7 maanden niet naar de kapper geweest en het zit prima
pi_29193513
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:08 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Ik ben al een jaar niet naar de kapper geweest en het is een puinhoop.
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:46:27 #117
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29195073
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:08 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Ligt ook aan het haarsoort natuurlijk!
pi_29195191
Ik zal straks ook even een foto posten

Ik heb een matje in mijn nek, die is al behoorlijk lang Dan is het makkelijk om de bovenkant ook te laten groeien.
Zit op het moment met een masker in mijn haar, oim het lekker gezond en glanzend te houden!

(is dit alleen voor mannen, zie geen vrouwen voorbij komen zo snel )

Ik post straks wel even een foto, als ik mijn haar gedaan heb
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:36:26 #119
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29196246
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:44 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Bovenste of die ik Speth aanraadde?
vindt het allebij wel wat.. ja ik ben weer is terug
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:57:30 #120
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29196807
longer, ben je er al uit hoe je het voorelkaar moet krijgen met je haar?
pi_29203111
Ook hier teruggekeerd van een welverdiende vakantie. Was bier in je haar nou goed.... want dan vrees ik namelijk dat ik het op de verkeerde manier tot me genomen heb. Al die UV-straling is natuurlijk niet erg best geweest, evenals het chloor in het zwembad. Stom dat ik dan toch de hele dag in/bij het zwembad heb gelegen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:30:35 #122
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29203660
Is dit een verkapt 'kijk-mij-nu-ik-heb-een-geweldige-vakantie-gehad'-reactie?
pi_29203870
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:30 schreef MadGuy het volgende:
Is dit een verkapt 'kijk-mij-nu-ik-heb-een-geweldige-vakantie-gehad'-reactie?
Niet eens verkapt hoor, straight forward

donderdag 28 juli 2005 @ 15:39:09 #124
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_29203966
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef Dionydos1 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden geprobeerd me haren te laten groeien (kwam dus van echt kort haar).
Was een eind gekomen, maar het begon me te irriteren, en niet het idee dat het echt wat zou worden..

Ben de laatste maanden bezig met een kapsel: kort haar boven en zijkant en beetje matje achter.
Maar nu is het toch weer gaan jeuken om het te laten groeien. Weet alleen niet zeker wat ik er uiteindelijk van moet denken. Heb geen idee hoe het zal uitzien als het echt een stuk langer is. Op onderstaande foto kun je beetje zien hoe me haar krult (naar binnen dus).

Iemand enig idee of het wat kan worden, of dat ik beter kort haar kan houden en een hoop ergenis besparen , is dus een foto van tijdje terug (heb atm geen betere foto voor handen).

[afbeelding]
Heb al vaak getwijfeld, maar ik wil nu ook mn haar langer. Zoiets als bovenstaande ook. Het is nu denk ik 5/6 cm. Aangezien ik krullend haar heb en het vrij dik en stug is, verwacht ik wel dat het wat wordt . Hoelang duurde het bij jou voordat je het zo had?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_29207206
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:46 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
wordt je haar permanent slapper naarmate het vaker wordt gesneden?
dat zou ik niet zo fijn vinden natuurlijk..
en bedoel je dat het slapper valt of dat de stuctuur slapper wordt?
Ehh daar zal jij geen last van hebben jij hebt dik haar

Nou sinds gister heb ik na 5 maanden,de Loreal Elvive conditioner maar weer is gebruikt

En vandaag zit het ook relaxt
Nog een maandje of twee en ik zit weer op m,n oude lengte van december
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')