Jzs, wat smeer je er in godsnaam in dat het in 5 maanden 10+ centimeter groeit?? (zo lijkt het op de foto iigquote:
Wat voorquote:Op zondag 17 juli 2005 11:41 schreef Doagere het volgende:
wel meer dan 10 centimerIk smeer er alleen veel gel in.
"Volgens mij heb jij wel wat meer dan gepleten haarpuntprobleempjes"quote:Op zondag 17 juli 2005 19:11 schreef MadGuy het volgende:
Eén keer in de week is best Lacoste. Dat doe ik ook sinds ik de Co methode toepas. Je beperkt dan toch de schadelijke nadelen van shampoo, en je haar wordt toch niet zo vet als voorheen, is mijn ervaring.
Ik slik nu al een tijdje die Mooi Haar pillen van Sunwell en ik moet zeggen dat het lijkt alsof mijn haar sterker, fijner behandelbaar is en sneller groeit. Dat snellere groeien kan natuurlijk te verklaren zijn met het oog op de zomer, maar het feit dat mijn haar nu niet überdroog is zegt wel wat. Kan overigens ook door CO komen. Hoe dan ook, we gaan lekker verder.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
"Volgens mij heb jij wel wat meer dan gepleten haarpuntprobleempjes"
- Loesje![]()
Alto's zijn van die mensen met een wegafzetting aan hun broek.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad ook dat alto's daaraan gelijk staan.
Die dude van de door jou gepostte foto voldoet aan mijn definitie; iedereen die vies is.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Alto's zijn van die mensen met een wegafzetting aan hun broek.
Ik noem jou toch ook geen kakker omdat ik vind dat je er zo uit zou zien met een poloshirtje?
Succes verder in de grote vieze wereldquote:Op maandag 18 juli 2005 22:15 schreef Speth het volgende:
[..]
Die dude van de door jou gepostte foto voldoet aan mijn definitie; iedereen die vies is.
Kwam ik toevallig op een site tegen.quote:-Druppel één of twee druppels Rozemarijn-olie op je haarborstel voor het kammen, het bevordert de groei en de dikte van het haar en geeft aarding.
ik ben al aardig op weg geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Kom op, jullie zijn er bijna!
http://www.atrocity.de/galerie/pictures/atrocity3_dsc_7759s.jpg
Idd ja, dit vind ik een mooie lengtequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:38 schreef MadGuy het volgende:
Je houdt het die lengte, r00d?
Ik kreeg vandaag een complimentje over mijn haar van de buurvrouw!
Met een stijltang. Weet niet of het al gezegd is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef Longer het volgende:
Oh, die link van die modellensite...=D die onderste met dat meidenfaceje die heeft zo n gaaf kapsel....
wat hier toch nooit zal lukken =[, maar iemand (jaja kom ik weer) echt geen ideen om je haar piekeriger te maken? al t helemaal nat is ist echt te goed, en dan ist droog ist weer n hele pluizebol:S net zo n afro...k gebruik dove conditioner etc etc...je haar wordt r vreeslijk zacht van maar de pluis hou je :S
Alweer dankejwel allemaal!
Ja heel slecht. Ik doe het ook nooit. Ik borstel mijn haar zelfs bijna nooitquote:Op zondag 24 juli 2005 20:10 schreef MadGuy het volgende:
Ja, het is al meerdere keren gezegd.![]()
Lijkt me toch niet echt een optie voor een jongen. En daarbij, is dat niet ontzettend slecht voor je haar? Gij als meisje/ ervaringddeskundige?
Ik laat ook wat gezichtshaar staan, wie weetquote:Op zondag 24 juli 2005 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Viggo Mortensen: Mooi haar, maar je moet er wel zo'n ruige kop bij hebben natuurlijk.
Woah, mooi glad ook!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:30 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
ik ben al aardig op weg geloof iknet uit de douche, 't is nog iets langer als op de foto
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:57 schreef Longer het volgende:
beetje pure zijdeolie op je knar en gas met die tang...maximaal 180 graden en voila...je haar is stijl, glad, zacht dunner, en windkracht 12 bestendig...k heb deze week al meerdere malen met mn hoofd uit t raam gezeten in n auto die 80reed ..iom het ffkes te testen..dusjah
Ik ben overigens een jongen!
ߨúÐêWyN ziet er netjes uit aan de zijkantquote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/8336/voor9gn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img280.imageshack.us/img280/9885/na8ct.th.jpg]afbeelding][/URL]
voor en na de kapper. die mat werd gewoon te erg. nu zit er weer model in.
Ik weet wel waarom ze dat niet doet,omdat je haar dan slapper word door het snijden,vooral mensen met dun haar haar hebben daar het meest last vanquote:Op maandag 25 juli 2005 20:55 schreef MadGuy het volgende:
Vroegah werd mijn haar vaak gesneden.
Ik vraag me af waarom de kapster dat nu niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |