Lijkt eigenlijk wel op mijn model, alleen iets minder krullend en natuurlijk langerquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:31 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ehh daar zal jij geen last van hebben jij hebt dik haar![]()
Nou sinds gister heb ik na 5 maanden,de Loreal Elvive conditioner maar weer is gebruikt
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/1742/voorkant0xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
En vandaag zit het ook relaxt [[url=http://img9.imageshack.us/img9/7137/zijkant7sn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog een maandje of twee en ik zit weer op m,n oude lengte van december![]()
Yo, ik vind dt je prima staan. Nu nog een matje drbij en voilaquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:31 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ehh daar zal jij geen last van hebben jij hebt dik haar![]()
Nou sinds gister heb ik na 5 maanden,de Loreal Elvive conditioner maar weer is gebruikt
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/1742/voorkant0xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
En vandaag zit het ook relaxt [[url=http://img9.imageshack.us/img9/7137/zijkant7sn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog een maandje of twee en ik zit weer op m,n oude lengte van december![]()
JIj moet ook minder naar de kapper gaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
DarcMarc, je haar groeit té snel. Ik denk dat ik maar kap...
Jajaja, dooie punten zijn zo 2002quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef MadGuy het volgende:
Ik zal wel moeten. Ik heb redelijk snel last van dode punten.Als ik dan langer niet ga, gaat er ineens een heel eind af. Dan heb ik liever een kleiner verschil!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
DarcMarc, je haar groeit té snel. Ik denk dat ik maar kap...
Bedankt, inderdaad daarom denk ik nog 2 maanden dat ik weer een volle mat hebt van achterquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:57 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Yo, ik vind dt je prima staan. Nu nog een matje drbij en voila
quote:
ooh ja dat komt dus omdat het nog nat is van de douchequote:Op maandag 25 juli 2005 14:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Woah, mooi glad ook!Dat krijgt mijn vriend nooit voor elkaar, dat pluist alle kanten op helaas.
Wie zeurde er ook alweer over mij?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:01 schreef dewitteparel het volgende:
ik werd tijdens het werk net echt KNEITERGEK van mn haar.... als ik net een tondeuse had gehad...
Hehe, nou zat het vanavond na douchen + gelwax/goedkope gel combo wel weer redelijk. Maar tijdens mn werk was het zon verregende prik in me ogen coupquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:02 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Wie zeurde er ook alweer over mij?
Ik ben blij met mijn koptelefoon. Houd mijn haar in model!
Naar is dat ja. Het is vandaag hier wat vochtiger weer en dan gaat het voor wat opkrullen zodat het lijkt alsof ik twee hoorntjes heb...quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Hehe, nou zat het vanavond na douchen + gelwax/goedkope gel combo wel weer redelijk. Maar tijdens mn werk was het zon verregende prik in me ogen coup. Het is zo'n lengte (voor dan) dat het net niet achter me oren blijft hangen en als ik dan iets lees dat het steeds net voor/in me ogen valt.
Dat heb ik standaardquote:Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Naar is dat ja. Het is vandaag hier wat vochtiger weer en dan gaat het voor wat opkrullen zodat het lijkt alsof ik twee hoorntjes heb...
Ik heb normaliter steil haar, alleen als het vochtig is en ik heb mijn haar niet gewassen en met conditioner bewerkt heb ik het. Als ik het niet was zit het ook standaard kut.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Dat heb ik standaardIk vraag me af of de kapper daar wat aan kan doen. Het zijn bij mij gewoon halve krullen. Als ze het afknippen denk ik dat het toch terugkomt, dus dan kan ik het toch beter door laten groeien?
daar is mijn haar te kort voorquote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef super-muffin het volgende:
ik word ook gek tijdens het werk van mn haar.
dan maar ff een staartje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |