Petje of zweetband!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef S-Two het volgende:
In de fabriek waat ik nu werk (vakantiewerk) is het stikheet, en elke keer druipt er via mn lange haar nu zweet in mn oog
Ik vind een petje irritant en die staan me niet (vind ik zelf dan, al ga ik er misschien binnenkort wel een halen voor in de vakantie). Een haarbandje heb ik nog niet, omdat die haast nergens te vinden zijn, maar ik moet er nog wel een hebben voor voetbal zowiezo.quote:
Ons haarorakelquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:
Dat zou je dus aan Lacoste moeten vragen.
Wahaha, nee man... gekquote:
Doe eens. Heb ik eindelijk langer haar!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Momenteel is m'n haar weer een stukje korter. Misschien voor de grap binnenkort maar weer eens echt kort![]()
Lucky bastard, ik betaal toch echt 22 euro per bezoekje....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:38 schreef S-Two het volgende:
Kom net terug van de kapper, bovenop is er ongeveer een cm-tje af, en aan de zijkanten en aan de achterkant is het meeste weg. Ben wel redelijk tevreden denk ik, maar dat mag ook wel voor een fuckin 16 euro... Maar goed, nu weer fijn kweken
Dan word je flink genaaid Maurits!! ik betaal ¤15,50quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:40 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Lucky bastard, ik betaal toch echt 22 euro per bezoekje....
idemquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:11 schreef DarcMarc het volgende:
Dan word je flink genaaid Maurits!! ik betaal ¤15,50
Beter een verkapte tvp dan een verknipte coupe.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:11 schreef dewitteparel het volgende:
idd verkapte tvp
Als ik in Italië was geweest was ik wel naar de kapper gegaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Beter een verkapte tvp dan een verknipte coupe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |