Ik verwacht niet dat het werkt eigenlijk... maar verras onsquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:14 schreef Modwire het volgende:
ja, t ziet er uit als een soort gel.. tis van de Hema..![]()
Volgens mij noemen ze het wel eens zo, je haar naar voren en dan half over je ogen ofso, maar goed... ik zal binnekort wel eens weer een foto plaatsen, zijn er genoeg gemaakt op vakantie dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef Modwire het volgende:
ik heb echt geen flauw idee wat je daarmee bedoelt...![]()
Geen kwaad woord over die serie ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:24 schreef dewitteparel het volgende:
Aaaaaargh,
mijn buurmeisje vind dat ik lijk op"
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist ja, de grootste mongool uit de serie. Nog een zo'n opmerking en ik ga naar de kapper
Met die serie is verder niks mis, maar die Ryan vond ik wel een halve gare lelijke loserquote:
Op die bovenste vind ik zijn kapsel wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Met die serie is verder niks mis, maar die Ryan vond ik wel een halve gare lelijke loser
En nu lijk ik blijkbaar op hem :S
Ik gebruik voor de eerste conditioner vaak Hema Cremespoeling voor normaal haar, maar ik ben ook aan het kijken of de cremespoeling of voeding van Kruidvat wat is, het zijn namelijk grotere flessen voor een lagere prijs...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:16 schreef Modwire het volgende:
Welke conditioner gebruikt men hier eignelijk voor de CO-methode??
Alleen naar t haar kijken, niet naar die rotkop is mijn tip van de dagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Met die serie is verder niks mis, maar die Ryan vond ik wel een halve gare lelijke loser
En nu lijk ik blijkbaar op hem :S
Top kapselquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef BabaORiley het volgende:
Hee hallo!
Ik heb ook een poging ondernomen mijn haar te laten groeien. Ben wel meer dan anderhalf jaar aan de groei geweest, ben toch een paar keer naar de kapper geweest. Heb het nu weer een stukje korter, maar dit bevalt mij wel zo. Ik heb me nog niet verdiept in het plaatsen van foto's in een topic, maar als je foto's van "mien bossie' wil zien, moet je maar even mijn fotoboek bekijken.
---
einde bericht ;
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Alleen naar t haar kijken, niet naar die rotkop is mijn tip van de dag![]()
Ja vind het wel okay zo. Had het een stukje langer, maar daar werd ik zelf gek van. Het zat ook nooit zoals ik wou enzo. En heb krullen, maar als het langer wordt, gaat het hangen en dat vond ik lelijk. Dus nu maar eens zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef MadGuy het volgende:
Beachboy!
Staat je wel goed, vind ik!Als jezelf tevreden bent, super toch?
Gelukkig kom je iets minder doods overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef BabaORiley het volgende:
[..]
Ja vind het wel okay zo. Had het een stukje langer, maar daar werd ik zelf gek van. Het zat ook nooit zoals ik wou enzo. En heb krullen, maar als het langer wordt, gaat het hangen en dat vond ik lelijk. Dus nu maar eens zo
Wel grappig trouwens, verscheidene mensen hebben al gezegd dat ik zo op Jim Morrison lijk, you know van The Doors. Wel een hele eer kan ik je vertellen![]()
Nu heb je je avatar er ook wel een beetje op aangepast moet ik zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef BabaORiley het volgende:
[..]
Ja vind het wel okay zo. Had het een stukje langer, maar daar werd ik zelf gek van. Het zat ook nooit zoals ik wou enzo. En heb krullen, maar als het langer wordt, gaat het hangen en dat vond ik lelijk. Dus nu maar eens zo
Wel grappig trouwens, verscheidene mensen hebben al gezegd dat ik zo op Jim Morrison lijk, you know van The Doors. Wel een hele eer kan ik je vertellen![]()
Samson: Still g(r)owing strong! hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nu heb je je avatar er ook wel een beetje op aangepast moet ik zeggen.
@ Samson:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |