quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:51 schreef 205_lacoste het volgende:
Jullie begrijpen het niet... die foto was vóór de kapper
Ik vind het wel een mooie lengte, een pottenkapsel, kan je het niet noemenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[[url=http://img282.echo.cx/img282/1098/knip8zg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nu zónder gespleten punten
Vreselijk pottenkapsel, ik lijk godverdorie wel een champignon
Die lengte heb ik nu ook ongeveerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Pré knip
[[url=http://img282.echo.cx/img282/9647/preknip3pz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Post knip
Van voren is het erger, dus post ik maar een foto van de zijkantquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef dewitteparel het volgende:
Die lengte heb ik nu ook ongeveervan de zijkant is het idd niks
Valt vast wel mee, iig van je gespleten perso.... eehhh, punten afquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Pré knip
[[url=http://img282.echo.cx/img282/9647/preknip3pz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Post knip
Vorige keer ook alquote:
jaquote:Laptops? Ga je in Eindhoven studeren?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:44 schreef El.Wulfo het volgende:
[chat]
[..]
ja
[/chat]
enne de fotowinkel was gisteren dicht dus komende week nog maar eens proberen...
Handdoekdroog is nog steeds droger dan écht droog haar, Varr!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:07 schreef Varr het volgende:
Droog haar niet???!@?!?!?!!##!$!(!*%%!@&*(@&!(@!#!?!@ Hoe kun je dat nou zeggen, droog haar is juist een beetje stijlbaar, als je haar ook maar iets te nattig is, zal alles wat je doet meteen inzakken als een pudding, alleen voor mensen die haar naar achter/achter hun oren dragen.
Als je het in je haar smeert wel ja. Maar of dat de bedoeling is?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:23 schreef El.Wulfo het volgende:
flink ingeslagen al voor feestje, is bier toevallig goed voor je haar?![]()
na ik d8 daar tog iets anders mee te gaan doenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Als je het in je haar smeert wel ja. Maar of dat de bedoeling is?
Zet een fiets bij het station neer in de gratis stalling, 's ochtends op je gemak naar het auditorium fietsen en 's middags naar het Natuurkundegebouw. Je komt ook nog wel eens op wat exotische plekken te zitten overigens. Natuurkundegebouw is een kleine vijf minuten fietsen en twintig minuten (door)lopen. Is wel goed voor je haar!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:23 schreef El.Wulfo het volgende:
technische natuurkunde![]()
lekker elke dag met de trein en bus, nix meer fietsen, alleen n pokke end lopen naar mn gebouw(als ik t goed heb)
Mwaaaa, ik kan me nog wat RH-concerten herinneren.... Op de avond zelf boeit het toch nietquote:flink ingeslagen al voor feestje, is bier toevallig goed voor je haar?![]()
<chat> Ik heb vorig jaar Industrial Design aan de TU/e gedaan, vond het echter niet bijster interessant en studeer nu Geschiedenis in Groningenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:23 schreef El.Wulfo het volgende:
technische natuurkunde![]()
lekker elke dag met de trein en bus, nix meer fietsen, alleen n pokke end lopen naar mn gebouw(als ik t goed heb)
flink ingeslagen al voor feestje, is bier toevallig goed voor je haar?![]()
Handdoekdroog haar droger dan echt droog haar? Dit gaat eventjes aan mij voorbij ben ik bang, leg ns uit?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Handdoekdroog is nog steeds droger dan écht droog haar, Varr!Ik heb dezelfde ervaring als Lacoste.
En Doagere, ik moet zeggen dat het van de achterkant er goed uitziet, ook met gel.
Boos mannetje lult weer eens uit z'n nekquote:Op zondag 19 juni 2005 09:04 schreef Samson het volgende:
[..]
Handdoekdroog haar droger dan echt droog haar? Dit gaat eventjes aan mij voorbij ben ik bang, leg ns uit?
Ik was weer duidelijk onder invloed, gisteravond. Droger dan écht nat haar bedoelde ik uiteraard...quote:Op zondag 19 juni 2005 09:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Boos mannetje lult weer eens uit z'n nek![]()
Kutstudent, hou es op te zuipen en ga afstuderenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik was weer duidelijk onder invloed, gisteravond. Droger dan écht nat haar bedoelde ik uiteraard...
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Kutstudent, hou es op te zuipen en ga afstuderen
Kom maar op met die foto'squote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef saaw het volgende:
ik had altijd kort haar en had vorig jaar begin van de zomer besloten het te laten groeien
is toen jammerlijk mislukt, ik vond het te warm en heb het snel weer kortgewiekt
maar ondertussen is het al behoorlijk lang
gewoon niet over nadenken en hops
binnekort fototje
of mag je hier niet posten als meisje? nja dat staat nergens :p en ik ben ook dolblij met eindelijk lang[er] haar
Vertel mij wat, ik heb woensdag mondeling Moderne Geschiedenis. Zit al 3 dagen fucking binnen te lerenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het leren, mên! Op mijn verjaardag mijn laatste tentamen.
Om het maar even ON-TOPIC te houden: Mijn haar zat kut vandaag. Niet vet, niet droog, maar verveeld. Als ik er gelwax ingedaan zou hebben zou het sliertig zijn. Wel analyze this, wat is mijn haarprobleem? Ik heb het namelijk ook op niet-achterlijkwarmedagen...
Iddquote:
Je kunt natuurlijk ook naar buiten gaan!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:01 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb woensdag mondeling Moderne Geschiedenis. Zit al 3 dagen fucking binnen te leren
Dit is de vierde keer dit jaar dat het warmer is dan 30 gradenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef Samson het volgende:
Hoe vaak is het tenslotte zo warm als vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |