Nu niet meerquote:
ik wil juist zo'n brede band en was toevallig vandaag bij de etos, maar geen moment aan gedacht dat ze die dingen daar zouden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ik wil ook zo'n bandje, niet zo'n grote/brede zeg maar, maar ook niet alleen een touwtje
jah ik heb er een van ong 1 cm...zal eens n foto posten van dat ding, niet dat het al t echarmant zit maar het is iig wel effectiefquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ik wil ook zo'n bandje, niet zo'n grote/brede zeg maar, maar ook niet alleen een touwtje
nog meer shine?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
De varkenshaar borstel bevalt hier uitstekend, ik heb nu zo'n 'natural shine' zodat ik zonder licht 'snachts mag fietsen
drogisterijen...ergens anders zie ik je er geen vinden, of je moet zo'n zweetband willen maar die dingen zijn onhandig...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:50 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik wil juist zo'n brede band en was toevallig vandaag bij de etos, maar geen moment aan gedacht dat ze die dingen daar zouden kunnen hebben
ik verwacht ook niet dat het bij mij al te charmant zal staanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
jah ik heb er een van ong 1 cm...zal eens n foto posten van dat ding, niet dat het al t echarmant zit maar het is iig wel effectief![]()
Ik ga van de week eens kijken. Waar heb jij de jouwe vandaan gesnaaid?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
De varkenshaar borstel bevalt hier uitstekend, ik heb nu zo'n 'natural shine' zodat ik zonder licht 'snachts mag fietsen
Ik zweet altijd ontzettend en met lang haar is dit n stuk erger. heb ook donker haar, dus vangt meer zon op ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:04 schreef nuclear-rabbit het volgende:
vraagje van mijn kant: Wat doet dit warme weer met je haar?
Van de Etos geloof ik. Heb een 'professional'. Het enige professionele is volgens mij dat de borstel van echt hout is gemaakt ipv plasticquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ga van de week eens kijken. Waar heb jij de jouwe vandaan gesnaaid?
Écht nat haar kan je ook niet kammen met zo'n ding. Daarbij kan hij wel tegen een beetje water hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:16 schreef MadGuy het volgende:
Hout is kut met water, dunkt me... Ik weet overigens ook niet wat ik me nu voor moet stellen bij zo'n borstel.
Ik zal eens kijken bij de Etos. Bedankt voor de tip!
laat ff zien danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
jah ik heb er een van ong 1 cm...zal eens n foto posten van dat ding, niet dat het al t echarmant zit maar het is iig wel effectief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |