hehe, tja, ik kan je wel ergens tussen proppenquote:
Eerst een MOOIE foto van mij makenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hehe, tja, ik kan je wel ergens tussen proppen
Ik héb een mooie foto van je gemaaktquote:
Woensdagmiddag heb ik nog tijdquote:Op zondag 10 juli 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
1 foto is niet genoeg voor een albumpje natuurlijk
heb je wat te doen van de week?
Nou hier natuurlijk, je wilde toch ook nog die filters en lasagne?quote:
Kijk maar of het luktquote:Op zondag 10 juli 2005 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
hmmm
ik zou nog een dagje gaan shooten met iemand... ff checken dat dat dinsdag wordt. Hopelijk krijg ik dat vanavond nog rond
Het wasquote:Op zondag 10 juli 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik was er ook niet pdh
Maar hoe was het?
Rubberduck kwam vandaag met een of ander fantastisch apparaat aan zettenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk maar of het luktMaar dan wel hier in de buurt hoor, ik ga me niet weer verrot laten steken door dazen in de peel! Hier bij de visvijver, of bij de sluis, ik kijk wel ff rond
Niet alleen ik hequote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar we zijn zeker benieuwd naar wat je er van gemaakt hebt
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rubberduck kwam vandaag met een of ander fantastisch apparaat aan zettenBriggy was gestoken door een horzel en hij had een soort van spuit waarmee het gif eruit gezogen wordt
Ideaal....te verkrijgen bij het kruidvat werd mij verteld
iddquote:
Is ze nu lek ? Of plakt dat ding ook het gaatje af ?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Rubberduck kwam vandaag met een of ander fantastisch apparaat aan zettenBriggy was gestoken door een horzel en hij had een soort van spuit waarmee het gif eruit gezogen wordt
Een horzel steekt niet trouwens, dat doet een daas, een horzel legt eitjes in je haar en de larven kruipen onder je huidquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eenschquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar we zijn zeker benieuwd naar wat je er van gemaakt hebt
Alle steekbeesten zijn klootzakkenquote:
Een trut meer, want het zijn uiteraard weer die vrouwenquote:
eigenlijk moet je wel met statief werken, maar dan zitten die beesten weer op een rare plaats en lukt het haast niet met statief, dus dan maar uit de hand, maar dan mag je nog niet ademen of hij is al onscherp...en dan die wind nog....quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef elcastel het volgende:
Lekker Pea, ik ben zelf net ook weer wezen proberen, maar de meesten zijn ook onscherp..
Precies hetzelfde hier, als je ziet hoeveel foto's ik heb waarbij een bij net uit een bloem kroop, waarbij ik dan de rand van de bloem haarscherp heb en de bij zéér onscherp. Ik heb wat met statief geprobeerd, maar ze zijn te beweeglijk. Wel lol gehad.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:46 schreef pea4fun het volgende:
eigenlijk moet je wel met statief werken, maar dan zitten die beesten weer op een rare plaats en lukt het haast niet met statief, dus dan maar uit de hand, maar dan mag je nog niet ademen of hij is al onscherp...en dan die wind nog....![]()
Uiteindelijk heb ik nu wel een leuk bloemetje als achtergrond op mijn pc, Deze is van zo'n vetplantje, heel klein bloempie, beetje gecropt. Voor achtergrond heb ik nog een stukkie van deze afgehaald, anders werd mijn bloempie langerektquote:Op zondag 10 juli 2005 18:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, als je ziet hoeveel foto's ik heb waarbij een bij net uit een bloem kroop, waarbij ik dan de rand van de bloem haarscherp heb en de bij zéér onscherp. Ik heb wat met statief geprobeerd, maar ze zijn te beweeglijk. Wel lol gehad.
Bloemetjes en bijtjes toch? nou danquote:Op zondag 10 juli 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
en maar zeggen dat mannen altijd aan 1 ding denken_o-
Ja preciesquote:
Ik gil niet zomaar hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 19:10 schreef HMaster-II het volgende:
Om effe terug te komen op je vraag Flash.
Het was een 28-80 kit-lens vande EOS300 analoog. Ik zal effe kijken of ik wat ruimte kan maken op mijn server voor de foto's. Gooi ik ze wel in het Concert deel. (niet meteen gaan gillen hoor)
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies
en wie komt er met kontneukende vliegen aanzetten??
Nou dan
Oh dan is het goedquote:Op zondag 10 juli 2005 19:20 schreef pea4fun het volgende:
Welnee, die ene heeft een vuiltje in zijn oog en die ander duwt em naar huis
![]()
Ze hangen er in... allemaal Iso-1600quote:Op zondag 10 juli 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gil niet zomaar hoor
Ben vooral benieuwd naar ISO en diafragma, en uiteraard sluitertijden
Heb ik liever een vrouwvolk met een vuiltje in haar oog.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef elcastel het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer een vuiltje in mijn oog.
.
Ja, ... nou .... dat dus.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
Heb ik liever een vrouwvolk met een vuiltje in haar oog.![]()
![]()
Dat lijkt me beter bekeken iddquote:Op zondag 10 juli 2005 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb ik liever een vrouwvolk met een vuiltje in haar oog.![]()
![]()
Dat is Elle Flesje, ik heet EL, dat jullie er El van maken (wat mij teveel op ei lijkt, wat weer teveel aan mijn kapsel doet denken .....) is niet mijn probleem, of wel, maardan negeer ik het. Ik ben gewoon een man, zonder laad-en-los haven in mijn achterste.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me beter bekeken idd
Hoewel El op zich best een vrouwelijke naam is
FYI ik ben je oma niet !quote:
Ik roep die vlieg wel ffquote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef elcastel het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer een vuiltje in mijn oog.
.
Zijn die vliegbeesten crops? ennuh, je hebt een vliegende bijquote:Op zondag 10 juli 2005 20:06 schreef elcastel het volgende:
Ik heb wat oogst in het macro topic geduwd, de rest staat op fotopic.
Geen idee, maar als je hem gevonden hebt zeg het dan ffquote:Op zondag 10 juli 2005 20:17 schreef Fixers het volgende:
Ik ga komende week druk aan de slag met de D70. Maar ben nog steeds erg gechameerd van mooi zwart wit. Er stond laatst ergens in een topic een link naar een setje met goede kanaalmixer-presets voor photoshop. Waar was dat ook weer?
Allemaal cropjes, de één wat meer dan de ander uiteraard. De gebruikte lens (voor de macro's) is de Canon 100mm f/2.8 USM macro.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
Zijn die vliegbeesten crops? ennuh, je hebt een vliegende bij
Wat voor lens?
Owkee, das vergelijkbaar met wat ik er nu op heb zitten. Je hebt ze wel lekker scherp gekregen hoor, erg netjes...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Allemaal cropjes, de één wat meer dan de ander uiteraard. De gebruikte lens (voor de macro's) is de Canon 100mm f/2.8 USM macro.
Welke lens gebruik jij (jij hebt toch ook een 300D ??) ? En bedankt voor het compliment, ik heb natuurlijk ook heel veel missers, maar toch (vind ik ook) een paar mooie plaatjes en vooral een hoop geleerd weer.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:41 schreef pea4fun het volgende:
Owkee, das vergelijkbaar met wat ik er nu op heb zitten. Je hebt ze wel lekker scherp gekregen hoor, erg netjes...
Nee ik heb een Nikon, de lens heb ik op proef. Deze:quote:Op zondag 10 juli 2005 20:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Welke lens gebruik jij (jij hebt toch ook een 300D ??) ? En bedankt voor het compliment, ik heb natuurlijk ook heel veel missers, maar toch (vind ik ook) een paar mooie plaatjes en vooral een hoop geleerd weer.
Whehe, ja dat was heel lief van jequote:
Hee, dat lijkt het objectief van Re wel, zo te zien op die foto....quote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef pea4fun het volgende:
Nee ik heb een Nikon, de lens heb ik op proef. Deze:
[afbeelding]
AF MICRO NIKKOR 105mm 1:2.8 D
hehe, goed gezien...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee, dat lijkt het objectief van Re wel, zo te zien op die foto....
Elementary my dear Pea. Jij hebt een D70, Re is net model voor je geweest, Re fotografeerde altijd met een 105mm Micro TOT hij de 70-200 VR kocht.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:59 schreef pea4fun het volgende:
hehe, goed gezien...
God Shark, wat ben JIJ Slim zegquote:Op zondag 10 juli 2005 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Elementary my dear Pea. Jij hebt een D70, Re is net model voor je geweest, Re fotografeerde altijd met een 105mm Micro TOT hij de 70-200 VR kocht.
ik heb gisteren een 2e hands Nikon D100 gekocht...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:10 schreef elcastel het volgende:
Wie hebben er hier dan wel een 300D/Digital Rebel/Kiss ?? Fles, ik en Lub ? Of Haaiebaai ook ?
Ok Sherlock, zo moeilijk was het niet voor je dus, maar het is een hele mooie lens, waar ik wel ff aan moet wennen. Ik was gewend met de minolta om bovenop het onderwerp te kruipen, nu moet ik toch ongeveer 30/35 cm afstand houden minstens, en ik moet nog eens proberen op een kleiner diafragma te schieten, zo groot is wel erg moeilijk om precies het goede deel scherp te krijgen.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Elementary my dear Pea. Jij hebt een D70, Re is net model voor je geweest, Re fotografeerde altijd met een 105mm Micro TOT hij de 70-200 VR kocht.
Ymke toch ook?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:10 schreef elcastel het volgende:
Wie hebben er hier dan wel een 300D/Digital Rebel/Kiss ?? Fles, ik en Lub ? Of Haaiebaai ook ?
tis een hele mooi objectief. ik had em bijna gekocht, maar ging toch maar voor de goedkopere Tamronquote:Op zondag 10 juli 2005 21:11 schreef pea4fun het volgende:
Ok Sherlock, zo moeilijk was het niet voor je dus, maar het is een hele mooie lens, waar ik wel ff aan moet wennen. Ik was gewend met de minolta om bovenop het onderwerp te kruipen, nu moet ik toch ongeveer 30/35 cm afstand houden minstens, en ik moet nog eens proberen op een kleiner diafragma te schieten, zo groot is wel erg moeilijk om precies het goede deel scherp te krijgen.
Feli! wat voor lens/lenzen heb je erbij?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb gisteren een 2e hands Nikon D100 gekocht...
Dank jequote:Op zondag 10 juli 2005 21:13 schreef pea4fun het volgende:
Feli! wat voor lens/lenzen heb je erbij?
Ik zie de logica niet ?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
en robbedoesEOS300D zal ook wel geen nikon hebben
want?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:17 schreef elcastel het volgende:
Ik zou overstappen naar Canon SB.
Veel stoerderder. En eeeehhhh nou het scheelt je met het aankopen van Nikon lenzen, dat hoeft dan niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
want?
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Veel stoerderder. En eeeehhhh nou het scheelt je met het aankopen van Nikon lenzen, dat hoeft dan niet meer.
Canon is wel goedkoper, ws niet wat L lenzen betreft. Ik zou pas echt overstappen als canon (eerder) een betaalbare camera met fullframe sensor zou uitbrengen van 16MP of meer....quote:Op zondag 10 juli 2005 21:19 schreef elcastel het volgende:
Veel stoerderder. En eeeehhhh nou het scheelt je met het aankopen van Nikon lenzen, dat hoeft dan niet meer.
Ik wilde canon 300D aanschaffen, maar toen gingen allemaal paupers em aanschaffenquote:Op zondag 10 juli 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Ja ja shark, daar heb je niet van terug he?
Nee inderdaad, dan kan je je beter voor 1150 euro in je kont laten naaien met een D100 van weet ik hoeveel jaar oud, ipv gewoon voor 599 een nieuwe 300D aan te schaffenquote:Op zondag 10 juli 2005 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wilde canon 300D aanschaffen, maar toen gingen allemaal paupers em aanschaffen
Oeh, stille lens met VR, lijkt me een fijne lensquote:Op zondag 10 juli 2005 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je
voor 1150 2e hands een D100, battery grip, 2 accu's, 24-120 VR objectief en SB 80 DX flitser.
599 voor de canon, plus 327 euro voor een 50mm f/1.4, plus 259 euro voor een 28-105 , plus 180 euro voor een 28mm objectief, plus 199 euro voor een 70-300, plus 1150 voor een 70-200 2.8 plus 1168 voor een 75-300 IS DO (hoewel bij Nikon heb ik 400 mm ipv 300) is plus een 2e hands 24mm TS @ 500quote:Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee inderdaad, dan kan je je beter voor 1150 euro in je kont laten naaien met een D100 van weet ik hoeveel jaar oud, ipv gewoon voor 599 een nieuwe 300D aan te schaffen
economisch denken is voor paupers, brassen is cool
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef elcastel het volgende:
Ik heb niks tegen Nikon hoor (officieel dan) en ik weet echt niet welke goedkoper is, maar ik ben gewoon groot geworden met Canon en vorig jaar had mijn broer mijn huidige camera over, zodoende. Maar eerlijk is eerlijk, de hele manier van doen en accessoires van Canon staat me meer aan. Al vind ik de D70 dan weer mooier dan een 300D.
Nikon is gewoon kut..
Een losse flister, waarom zou ik moeten betalen voor een flitser die al op de camera geintergreerd is?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
Oeh, stille lens met VR, lijkt me een fijne lensEn die flitser, is dat een losse of 1 die je op de camera zet?
* pea4fun weet nog niet veel van flitsers
Dat zeggen opel astra bestuurders ook over BMWquote:Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef elcastel het volgende:
Ik heb niks tegen Nikon hoor (officieel dan) en ik weet echt niet welke goedkoper is, maar ik ben gewoon groot geworden met Canon en vorig jaar had mijn broer mijn huidige camera over, zodoende. Maar eerlijk is eerlijk, de hele manier van doen en accessoires van Canon staat me meer aan. Al vind ik de D70 dan weer mooier dan een 300D.
Nikon is gewoon kut..
Auch proficiatquote:Op zondag 10 juli 2005 21:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar goed dat ik mijn spullen aanschaf, en niet overlaat aan prutsers zoals jij
Zo dacht ik ook steeds, maar een echte flitser scheelt toch een stuk meer dan ik eerst dacht, net dat beetje licht, net die hulp bij focussen. Inflitsen of bijlichten, een nķg grotere camera .... ik wil niet meer terug. Hetzelfde verhaal als met mijn grip eigenlijk, kleine handigheidjes die je op een gegeven moment gewoon moet kopen, dan zie je het verschil snel genoeg.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Een losse flister, waarom zou ik moeten betalen voor een flitser die al op de camera geintergreerd is?
oja, daar moet ik dan ook nog een canon versie voor aanschaffen...
Als je een commitment voor 1 camera systeem hebt, schakel je niet zomaar over Fles. Ik heb niks tegen canon, maar ik schaf een nikon aan omdat al mijn objectieven er gewoon al op passen. Ik weet meer over canon dan jij over Nikonquote:
Ik moet die Duitse rommel helemaal niet, doe mij maar Citroën (en nu even stil blijven Flashquote:Op zondag 10 juli 2005 21:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat zeggen opel astra bestuurders ook over BMW
that'll do, for nowquote:Op zondag 10 juli 2005 21:34 schreef elcastel het volgende:
Pea, flitsers flitsen.
Dat is het hele verhaal toch ? Je maakt de keuze als je er nog niks van snapt, en als je het snapt, kun je eigenlijk niet meer om.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Als je een commitment voor 1 camera systeem hebt, schakel je niet zomaar over Fles. Ik heb niks tegen canon, maar ik schaf een nikon aan omdat al mijn objectieven er gewoon al op passen. Ik weet meer over canon dan jij over Nikon
Ja als ik dit Accu in een Canon Eos 300D snel leeg topic zie heb je die grip ook wel nodig jaquote:Op zondag 10 juli 2005 21:29 schreef elcastel het volgende:
Ow en wat me tegen viel (ik meen dit !) was dat hele grip verhaal voor de D70, maar ik begreep dat dat nu opgelost is.
Ik heb zo nooit gedacht. De D100 die ik heb is de eerste SLR ooit (en ik heb er nu 6) waar een ingebouwde flits op zitquote:Op zondag 10 juli 2005 21:36 schreef elcastel het volgende:
Zo dacht ik ook steeds, maar een echte flitser scheelt toch een stuk meer dan ik eerst dacht, net dat beetje licht, net die hulp bij focussen. Inflitsen of bijlichten, een nķg grotere camera .... ik wil niet meer terug. Hetzelfde verhaal als met mijn grip eigenlijk, kleine handigheidjes die je op een gegeven moment gewoon moet kopen, dan zie je het verschil snel genoeg.
Daar komt het wel eens op neer, alhoewel ik thuis canons heb waar geen objectieven meer gemaakt voor worden omdat canon omschakelde. En de kans was aanwezig toen ik op Nikon overschakelde dat Canon dat weer zou gaan doen en ik met waardeloze objectieven opgescheept zou zitten.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:38 schreef elcastel het volgende:
Dat is het hele verhaal toch ? Je maakt de keuze als je er nog niks van snapt, en als je het snapt, kun je eigenlijk niet meer om.
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik moet die Duitse rommel helemaal niet, doe mij maar Citroën (en nu even stil blijven Flash.).
.
Ik bedoel zo'n ding met zo'n draadje naar je camera, die je op een standaard zet ofzo. Of kan dat met alle flitsers die je ook op dat schoentjezo heet dat toch? kan schuiven. Dat je niet voor een geintegreerde flitser betaald snap ik ook nog wel slimpie.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Een losse flister, waarom zou ik moeten betalen voor een flitser die al op de camera geintergreerd is?
oja, daar moet ik dan ook nog een canon versie voor aanschaffen...
Mhehe.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef pea4fun het volgende:
Ja als ik dit Accu in een Canon Eos 300D snel leeg topic zie heb je die grip ook wel nodig jaWat ik lees haalt HGT nog de meeste foto's uit 1 geladen accu nl 500, ik heb heel veel teruggekeken, veel gezoomd, en ook nog geflitst...767 foto's, wat nou grip...
Jij had toch van die andere dingen die je spaarde...wat was dat ook weer....uhm...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik moet die Duitse rommel helemaal niet, doe mij maar Citroën (en nu even stil blijven Flash.).
.
Je bedoeld dat Canon wel om ging (FD --> EF) en Nikon dat nooit heeft gedaan ? Dat wist ik niet !quote:Op zondag 10 juli 2005 21:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Daar komt het wel eens op neer, alhoewel ik thuis canons heb waar geen objectieven meer gemaakt voor worden omdat canon omschakelde. En de kans was aanwezig toen ik op Nikon overschakelde dat Canon dat weer zou gaan doen en ik met waardeloze objectieven opgescheept zou zitten.
Hij kan met een draadje, op afstandsbediening, of gewoon bovenop je flitsschoen. Tis een voorloper van de huidige generatiequote:Op zondag 10 juli 2005 21:41 schreef pea4fun het volgende:
Ik bedoel zo'n ding met zo'n draadje naar je camera, die je op een standaard zet ofzo. Of kan dat met alle flitsers die je ook op dat schoentjezo heet dat toch? kan schuiven. Dat je niet voor een geintegreerde flitser betaald snap ik ook nog wel slimpie.
Ja weet ik, die maakt de camera lekker zwaarquote:Op zondag 10 juli 2005 21:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mhehe..
Ik heb geen idee wat ik eruit trek, maar ik fotografeerde altijd ruim 300 foto's, sommige met flits en keek veel terug in mijn foto's, volgens mij wel twee van de sessie's ook, met imitatie batterijen welteverstaan. Een grip is meer dan alleen een tweede accu Pea.
Ja, er is ook niet echt iets aan de hand of zoquote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je een commitment voor 1 camera systeem hebt, schakel je niet zomaar over Fles. Ik heb niks tegen canon, maar ik schaf een nikon aan omdat al mijn objectieven er gewoon al op passen. Ik weet meer over canon dan jij over Nikon
XM's ?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:44 schreef pea4fun het volgende:
Jij had toch van die andere dingen die je spaarde...wat was dat ook weer....uhm...
DAT is een voordeel, plus de extra ontspanner blablabla, het is gewoon lekker.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:45 schreef pea4fun het volgende:
Ja weet ik, die maakt de camera lekker zwaar![]()
Ah ok, dan snap ik het een beetjequote:Op zondag 10 juli 2005 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij kan met een draadje, op afstandsbediening, of gewoon bovenop je flitsschoen. Tis een voorloper van de huidige generatie
Heidelberger Druckmaschinenquote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik moet die Duitse rommel helemaal niet,
Precies. En toen canon op EF overging gaven ze het een 10 jaar garantie dat ze niet over zouden gaan op iets nieuws. Dat is ondertussen 15 jaar geleden....quote:Op zondag 10 juli 2005 21:44 schreef elcastel het volgende:
Je bedoeld dat Canon wel om ging (FD --> EF) en Nikon dat nooit heeft gedaan ? Dat wist ik niet !
Nikon heeft er van alles aan gedaan om hun huidige koppeling te handhaven. oude objectieven passen meestal gewoon op een nieuwe SLR. De oude MF lenzen zijn 2e hands duurder dan de autofocus omdat ze veel beter van constructie zijn. Tis soms een voordeel, kan ook een nadeel zijn.quote:Dus als ik het helemaal goed begrijp dan moet Nikon nog veranderen ......
Die battery pack van mij heeft een memo fuctie, kan je tekst inspreken bij de fotoquote:Op zondag 10 juli 2005 21:46 schreef elcastel het volgende:
DAT is een voordeel, plus de extra ontspanner blablabla, het is gewoon lekker.
Fuck, heb je weer op mijn fotopic zitten scharrellen ?quote:
En prompt kijk ik naar de TV alwaar een Audi met pech langs de snelweg staat.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:49 schreef elcastel het volgende:
Fuck, heb je weer op mijn fotopic zitten scharrellen ?.
Ik ben trouwens gekker op Duitse auto's dan Franse auto's, maar (!!!) ..... ik ben gewoon beperkt door die fotohobby en kan geen Audi betalen..
Als we ooit samen op een meet zijn mag je mijn Nikon wel eens vasthouden, wedden dat je hem lekker vindt?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
DAT is een voordeel, plus de extra ontspanner blablabla, het is gewoon lekker.
Wat ?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Die battery pack van mij heeft een memo fuctie, kan je tekst inspreken bij de foto
Dan wil ik wel voor flink geld wedden.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:50 schreef pea4fun het volgende:
Als we ooit samen op een meet zijn mag je mijn Nikon wel eens vasthouden, wedden dat je hem lekker vindt?
Jemig, je wil toch niet echt zeggen dat je een Audi wil? Dat is net of je in een badkuip gaat zitten man!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Fuck, heb je weer op mijn fotopic zitten scharrellen ?.
Ik ben trouwens gekker op Duitse auto's dan Franse auto's, maar (!!!) ..... ik ben gewoon beperkt door die fotohobby en kan geen Audi betalen..
Memo functie, Je maakt een foto, drukt op het memo knopje, zeg dan "Fles met een flesje bier, bewijs materiaal #301" en hij slaat dat geluidsfragment op tesamen met de foto...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:51 schreef elcastel het volgende:
Wat ?
Wat is er mis met wedden om een kratje bierquote:Op zondag 10 juli 2005 21:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan wil ik wel voor flink geld wedden..
Ook goed, het gaat immers om mijn mening die de doorslag geeft, ik kan ervan maken wat ik wil, ik zeg DEAL.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:54 schreef pea4fun het volgende:
Wat is er mis met wedden om een kratje bier
Whahahaha, dat is lachen...maar wel een beetje nutteloos En maar goed dat fles dat niet heeft, hele verhalen op zo'n kaartjequote:Op zondag 10 juli 2005 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Memo functie, Je maakt een foto, drukt op het memo knopje, zeg dan "Fles met een flesje bier, bewijs materiaal #301" en hij slaat dat geluidsfragment op tesamen met de foto...
Ja, vals spelen is niet toegestaanquote:Op zondag 10 juli 2005 21:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ook goed, het gaat immers om mijn mening die de doorslag geeft, ik kan ervan maken wat ik wil, ik zeg DEAL..
Dan levert ie 1 foto in met 99 minuten tekstquote:Op zondag 10 juli 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
Whahahaha, dat is lachen...maar wel een beetje nutteloos En maar goed dat fles dat niet heeft, hele verhalen op zo'n kaartje
Heerlijk, die XM is net een golfslagbad.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:53 schreef pea4fun het volgende:
Jemig, je wil toch niet echt zeggen dat je een Audi wil? Dat is net of je in een badkuip gaat zitten man!
Helemaal te CSI.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Memo functie, Je maakt een foto, drukt op het memo knopje, zeg dan "Fles met een flesje bier, bewijs materiaal #301" en hij slaat dat geluidsfragment op tesamen met de foto...
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Dan levert ie 1 foto in met 99 minuten tekst
En jij weet zeker van nix ?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Fles heeft ff wat internet probleempjes...
vandaar dat ie ff niet reageert....
Dan doe ik even een blowtje en eenquote:
Niet in deze quantum tijd-ruimte continuuiteit..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:04 schreef elcastel het volgende:
En jij weet zeker van nix ?
*pakt de cola maar weer eens*quote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef elcastel het volgende:
Dan doe ik even een blowtje en een. Capri-Sonne
.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:12 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun kijkt naar beneden
Hm, volgens mij begin ik lichtjes een bierbuik te ontwikkelen...
Je bedoelt zwanger? Nee dat is al jaren niet meer mogelijkquote:Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het alternatief is zeker onmogelijk?
Je onmetelijke rijkdom aanwenden en de boel omkopenquote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef elcastel het volgende:
Ik zat gisteren de kwalificatie van de grand-prix motoren te kijken en daar filmen ze (tegenwoordig) vanuit het kuipje op het stuur. Net of die rijder de camera ook bedient, lijkt me een enorme toffe plek om een groothoekje te pakken. Maar hoe vermom ik me dat ik :
A) in dat kuipje pas
B) niemand me ziet.
Joh dat wil jij je camera niet aandoen, er blijft na zo'n ritje niks van overquote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef elcastel het volgende:
Ik zat gisteren de kwalificatie van de grand-prix motoren te kijken en daar filmen ze (tegenwoordig) vanuit het kuipje op het stuur. Net of die rijder de camera ook bedient, lijkt me een enorme toffe plek om een groothoekje te pakken. Maar hoe vermom ik me dat ik :
A) in dat kuipje pas
B) niemand me ziet.
Dan moet ik eerst iemand omleggen voor dat onmetelijke rijkdom. Ik zoek trouwens nog een enorme lensdop voor dat gat in mijn hand.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Je onmetelijke rijkdom aanwenden en de boel omkopen
Trillingen ? Dan hang ik hem toch in een rubber ofzo ? Nou ik zie het toch niet gebeuren, maar ik vind het wel hele gave plaatjes denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
Joh dat wil jij je camera niet aandoen, er blijft na zo'n ritje niks van over
Griinik, wel een grap ja, maar ach, heel begrijpelijk natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef elcastel het volgende:
Lolletje voor jullie Nikonners :
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=9920&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nou we hebben wel een motor hier, kan je doen alsofquote:Op zondag 10 juli 2005 22:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Trillingen ? Dan hang ik hem toch in een rubber ofzo ? Nou ik zie het toch niet gebeuren, maar ik vind het wel hele gave plaatjes denk ik.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Griinik, wel een grap ja, maar ach, heel begrijpelijk natuurlijk![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sluit me bij El aan:
Nikon is gewoon kut
Douchenquote:Op zondag 10 juli 2005 22:32 schreef elcastel het volgende:
Waar was je nou man ?
Ik kijk waar ik naar kijken WIL jaquote:Op zondag 10 juli 2005 22:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij mag em niet vasthouden...wat? jij mag er niet eens meer naar kijken!
![]()
* pea4fun maandag arsenicum gaat halen voor de lasagne van woensdagquote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douchen
en meteen de ouwe kutNikon van mn huisgenoot door t putje getrapt
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun maandag arsenicum gaat halen voor de lasagne van woensdag![]()
Ben jij wel helemaal op de hoogte van mijn trapcapaciteiten?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:51 schreef elcastel het volgende:
Gelijk heb je, maar pas op hč, je leiding kan verstopt raken, zelfs door het putje blijft een Nikon traaag.
Heb medelijk met iemand die alleen maar een pauper eos300 kan aanschaffen Pea. een echte pro gaat voor een eos 20D of beterquote:Op zondag 10 juli 2005 22:50 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun maandag arsenicum gaat halen voor de lasagne van woensdag![]()
Lachen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef elcastel het volgende:
Lolletje voor jullie Nikonners :
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=9920&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ik maak me er niet druk om. Mijn Canon analiegje was toen in de aanbied met 2 lenzen en dat was gewoon het simpelst. Toen ik een spiegelreflex wilde hebben, was het handig dat de Canon digitaal de lenzen vande oude cam accepteerde. anderes had ik misschien ook wel een Nikon of Pentax gekocht. Het boeit me niet zo veel. als het maar werkt.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Nikon en Canon zijn allebei kut merken
Alleen losers maken ruzie over mijn-merk-is-beter-dan-de-jouwe
Precies, je gaat door met het systeem dat je hebt. Veel mensen hebben wel een nikon of canon, maar eigenlijk een Sigma systeemquote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef HMaster-II het volgende:
Ik maak me er niet druk om. Mijn Canon analiegje was toen in de aanbied met 2 lenzen en dat was gewoon het simpelst. Toen ik een spiegelreflex wilde hebben, was het handig dat de Canon digitaal de lenzen vande oude cam accepteerde. anderes had ik misschien ook wel een Nikon of Pentax gekocht. Het boeit me niet zo veel. als het maar werkt.
Ik zal met je mee wachten goed?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:09 schreef HMaster-II het volgende:
Heb mijn Sigma in bestel staan.![]()
Nu hopen dat het een beetje snel gaat om bij de leverancier te halen.. Ik kan geen eeuwigheid wachten.![]()
* PdeHoog kijkt nog eens naar zijn Astraquote:Op zondag 10 juli 2005 21:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zeggen opel astra bestuurders ook over BMW
nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 07:12 schreef Xilantof het volgende:
ik ben toch niet de enige die al wakker is met?
Is goed. Doen we samen een bakkiequote:
Je bent niet de enigequote:
Xil, wanneer begint de bouwvak precies? Jij weet dat wel denk ikquote:
die in midden nederland begint week 29 (18 juli).quote:Op maandag 11 juli 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Xil, wanneer begint de bouwvak precies? Jij weet dat wel denk ik
Zeg....hou jij je brutale mond eensquote:
whzquote:
Mooie plaat.. behalve die gozer daar in het midden. Kan je die niet wegshoppen ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Voorproefje Kinderdijk
[afbeelding]
een ge-IR-de Xil die door het water is gebanjerd om toch maar het optimale molenplaatje te krijgen
quote:
Nou het was niks geworden, zo tegen 13:00 begon ik helemaal in te storten (te weinig slaap enzo.Toen de airco aangegooid dat was een stuk beterquote:Op maandag 11 juli 2005 10:43 schreef PdeHoog het volgende:![]()
We hebben je gemist gister
Ideaal IR-weer
Whehehehe. Wees blij danquote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou het was niks geworden, zo tegen 13:00 begon ik helemaal in te storten (te weinig slaap enzo.Toen de airco aangegooid dat was een stuk beter
Teering. Hoe laat waren jullie thuis?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe. Wees blij danWe hebben tot een uur of half 4 gelopen. Toen zijn we neergeplofd bij een cafeetje
Dat viel wel mee hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 11:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Teering. Hoe laat waren jullie thuis?
Have funquote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Yes!
De rest van de middag vrijgenomen. Zo ook maar eens met de kamera en filter de polder in!
Ach! Dat altijd. Ondanks het resultaat.quote:
Iddquote:Op maandag 11 juli 2005 11:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ach! Dat altijd. Ondanks het resultaat.
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. Net of ik een 300d koop voor de foto's ofzo. 't Is gewoon een excuus om vanachter de pc te kruipen.
Het zou niet moeten mogen. Dit lijkt me meer een gevalletje "maandag-ochtend" of niet goed aangesloten of zo. Ik zou de contactjes eens na (laten) kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Kan een autoradio stuk gaan van gebrande CD's?
zette vanochtend ceedeetje op en de eerste nootjes kwamen en daarna helemaal niets meer, krijgt niet eens stroom meerCD wil er ook niet meer uit
![]()
Vriendjelief al gebeld, kan hij er alvast over nadenken voor als hij straks thuiskomt en het moet gaan fixenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen. Dit lijkt me meer een gevalletje "maandag-ochtend" of niet goed aangesloten of zo. Ik zou de contactjes eens na (laten) kijken
Is idd niet fijnquote:
Lijstje makenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is idd niet fijn![]()
Stressen voor een vakantie trouwens ook nietIk moet nog tig dingen regelen en ik werk vrijdag voor het laatst en zaterdagochtend 9 uur vertrekken we
![]()
Ja...ben ik vannacht al mee begonnenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lijstje makenklinkt suf, maar dan vergeet je iig niets
meestal lijkt het in je hoofd meer dan wanneer het op een lijstje staat.
Welneee, je bent maar 13 dagen te laat hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren in Goes prachtige bokehfoto gemaaktJa, maand te laat ja...
![]()
[afbeelding]
Ja, wrijf het er nog even in...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Welneee, je bent maar 13 dagen te laat hoor
Je kan elke maand winnen.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wrijf het er nog even in...
Ik had vast gewonnen![]()
ik ga door tot 18:30quote:Op maandag 11 juli 2005 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog zit nog gewoon gezellig op kantoor hoor
Niet heel lang meer, maar het is nou eindelijk rustig
Ik zal de filters alvast opzoekenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
MET 52-49 step-down ringetje
nu eerst douchen
Laat die gast die je vervangt terug komen van vakantie...laat ie zijn eigen troep maar opruimenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:30 schreef RonaldV het volgende:
om half 9 begonnen, en nu zit ik gvd nog steeds op kantoor... Dat wordt niks meer vanaaf...
Netschaap gebruiken...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:20 schreef Xilantof het volgende:
*scheld,tier,raas,etc*
FireFox doet ineens vaag... gevolg, alles (van FF) kwijt. Linkjes, extensies, cookies, etc
Dat is balen zeg..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
*ook niet blij is
mobiel wil geen SMSjes meer zenden of ontvangen
Als je heel erg gaat trillen en beven als je je mobieltje langer dan 1 minuut los laat, dan moet je eens een afkick kliniek opzoeken.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:misschien ben ik er wel TE veel belang aan gaan hechten......
MSNquote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
Gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.![]()
NEEJquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef pea4fun het volgende:Lig je net ff lekker op de bank in te dutten, trrrrrriiiiiinnngg...Onze bal ligt in uw tuin, mogen we hem terug
voor een licht opvoedkundig pak op hun sodemieter?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef HMaster-II het volgende:
pea kennende... Ach kereltjes kom maar effe mee naar de KELDER!!! Bwhahahaha
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor een licht opvoedkundig pak op hun sodemieter?
*met mensenrechtenconventie gaat wapperen
Ja het is natuurlijk verdacht dat ik de gordijnen dicht heb...stelletje nieuwsgierige jong.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:47 schreef elcastel het volgende:
Misschien willen ze je wel gewoon graag zien en deden ze het exrpes Pea, niet gelijk zo negatief.
.
Dat dusquote:Op maandag 11 juli 2005 20:47 schreef elcastel het volgende:
Misschien willen ze je wel gewoon graag zien en deden ze het expres Pea, niet gelijk zo negatief.
.
Dan maar koffie, nou hoeft het al niet meer...hmpfquote:
hmpf hmpf... jij altijd met je hmpf...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan maar koffie, nou hoeft het al niet meer...hmpf
Gewoon IE gebruikenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:20 schreef Xilantof het volgende:
*scheld,tier,raas,etc*
FireFox doet ineens vaag... gevolg, alles (van FF) kwijt. Linkjes, extensies, cookies, etc
ik gebruik op het werk IE, FF en Netschaap. Netschaap voor het Tabbladen en IE voor de fuctionaliteit voor onze eigen bedrijfssites. En het is makkelijk testen van de layouts op meerdere browsers voor mijn eigen site..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon IE gebruikenNergens problemen mee
Ik hmpf als ik hmpfen wil jaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmpf hmpf... jij altijd met je hmpf...
Precies, daar kan ik het dan weer mee eens zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gebruik gewoon IE, niet echt kut genoeg om een alternatief te gaan zoeken
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik hmpf als ik hmpfen wil jaIk heb alle reden om te hmpfen, ik heb alles in en om huis al zo'n beetje op de foto gezet, en als ik verder wil moet ik me weer aankleden, en daar heb ik geen zin in. Er staat hier een prachtige camera voor mijn neus te glimmen, en ik heb geen idee wat ik nu eens op de foto moet zetten.
![]()
Ik heb wel een nachthempie aan hoor, ik zit niet helemaal in mijn nakie, of dacht je dat ik nakend de deur opendoe voor de buurkidsquote:
Doe jij dat ?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb wel een nachthempie aan hoor, ik zit niet helemaal in mijn nakie, of dacht je dat ik nakend de deur opendoe voor de buurkids![]()
Ik heb al een paar leuke bloemetjesquote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit nogsteeds te bedenken wat ik ga fotograferen voor de wedstrijd. Ik heb zoveel ideen, maar de uitvoering en uitwerking is natuurlijk het grootste probleem.
Ik wil geen flitser gebruiken, maar ik heb geen softbox of lampen enzo.. Zal het wel met spotjes en Philips softtone lampen moetne proberenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb al een paar leuke bloemetjesmaar das natuurlijk saai als iets, voor de rest heb ik alleen maar saaie ideeen geloof ik
Windoosquote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon IE gebruikenNergens problemen mee
Heb je wat horen gillen dan?quote:
De beste ideeen ontspruiten uit haastwerk.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb al een paar leuke bloemetjesmaar das natuurlijk saai als iets, voor de rest heb ik alleen maar saaie ideeen geloof ik
Heb je een bouwlamp en een wit laken? en iemand om dat laken ervoor te houden? dan heb je een leuke softboxquote:Op maandag 11 juli 2005 21:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil geen flitser gebruiken, maar ik heb geen softbox of lampen enzo.. Zal het wel met spotjes en Philips softtone lampen moetne proberen
![]()
Vaak wel ja, dus misschien moet het nog komen hierquote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De beste ideeen ontspruiten uit haastwerk.
Je kan met een wit laken het licht wat diffuser maken, maar spots zijn vaak te gelig, tenminste de mijne. Je kan het natuurlijk proberen, een hallogeen (bureaulamp) werkt dan nog beter denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
Kan dat ook met gewoon spots??
That's the spirit (ow en als je het laken gaat proberen, neem een dun oudquote:Op maandag 11 juli 2005 21:33 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga wel wat proberen...
Ik moet en zal een fatsoenlijke foto insturen verdorie
In die cursus die ik ooit gedownload heb staat nog hoe je een sofbox kan bouwen van een bouwlamp en wat andere zooi.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:37 schreef HMaster-II het volgende:
Die hebben we wel..Ik moet ook nog ergens een bouwlamp hebben volgens mij...
En dan het personeel om de boel vast te houden...
MSNquote:Op maandag 11 juli 2005 21:49 schreef HMaster-II het volgende:
Waar staat die cursus, heb je die nog..???
En het potentieel om je brandblusser uit te proberenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef pea4fun het volgende:
Heb je een bouwlamp en een wit laken? en iemand om dat laken ervoor te houden? dan heb je een leuke softbox
Mooie foto'squote:Op maandag 11 juli 2005 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En het potentieel om je brandblusser uit te proberen
Koop een beertender en zet em naast je PCquote:
Weet je hoe DUUR dat is???quote:Op maandag 11 juli 2005 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Koop een beertender en zet em naast je PC
Ervoor, niet ertegen jaquote:Op maandag 11 juli 2005 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En het potentieel om je brandblusser uit te proberen
Goeie cursus, niet alleen die bouwtekeningquote:Op maandag 11 juli 2005 21:49 schreef HMaster-II het volgende:
Waar staat die cursus, heb je die nog..???
Flash stuurt hem al door..![]()
fikkie stokeh?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef HMaster-II het volgende:
Wat een fantasie weer.. De heren zien het maar al te graag gebeuren.![]()
Nu al? slaapkop...nou ja, trusten dan maarquote:Op maandag 11 juli 2005 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
Jaja..![]()
Zo ik nok hem,.. moegen weer vroeg op...
mazzel![]()
En niks om erop te draaien...aaaahhhh....quote:Op maandag 11 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit al de hele avond met dat ringetje te spelen
Nee ik zit maar een beetje, mjaquote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En niks om erop te draaien...aaaahhhh....
Wat een weertje he?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zit maar een beetje, mja
Kunnen we het ergen anders over hebben?
quote:
Trustuh flesquote:Op maandag 11 juli 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* de Ringetjesvingeraar gaat zo slapen![]()
pssst Pea, de spijkerbroek + riem foto staat erquote:
Ik ga ff kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pssst Pea, de spijkerbroek + riem foto staat er
trustuh Fles!!quote:
Nee, ik drink immers geen beerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je hoe DUUR dat is???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |