Iddquote:Op maandag 11 juli 2005 11:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ach! Dat altijd. Ondanks het resultaat.
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. Net of ik een 300d koop voor de foto's ofzo. 't Is gewoon een excuus om vanachter de pc te kruipen.
Het zou niet moeten mogen. Dit lijkt me meer een gevalletje "maandag-ochtend" of niet goed aangesloten of zo. Ik zou de contactjes eens na (laten) kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Kan een autoradio stuk gaan van gebrande CD's?
zette vanochtend ceedeetje op en de eerste nootjes kwamen en daarna helemaal niets meer, krijgt niet eens stroom meerCD wil er ook niet meer uit
![]()
Vriendjelief al gebeld, kan hij er alvast over nadenken voor als hij straks thuiskomt en het moet gaan fixenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen. Dit lijkt me meer een gevalletje "maandag-ochtend" of niet goed aangesloten of zo. Ik zou de contactjes eens na (laten) kijken
Is idd niet fijnquote:
Lijstje makenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is idd niet fijn![]()
Stressen voor een vakantie trouwens ook nietIk moet nog tig dingen regelen en ik werk vrijdag voor het laatst en zaterdagochtend 9 uur vertrekken we
![]()
Ja...ben ik vannacht al mee begonnenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lijstje makenklinkt suf, maar dan vergeet je iig niets
meestal lijkt het in je hoofd meer dan wanneer het op een lijstje staat.
Welneee, je bent maar 13 dagen te laat hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren in Goes prachtige bokehfoto gemaaktJa, maand te laat ja...
![]()
[afbeelding]
Ja, wrijf het er nog even in...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Welneee, je bent maar 13 dagen te laat hoor
Je kan elke maand winnen.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wrijf het er nog even in...
Ik had vast gewonnen![]()
ik ga door tot 18:30quote:Op maandag 11 juli 2005 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog zit nog gewoon gezellig op kantoor hoor
Niet heel lang meer, maar het is nou eindelijk rustig
Ik zal de filters alvast opzoekenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
MET 52-49 step-down ringetje
nu eerst douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |