Joh dat wil jij je camera niet aandoen, er blijft na zo'n ritje niks van overquote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef elcastel het volgende:
Ik zat gisteren de kwalificatie van de grand-prix motoren te kijken en daar filmen ze (tegenwoordig) vanuit het kuipje op het stuur. Net of die rijder de camera ook bedient, lijkt me een enorme toffe plek om een groothoekje te pakken. Maar hoe vermom ik me dat ik :
A) in dat kuipje pas
B) niemand me ziet.
Dan moet ik eerst iemand omleggen voor dat onmetelijke rijkdom. Ik zoek trouwens nog een enorme lensdop voor dat gat in mijn hand.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Je onmetelijke rijkdom aanwenden en de boel omkopen
Trillingen ? Dan hang ik hem toch in een rubber ofzo ? Nou ik zie het toch niet gebeuren, maar ik vind het wel hele gave plaatjes denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
Joh dat wil jij je camera niet aandoen, er blijft na zo'n ritje niks van over
Griinik, wel een grap ja, maar ach, heel begrijpelijk natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef elcastel het volgende:
Lolletje voor jullie Nikonners :
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=9920&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nou we hebben wel een motor hier, kan je doen alsofquote:Op zondag 10 juli 2005 22:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Trillingen ? Dan hang ik hem toch in een rubber ofzo ? Nou ik zie het toch niet gebeuren, maar ik vind het wel hele gave plaatjes denk ik.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Griinik, wel een grap ja, maar ach, heel begrijpelijk natuurlijk![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sluit me bij El aan:
Nikon is gewoon kut
Douchenquote:Op zondag 10 juli 2005 22:32 schreef elcastel het volgende:
Waar was je nou man ?
Ik kijk waar ik naar kijken WIL jaquote:Op zondag 10 juli 2005 22:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij mag em niet vasthouden...wat? jij mag er niet eens meer naar kijken!
![]()
* pea4fun maandag arsenicum gaat halen voor de lasagne van woensdagquote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douchen
en meteen de ouwe kutNikon van mn huisgenoot door t putje getrapt
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun maandag arsenicum gaat halen voor de lasagne van woensdag![]()
Ben jij wel helemaal op de hoogte van mijn trapcapaciteiten?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:51 schreef elcastel het volgende:
Gelijk heb je, maar pas op hč, je leiding kan verstopt raken, zelfs door het putje blijft een Nikon traaag.
Heb medelijk met iemand die alleen maar een pauper eos300 kan aanschaffen Pea. een echte pro gaat voor een eos 20D of beterquote:Op zondag 10 juli 2005 22:50 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun maandag arsenicum gaat halen voor de lasagne van woensdag![]()
Lachen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef elcastel het volgende:
Lolletje voor jullie Nikonners :
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=9920&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ik maak me er niet druk om. Mijn Canon analiegje was toen in de aanbied met 2 lenzen en dat was gewoon het simpelst. Toen ik een spiegelreflex wilde hebben, was het handig dat de Canon digitaal de lenzen vande oude cam accepteerde. anderes had ik misschien ook wel een Nikon of Pentax gekocht. Het boeit me niet zo veel. als het maar werkt.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Nikon en Canon zijn allebei kut merken
Alleen losers maken ruzie over mijn-merk-is-beter-dan-de-jouwe
Precies, je gaat door met het systeem dat je hebt. Veel mensen hebben wel een nikon of canon, maar eigenlijk een Sigma systeemquote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef HMaster-II het volgende:
Ik maak me er niet druk om. Mijn Canon analiegje was toen in de aanbied met 2 lenzen en dat was gewoon het simpelst. Toen ik een spiegelreflex wilde hebben, was het handig dat de Canon digitaal de lenzen vande oude cam accepteerde. anderes had ik misschien ook wel een Nikon of Pentax gekocht. Het boeit me niet zo veel. als het maar werkt.
Ik zal met je mee wachten goed?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:09 schreef HMaster-II het volgende:
Heb mijn Sigma in bestel staan.![]()
Nu hopen dat het een beetje snel gaat om bij de leverancier te halen.. Ik kan geen eeuwigheid wachten.![]()
* PdeHoog kijkt nog eens naar zijn Astraquote:Op zondag 10 juli 2005 21:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zeggen opel astra bestuurders ook over BMW
nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 07:12 schreef Xilantof het volgende:
ik ben toch niet de enige die al wakker is met?
Is goed. Doen we samen een bakkiequote:
Je bent niet de enigequote:
Xil, wanneer begint de bouwvak precies? Jij weet dat wel denk ikquote:
die in midden nederland begint week 29 (18 juli).quote:Op maandag 11 juli 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Xil, wanneer begint de bouwvak precies? Jij weet dat wel denk ik
Zeg....hou jij je brutale mond eensquote:
whzquote:
Mooie plaat.. behalve die gozer daar in het midden. Kan je die niet wegshoppen ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Voorproefje Kinderdijk
[afbeelding]
een ge-IR-de Xil die door het water is gebanjerd om toch maar het optimale molenplaatje te krijgen
quote:
Nou het was niks geworden, zo tegen 13:00 begon ik helemaal in te storten (te weinig slaap enzo.Toen de airco aangegooid dat was een stuk beterquote:Op maandag 11 juli 2005 10:43 schreef PdeHoog het volgende:![]()
We hebben je gemist gister
Ideaal IR-weer
Whehehehe. Wees blij danquote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou het was niks geworden, zo tegen 13:00 begon ik helemaal in te storten (te weinig slaap enzo.Toen de airco aangegooid dat was een stuk beter
Teering. Hoe laat waren jullie thuis?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe. Wees blij danWe hebben tot een uur of half 4 gelopen. Toen zijn we neergeplofd bij een cafeetje
Dat viel wel mee hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 11:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Teering. Hoe laat waren jullie thuis?
Have funquote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Yes!
De rest van de middag vrijgenomen. Zo ook maar eens met de kamera en filter de polder in!
Ach! Dat altijd. Ondanks het resultaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |