Is goed. Doen we samen een bakkiequote:
Je bent niet de enigequote:
Xil, wanneer begint de bouwvak precies? Jij weet dat wel denk ikquote:
die in midden nederland begint week 29 (18 juli).quote:Op maandag 11 juli 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Xil, wanneer begint de bouwvak precies? Jij weet dat wel denk ik
Zeg....hou jij je brutale mond eensquote:
whzquote:
Mooie plaat.. behalve die gozer daar in het midden. Kan je die niet wegshoppen ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Voorproefje Kinderdijk
[afbeelding]
een ge-IR-de Xil die door het water is gebanjerd om toch maar het optimale molenplaatje te krijgen
quote:
Nou het was niks geworden, zo tegen 13:00 begon ik helemaal in te storten (te weinig slaap enzo.Toen de airco aangegooid dat was een stuk beterquote:Op maandag 11 juli 2005 10:43 schreef PdeHoog het volgende:![]()
We hebben je gemist gister
Ideaal IR-weer
Whehehehe. Wees blij danquote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou het was niks geworden, zo tegen 13:00 begon ik helemaal in te storten (te weinig slaap enzo.Toen de airco aangegooid dat was een stuk beter
Teering. Hoe laat waren jullie thuis?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe. Wees blij danWe hebben tot een uur of half 4 gelopen. Toen zijn we neergeplofd bij een cafeetje
Dat viel wel mee hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 11:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Teering. Hoe laat waren jullie thuis?
Have funquote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Yes!
De rest van de middag vrijgenomen. Zo ook maar eens met de kamera en filter de polder in!
Ach! Dat altijd. Ondanks het resultaat.quote:
Iddquote:Op maandag 11 juli 2005 11:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ach! Dat altijd. Ondanks het resultaat.
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. Net of ik een 300d koop voor de foto's ofzo. 't Is gewoon een excuus om vanachter de pc te kruipen.
Het zou niet moeten mogen. Dit lijkt me meer een gevalletje "maandag-ochtend" of niet goed aangesloten of zo. Ik zou de contactjes eens na (laten) kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Kan een autoradio stuk gaan van gebrande CD's?
zette vanochtend ceedeetje op en de eerste nootjes kwamen en daarna helemaal niets meer, krijgt niet eens stroom meerCD wil er ook niet meer uit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |