Wat is er mis met wedden om een kratje bierquote:Op zondag 10 juli 2005 21:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan wil ik wel voor flink geld wedden..
Ook goed, het gaat immers om mijn mening die de doorslag geeft, ik kan ervan maken wat ik wil, ik zeg DEAL.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:54 schreef pea4fun het volgende:
Wat is er mis met wedden om een kratje bier
Whahahaha, dat is lachen...maar wel een beetje nutteloos En maar goed dat fles dat niet heeft, hele verhalen op zo'n kaartjequote:Op zondag 10 juli 2005 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Memo functie, Je maakt een foto, drukt op het memo knopje, zeg dan "Fles met een flesje bier, bewijs materiaal #301" en hij slaat dat geluidsfragment op tesamen met de foto...
Ja, vals spelen is niet toegestaanquote:Op zondag 10 juli 2005 21:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ook goed, het gaat immers om mijn mening die de doorslag geeft, ik kan ervan maken wat ik wil, ik zeg DEAL..
Dan levert ie 1 foto in met 99 minuten tekstquote:Op zondag 10 juli 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
Whahahaha, dat is lachen...maar wel een beetje nutteloos En maar goed dat fles dat niet heeft, hele verhalen op zo'n kaartje
Heerlijk, die XM is net een golfslagbad.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:53 schreef pea4fun het volgende:
Jemig, je wil toch niet echt zeggen dat je een Audi wil? Dat is net of je in een badkuip gaat zitten man!
Helemaal te CSI.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Memo functie, Je maakt een foto, drukt op het memo knopje, zeg dan "Fles met een flesje bier, bewijs materiaal #301" en hij slaat dat geluidsfragment op tesamen met de foto...
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Dan levert ie 1 foto in met 99 minuten tekst
En jij weet zeker van nix ?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Fles heeft ff wat internet probleempjes...
vandaar dat ie ff niet reageert....
Dan doe ik even een blowtje en eenquote:
Niet in deze quantum tijd-ruimte continuuiteit..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:04 schreef elcastel het volgende:
En jij weet zeker van nix ?
*pakt de cola maar weer eens*quote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef elcastel het volgende:
Dan doe ik even een blowtje en een. Capri-Sonne
.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:12 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun kijkt naar beneden
Hm, volgens mij begin ik lichtjes een bierbuik te ontwikkelen...
Je bedoelt zwanger? Nee dat is al jaren niet meer mogelijkquote:Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het alternatief is zeker onmogelijk?
Je onmetelijke rijkdom aanwenden en de boel omkopenquote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef elcastel het volgende:
Ik zat gisteren de kwalificatie van de grand-prix motoren te kijken en daar filmen ze (tegenwoordig) vanuit het kuipje op het stuur. Net of die rijder de camera ook bedient, lijkt me een enorme toffe plek om een groothoekje te pakken. Maar hoe vermom ik me dat ik :
A) in dat kuipje pas
B) niemand me ziet.
Joh dat wil jij je camera niet aandoen, er blijft na zo'n ritje niks van overquote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef elcastel het volgende:
Ik zat gisteren de kwalificatie van de grand-prix motoren te kijken en daar filmen ze (tegenwoordig) vanuit het kuipje op het stuur. Net of die rijder de camera ook bedient, lijkt me een enorme toffe plek om een groothoekje te pakken. Maar hoe vermom ik me dat ik :
A) in dat kuipje pas
B) niemand me ziet.
Dan moet ik eerst iemand omleggen voor dat onmetelijke rijkdom. Ik zoek trouwens nog een enorme lensdop voor dat gat in mijn hand.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Je onmetelijke rijkdom aanwenden en de boel omkopen
Trillingen ? Dan hang ik hem toch in een rubber ofzo ? Nou ik zie het toch niet gebeuren, maar ik vind het wel hele gave plaatjes denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
Joh dat wil jij je camera niet aandoen, er blijft na zo'n ritje niks van over
Griinik, wel een grap ja, maar ach, heel begrijpelijk natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef elcastel het volgende:
Lolletje voor jullie Nikonners :
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=9920&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nou we hebben wel een motor hier, kan je doen alsofquote:Op zondag 10 juli 2005 22:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Trillingen ? Dan hang ik hem toch in een rubber ofzo ? Nou ik zie het toch niet gebeuren, maar ik vind het wel hele gave plaatjes denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |