zwartwit foto's heet dat hoorquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:12 schreef pea4fun het volgende:
@ sharkbait, hoewel ik niet kapot ben van roodfilterfoto's moet ik zeggen dat ik #2 wel een heel leuke foto vind. Ouderwets plaatje
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Shark...patser. Moest je nou gelijk weer verder spammen
![]()
Mooi... doe ik er nog een stel, dan ga ik de rest uitzoekenquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Nou vooruit, dan heb ik er ook nog wel een paar
Ik was zelf best te spreken over #5 en #8quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:45 schreef Shark.Bait het volgende:
nummer 18 is mooi geworden...
En de rest mag nu commentaar leveren![]()
krokus vakantie? in midden en zuid nederland?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik meld me af en gelijk wordt er chantage-materiaal gepost. Flauw hoor
![]()
overigens liepen verbazingwekkend veel mensen vandaag (voor zover je over veel kan spreken op een doordeweekse dag in het laagseizoen zonder schoolvakanties) ook zo rond in Blijdorp
ik vindt nr 20 heel vetquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
Er bleek toch nog een klein restje te zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tx.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:09 schreef Offy het volgende:
Shark, ik vind nr 6 en 7 erg gaaf(mooie ouderwetse sfeer) maar wat is die streep in de lucht bij 6?
Die herken je welquote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
mooi spul. nummer 8 is erg gaaf.. die plek herken ik niet. en die 2 dames, bleven die daar 15 seconden gewoon staan?
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Nou ja zeg, zit ik onder jouw naam te posten... je stond hier nog ingelogd![]()
Ahaaaa... mijn RAM is ge F5'dquote:Op maandag 11 juli 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Die herken je welDa's de brug aan het einde van het eerste pad. Je kunt dan rechtdoor langs de molengang van vijf molens of linksaf een brug over.
Whehe he hequote:En die dames bleven daar idd staanStelletje japanners
Moesten allemaal op de foto
Vergeet niet om zo uit te loggen, want anders kan je hele rare dingen gaan meemakenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef Briggy het volgende:
Ziet er goed uit P.Ik ben nog niet aan mijn foto's begonnen
![]()
Handig hè, zit ik onder P zijn naam te posten![]()
Dat blijktquote:Op maandag 11 juli 2005 22:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vergeet niet om zo uit te loggen, want anders kan je hele rare dingen gaan meemaken
Heb het alvast maar aangepastquote:Op maandag 11 juli 2005 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Bri was hier dus onder mijn naam aan het posten. Lekkere kipschotel trouwens gister Bri
PdH aan de vrouw?? WTF???quote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef Briggy het volgende:
Ziet er goed uit P.Ik ben nog niet aan mijn foto's begonnen
![]()
Handig hè, zit ik onder P zijn naam te posten![]()
quote:
Ze had moeten posten:quote:Op maandag 11 juli 2005 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Dat blijktZit Bri een beetje onder mijn naam te posten
![]()
Story of my life... iedereen aanbid mijn lenzen maar niemand aanbid mijquote:Op maandag 11 juli 2005 22:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze had moeten posten:
Hoi, ik ben een prutser. Ik aanbid Bri of eifgenlijk haar Bigma. Al zou ik half zo goed zijn als zij in fotografie, dan zou ik twee keer zo goed moeten kunnen fotograferen als ik nu kan."
maar dat is mijn mening maar hoor
OT: Bri, Xi, Steeph: FOTO'S!!!!!!!
Juist jah!!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:21 schreef Briggy het volgende:
Volgens mij gaan we vreselijk off-topic hier![]()
Sorryquote:Op maandag 11 juli 2005 23:38 schreef Puckzzz het volgende:
die IR foto's smaken naar meer!! HUP!! aan het werk jullie!![]()
Maar ik aanbid Bri ook hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze had moeten posten:
Hoi, ik ben een prutser. Ik aanbid Bri of eifgenlijk haar Bigma. Al zou ik half zo goed zijn als zij in fotografie, dan zou ik twee keer zo goed moeten kunnen fotograferen als ik nu kan."
maar dat is mijn mening maar hoor
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |