De beste ideeen ontspruiten uit haastwerk.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb al een paar leuke bloemetjesmaar das natuurlijk saai als iets, voor de rest heb ik alleen maar saaie ideeen geloof ik
Heb je een bouwlamp en een wit laken? en iemand om dat laken ervoor te houden? dan heb je een leuke softboxquote:Op maandag 11 juli 2005 21:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil geen flitser gebruiken, maar ik heb geen softbox of lampen enzo.. Zal het wel met spotjes en Philips softtone lampen moetne proberen
![]()
Vaak wel ja, dus misschien moet het nog komen hierquote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De beste ideeen ontspruiten uit haastwerk.
Je kan met een wit laken het licht wat diffuser maken, maar spots zijn vaak te gelig, tenminste de mijne. Je kan het natuurlijk proberen, een hallogeen (bureaulamp) werkt dan nog beter denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
Kan dat ook met gewoon spots??
That's the spirit (ow en als je het laken gaat proberen, neem een dun oudquote:Op maandag 11 juli 2005 21:33 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga wel wat proberen...
Ik moet en zal een fatsoenlijke foto insturen verdorie
In die cursus die ik ooit gedownload heb staat nog hoe je een sofbox kan bouwen van een bouwlamp en wat andere zooi.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:37 schreef HMaster-II het volgende:
Die hebben we wel..Ik moet ook nog ergens een bouwlamp hebben volgens mij...
En dan het personeel om de boel vast te houden...
MSNquote:Op maandag 11 juli 2005 21:49 schreef HMaster-II het volgende:
Waar staat die cursus, heb je die nog..???
En het potentieel om je brandblusser uit te proberenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef pea4fun het volgende:
Heb je een bouwlamp en een wit laken? en iemand om dat laken ervoor te houden? dan heb je een leuke softbox
Mooie foto'squote:Op maandag 11 juli 2005 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En het potentieel om je brandblusser uit te proberen
Koop een beertender en zet em naast je PCquote:
Weet je hoe DUUR dat is???quote:Op maandag 11 juli 2005 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Koop een beertender en zet em naast je PC
Ervoor, niet ertegen jaquote:Op maandag 11 juli 2005 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En het potentieel om je brandblusser uit te proberen
Goeie cursus, niet alleen die bouwtekeningquote:Op maandag 11 juli 2005 21:49 schreef HMaster-II het volgende:
Waar staat die cursus, heb je die nog..???
Flash stuurt hem al door..![]()
fikkie stokeh?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:25 schreef HMaster-II het volgende:
Wat een fantasie weer.. De heren zien het maar al te graag gebeuren.![]()
Nu al? slaapkop...nou ja, trusten dan maarquote:Op maandag 11 juli 2005 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
Jaja..![]()
Zo ik nok hem,.. moegen weer vroeg op...
mazzel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |