MSNquote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
Gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.![]()
NEEJquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef pea4fun het volgende:Lig je net ff lekker op de bank in te dutten, trrrrrriiiiiinnngg...Onze bal ligt in uw tuin, mogen we hem terug
voor een licht opvoedkundig pak op hun sodemieter?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef HMaster-II het volgende:
pea kennende... Ach kereltjes kom maar effe mee naar de KELDER!!! Bwhahahaha
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor een licht opvoedkundig pak op hun sodemieter?
*met mensenrechtenconventie gaat wapperen
Ja het is natuurlijk verdacht dat ik de gordijnen dicht heb...stelletje nieuwsgierige jong.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:47 schreef elcastel het volgende:
Misschien willen ze je wel gewoon graag zien en deden ze het exrpes Pea, niet gelijk zo negatief.
.
Dat dusquote:Op maandag 11 juli 2005 20:47 schreef elcastel het volgende:
Misschien willen ze je wel gewoon graag zien en deden ze het expres Pea, niet gelijk zo negatief.
.
Dan maar koffie, nou hoeft het al niet meer...hmpfquote:
hmpf hmpf... jij altijd met je hmpf...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan maar koffie, nou hoeft het al niet meer...hmpf
Gewoon IE gebruikenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:20 schreef Xilantof het volgende:
*scheld,tier,raas,etc*
FireFox doet ineens vaag... gevolg, alles (van FF) kwijt. Linkjes, extensies, cookies, etc
ik gebruik op het werk IE, FF en Netschaap. Netschaap voor het Tabbladen en IE voor de fuctionaliteit voor onze eigen bedrijfssites. En het is makkelijk testen van de layouts op meerdere browsers voor mijn eigen site..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon IE gebruikenNergens problemen mee
Ik hmpf als ik hmpfen wil jaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmpf hmpf... jij altijd met je hmpf...
Precies, daar kan ik het dan weer mee eens zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gebruik gewoon IE, niet echt kut genoeg om een alternatief te gaan zoeken
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik hmpf als ik hmpfen wil jaIk heb alle reden om te hmpfen, ik heb alles in en om huis al zo'n beetje op de foto gezet, en als ik verder wil moet ik me weer aankleden, en daar heb ik geen zin in. Er staat hier een prachtige camera voor mijn neus te glimmen, en ik heb geen idee wat ik nu eens op de foto moet zetten.
![]()
Ik heb wel een nachthempie aan hoor, ik zit niet helemaal in mijn nakie, of dacht je dat ik nakend de deur opendoe voor de buurkidsquote:
Doe jij dat ?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb wel een nachthempie aan hoor, ik zit niet helemaal in mijn nakie, of dacht je dat ik nakend de deur opendoe voor de buurkids![]()
Ik heb al een paar leuke bloemetjesquote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit nogsteeds te bedenken wat ik ga fotograferen voor de wedstrijd. Ik heb zoveel ideen, maar de uitvoering en uitwerking is natuurlijk het grootste probleem.
Ik wil geen flitser gebruiken, maar ik heb geen softbox of lampen enzo.. Zal het wel met spotjes en Philips softtone lampen moetne proberenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb al een paar leuke bloemetjesmaar das natuurlijk saai als iets, voor de rest heb ik alleen maar saaie ideeen geloof ik
Windoosquote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon IE gebruikenNergens problemen mee
Heb je wat horen gillen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |