hehe, tja, ik kan je wel ergens tussen proppenquote:
Eerst een MOOIE foto van mij makenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hehe, tja, ik kan je wel ergens tussen proppen
Ik héb een mooie foto van je gemaaktquote:
Woensdagmiddag heb ik nog tijdquote:Op zondag 10 juli 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
1 foto is niet genoeg voor een albumpje natuurlijk
heb je wat te doen van de week?
Nou hier natuurlijk, je wilde toch ook nog die filters en lasagne?quote:
Kijk maar of het luktquote:Op zondag 10 juli 2005 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
hmmm
ik zou nog een dagje gaan shooten met iemand... ff checken dat dat dinsdag wordt. Hopelijk krijg ik dat vanavond nog rond
Het wasquote:Op zondag 10 juli 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik was er ook niet pdh
Maar hoe was het?
Rubberduck kwam vandaag met een of ander fantastisch apparaat aan zettenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk maar of het luktMaar dan wel hier in de buurt hoor, ik ga me niet weer verrot laten steken door dazen in de peel! Hier bij de visvijver, of bij de sluis, ik kijk wel ff rond
Niet alleen ik hequote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar we zijn zeker benieuwd naar wat je er van gemaakt hebt
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rubberduck kwam vandaag met een of ander fantastisch apparaat aan zettenBriggy was gestoken door een horzel en hij had een soort van spuit waarmee het gif eruit gezogen wordt
Ideaal....te verkrijgen bij het kruidvat werd mij verteld
iddquote:
Is ze nu lek ? Of plakt dat ding ook het gaatje af ?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Rubberduck kwam vandaag met een of ander fantastisch apparaat aan zettenBriggy was gestoken door een horzel en hij had een soort van spuit waarmee het gif eruit gezogen wordt
Een horzel steekt niet trouwens, dat doet een daas, een horzel legt eitjes in je haar en de larven kruipen onder je huidquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eenschquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar we zijn zeker benieuwd naar wat je er van gemaakt hebt
Alle steekbeesten zijn klootzakkenquote:
Een trut meer, want het zijn uiteraard weer die vrouwenquote:
eigenlijk moet je wel met statief werken, maar dan zitten die beesten weer op een rare plaats en lukt het haast niet met statief, dus dan maar uit de hand, maar dan mag je nog niet ademen of hij is al onscherp...en dan die wind nog....quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef elcastel het volgende:
Lekker Pea, ik ben zelf net ook weer wezen proberen, maar de meesten zijn ook onscherp..
Precies hetzelfde hier, als je ziet hoeveel foto's ik heb waarbij een bij net uit een bloem kroop, waarbij ik dan de rand van de bloem haarscherp heb en de bij zéér onscherp. Ik heb wat met statief geprobeerd, maar ze zijn te beweeglijk. Wel lol gehad.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:46 schreef pea4fun het volgende:
eigenlijk moet je wel met statief werken, maar dan zitten die beesten weer op een rare plaats en lukt het haast niet met statief, dus dan maar uit de hand, maar dan mag je nog niet ademen of hij is al onscherp...en dan die wind nog....![]()
Uiteindelijk heb ik nu wel een leuk bloemetje als achtergrond op mijn pc, Deze is van zo'n vetplantje, heel klein bloempie, beetje gecropt. Voor achtergrond heb ik nog een stukkie van deze afgehaald, anders werd mijn bloempie langerektquote:Op zondag 10 juli 2005 18:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, als je ziet hoeveel foto's ik heb waarbij een bij net uit een bloem kroop, waarbij ik dan de rand van de bloem haarscherp heb en de bij zéér onscherp. Ik heb wat met statief geprobeerd, maar ze zijn te beweeglijk. Wel lol gehad.
Bloemetjes en bijtjes toch? nou danquote:Op zondag 10 juli 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
en maar zeggen dat mannen altijd aan 1 ding denken_o-
Ja preciesquote:
Ik gil niet zomaar hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 19:10 schreef HMaster-II het volgende:
Om effe terug te komen op je vraag Flash.
Het was een 28-80 kit-lens vande EOS300 analoog. Ik zal effe kijken of ik wat ruimte kan maken op mijn server voor de foto's. Gooi ik ze wel in het Concert deel. (niet meteen gaan gillen hoor)
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies
en wie komt er met kontneukende vliegen aanzetten??
Nou dan
Oh dan is het goedquote:Op zondag 10 juli 2005 19:20 schreef pea4fun het volgende:
Welnee, die ene heeft een vuiltje in zijn oog en die ander duwt em naar huis
![]()
Ze hangen er in... allemaal Iso-1600quote:Op zondag 10 juli 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gil niet zomaar hoor
Ben vooral benieuwd naar ISO en diafragma, en uiteraard sluitertijden
Heb ik liever een vrouwvolk met een vuiltje in haar oog.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef elcastel het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer een vuiltje in mijn oog.
.
Ja, ... nou .... dat dus.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
Heb ik liever een vrouwvolk met een vuiltje in haar oog.![]()
![]()
Dat lijkt me beter bekeken iddquote:Op zondag 10 juli 2005 19:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb ik liever een vrouwvolk met een vuiltje in haar oog.![]()
![]()
Dat is Elle Flesje, ik heet EL, dat jullie er El van maken (wat mij teveel op ei lijkt, wat weer teveel aan mijn kapsel doet denken .....) is niet mijn probleem, of wel, maardan negeer ik het. Ik ben gewoon een man, zonder laad-en-los haven in mijn achterste.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me beter bekeken idd
Hoewel El op zich best een vrouwelijke naam is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |