Ja zo ver was ik dus nu ook ik wilde al 1 erbij kopen omdat ik de batterij al veelste snel leeg vond gaan (alleen dan blijft het er vaak bijquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:47 schreef elcastel het volgende:
Wat Gizz zegt. Is het trouwens een Canon batterij of een imitatie ? Ik schiet met mijn imitaties ook .... hmm weet ik eigenlijk niet, ze gaan ietsje sneller leeg denk ik, maar ik werk tegenwoordig per twee (.).
Even zoeken doet wonderen, ik zal kijken of ik wat vind nu, anders dan post ik het hier (indien nog nodig) dit weekend. Ik heb volgens mij 8 ¤ betaald en wat porto.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:49 schreef Sasami het volgende:
Hmm ik was er al bang voor bedankt voor je reactie .Ik zat al een beetje om me heen te kijken naar nieuwe accu's maar ik zie ze alleen maar voor 40 euro.
Weet je toevallig ook waar ik ze voor 6 euro kan krijgen?
Ah bedankt, heb ff de site bekeken en ziet er allemaal goed uit ik ga direct 1 bestellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:55 schreef elcastel het volgende:
Hier dus.
Het is Duits en ging per credit card (en of Paypal), maar het liep verder gesmeerd en redelijk snel. Ow ja denk wel even aan de wisselkoers tussen Nederlandse en Duitse euro's !!.
Graag gedaan, ik zou er wat meer dan 1 bestellen, verdeel je je portokosten nog een beetje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:06 schreef Sasami het volgende:
Ah bedankt, heb ff de site bekeken en ziet er allemaal goed uit ik ga direct 1 bestellen.![]()
Niet meer dan anders... iig niet zo heel vaak ik kijk natuurlijk wel hoe de foto is geworden en dat is het dan ook wel.. Maar zoals ik al zei sinds een week of twee doet ie het echt heel slecht, irriant is het gewoon.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik maak nog steeds een 500 foto's met 1 volgeladen canon accu. 30 foto's is wel erg weinig, maar hoeveel kijk je eigenlijk op je schermpje naar je foto?
200 foto's is iig al meer dan dat ik ooit met deze accu heb kunnen schieten dus zeker de moeite waard zo'n accu.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan zeker meer dan 200 foto's op een (niet originele) accu maken, en ik heb ook de Tamron 70-300. Heb ook een paar accu's in Duitsland besteld (van diezelfde site), en ze werken prima, ik merk eigenlijk geen verschil met de originele Canon die bij de Eos zat.
Idem , canon 350d zelfde lens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik maak nog steeds een 500 foto's met 1 volgeladen canon accu. 30 foto's is wel erg weinig, maar hoeveel kijk je eigenlijk op je schermpje naar je foto?
Na 2 jaar kun je ook wel verwachten dat het wat minder wordt. Elke accu of batterij wordt slechter. Je kunt ze niet eeuwig blijven herladen helaas.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:14 schreef Sasami het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik heb sinds 2 jaar nu een Canon Eos 300D alleen de laatste 2 weken is mijn accu heel snel leeg (3 dagen ongeveer) Ik maak niet meer foto's dan anders dus ik snap er helemaal niets van.
Of mijn accu is af of het komt door mijn nieuwe lens dat ie meer stroom trekt?
(Tamron af 70-300 1:4-5.6 LD)
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |