Ja, die met ham waren ook vrij flauw vandaar dat ik ook liever die met ui heb.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, nooit met ham. lijkt mij vrij flauw. ik vind juist de ui lekker omdat dat net dat 'pittige' eraan geegt. en die bite
Dan is het toch een genot om daar op bezoek te gaan of niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja martijn alles zelf gemaakt.
(over de salades in het vorige topic)
Was ook met mijn nachtronde bezig over CUL maar ja als het over lekker eten gaat blijf ik weleens hangenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:33 schreef dutch-mamma het volgende:
Diep in de nacht over lekkere happen beginnen, terwijl ik mijn zware nachtwachtronde over CUL maak (trollen vangen en zo, net als Buffy)!
AH eigen merk?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb wat toast gepakt met brie en [ah] krabsalade
wie wil?
yep.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
AH eigen merk?
Die is lekkerder dan die van de Johma vind ik.
Dat is idd ook erg mooi. Die oosterse tonijn van AH eigen merk is ook erg lekkerquote:
Ik heb gewonnenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
mods kijk ook ff in FC
Nee, hoor, we waren even Buffyquote:
Je betaald bij die bekende salade namen ook voor de naam. Daarnaast heb ik ik ook al vaker gemerkt dat je voor het zelfde geld met simpele ingredienten zelf veel meer en vele lekkerdere salades kunt maken.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat verschillende salades van onbekende of Aldi-Lidl merken beter en lekkerder gevuld zijn dan de bekende salade-namen... wat vinden jullie daarvan?
Ik heb vanavond een receptje op mijn gezin losgelaten, die behoorlijk insloeg...quote:Op zondag 10 juli 2005 01:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je betaald bij die bekende salade namen ook voor de naam. Daarnaast heb ik ik ook al vaker gemerkt dat je voor het zelfde geld met simpele ingredienten zelf veel meer en vele lekkerdere salades kunt maken.
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik maak altijd zo mn tonijnsalade [hoe saai]
blikkie tonijn op water in schaaltje
kledder mayo erbij
gesnipperd uitje erbij
zout peper
kerrie
smullen maar
Oei, sterkte, ook daar weet ik helaas alles van...quote:
Hequote:Op zondag 10 juli 2005 01:56 schreef Chielus het volgende:
hello allemaal,
Zo bang als ik kan jij nooit zijn. Maar geloof me: dat verdoven ze, en daar voel je niks van. Vraag na de behandeling een receptje ibuprofen!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook zo een gebiot..
maandag mag ik naar de tandarts.
volgens mij gaan er uit 2 kiezen de zenuwen gehaald worden.
ik ben als de dood voor de tandarts, dus dfat wordt een leuk uitje
2 September?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:57 schreef Bluezz het volgende:
En mijn BMI is ook te hoog, maar ik moet op gewicht blijven voor 2 september![]()
Klinkt goed zo is mijn basis recept ongeveer ook alleen gebruik ik meestal paprika poeder ipv kerry. Ook lekker er door is een fijn gesneden augurkquote:Op zondag 10 juli 2005 01:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik maak altijd zo mn tonijnsalade [hoe saai]
blikkie tonijn op water in schaaltje
kledder mayo erbij
gesnipperd uitje erbij
zout peper
kerrie
smullen maar
Gefeliciteerd.quote:
Naar omstandigheden wel. Morgen lekker BBQ-en!!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef Chielus het volgende:
allemaal een leuke zaterdag avond gehad>?
Wauw!!! En dat doen jullie stiekem en besloten, of heb ik nog de mogelijkheid op zijn minst een hartelijkgefeliciteerdkaartje te sturen?quote:
drukdrukdrukdrukdrukdrukquote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef Chielus het volgende:
allemaal een leuke zaterdag avond gehad>?
ow ja, hoe is het met je vrouw, is ze al geopereers?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel. Morgen lekker BBQ-en!!
Nee, geen IC bed vrij moeten nu weer wachten. Nee, als ze geopereerd was dan had ik morgen geen BBQ gehad dan had ik de hele dag in Leiden gezetenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
ow ja, hoe is het met je vrouw, is ze al geopereers?
O, ben ik donderdag en vrijdag vrij lang geweest.quote:
Ik heb hem notabene gevraagd tijdens een CUL recensie-etentjequote:Op zondag 10 juli 2005 02:06 schreef dutch-mamma het volgende:
Wauw!!! En dat doen jullie stiekem en besloten, of heb ik nog de mogelijkheid op zijn minst een hartelijkgefeliciteerdkaartje te sturen?
*pinkt ontroerd traantje weg*quote:Op zondag 10 juli 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem notabene gevraagd tijdens een CUL recensie-etentje
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2
Niet erg stiekem en besloten, niet al te groot maar net goed
Heb weinig van Leiden gezien alleen een hoop LUMCquote:Op zondag 10 juli 2005 02:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
donderdag weas de peurbakkentocht, nog gezien?
is leuk
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:18 schreef dutch-mamma het volgende:
*pinkt ontroerd traantje weg*
Ware liefde bestaat echt..!
Ikwileenkaartjesturen...quote:
Denk dat de postbode zich toch wel achter zijn oor krabt als je dat adres gebruiktquote:Op zondag 10 juli 2005 02:26 schreef Bluezz het volgende:
Doe dan Doe dan Doe dan
golfer en Bluezz
fokgaard
Bloemendaal
Ora pro nobisquote:Op zondag 10 juli 2005 04:16 schreef Euc- het volgende:
Nu moet ik morgenvroeg naar die godvergete klote mis om half 10, ik met mn grote bek ook
Is die er? Dat wist ik niet!quote:Op zondag 10 juli 2005 12:17 schreef dutch-mamma het volgende:
En brand een kaarsje bij Sint Isidorus! (beschermpatroon van Internet, serieus waar!)
Ja, echt waar. In 1998 door JP2 himself aangewezen. Je moet eens kijken op www.heiligen.net (als het je interesseert)quote:
zal ik eens even lekekr gaan rellenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Hoi luitjes!
Tour de France is op tv, ik moet ook nog was vouwen, willen jullie je gedragen tot vanavond?![]()
En daarom zijn er twee mods!quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zal ik eens even lekekr gaan rellen
En jij dacht dat ik niet af en toe tussendoor mijn ronde doe?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zal ik eens even lekekr gaan rellen
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik niet af en toe tussendoor mijn ronde doe? [afbeelding]
![]()
Modpolitie...!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als iedere keer als een mod een rondje heeft gedaan, je afsluit met een
[afbeelding]
Hoe ging de test? Zo lang je niet in een bepaalde supermarkt in Zeist bent geweest, heb je niks te vrezen, hoor!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:45 schreef Euc- het volgende:
Nu weer aan het bijkomen, was gisteravond helemaal kapot
Ga zo naar het ziekenhuis, moet een mantouxprik halen wil ik daar mogen werken. Daarna ff naar de stad kijken of ik een nieuwe telefoon aanschaf. Heb de k750i op het oog, die sony van die reclame waar ze die dieren zo fotograferen, en die vogel op het einde met die beer weg vliegt
20 euro in de maand, toestel gratis, geen aansluitingskosten, 1e 6 maanden helft van de prijs.
En die telefoon heeft echt alles, denk dak em wel neem
Ik zal maar zwijgen over mijn 3410...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Euc- het volgende:
Heb trouwens nu ook de sony ericsson k750i
Wat een superding, helemaal in vergelijking met mijn vorige: nokia 6100
Als beltoon of op je arm?quote:
Ben erg benieuwd naar de specificaties! Hoeveel megapixels heeft die camera? Ik snap wel dat het er geen 6 zijn, hoor!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:16 schreef Euc- het volgende:
Tis gewoon een camera, mp3 speler, radiospeler en alles in 1. Echt wat dit ding allemaal kan
Hij kan trouwens ook nog bellen
Dacht ik alquote:
http://www.kieskeurig.nl/(...)136AC1256FE20044138Cquote:Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de specificaties! Hoeveel megapixels heeft die camera? Ik snap wel dat het er geen 6 zijn, hoor!
En hoevel mb kan je in de mp3-speler zetten?
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal weg van bent, ik ben ook zo'n gadgetfreak!
Staat iets illegaals op geloof ik...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:34 schreef Euc- het volgende:
Wat is ermee loos dan?
Gewoon naar de lokale pc boer brengen..?
Doe haar de groeten van me, volgens mij kennen we elkaar...!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Euc- het volgende:
krakkemikkie?
Die heb ik idd al een tijdje niet meer gezien!
HD gecrashed? Of problemen met het installeren van Windhoos?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Staat iets illegaals op geloof ik...![]()
Ding doet het gewoon niet, ook niet met boot-discette etc etc etc...
Over een bestaande install?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef Oblivion het volgende:
Problemen om een nieuwe windhoos eroverheen te gooien.
Het fijne weet ik er ook niet van...![]()
Heeft ze geen brander? dan kan ze al die bestanden op CD gooien.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:31 schreef Oblivion het volgende:
Tja, leek mij ook, maar ze is bang dat ze bepaalde bestanden wist.
Als Windhoos het niet doet, zou branden misschien ook een probleem kunnen zijn (been there, done that)...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heeft ze geen brander? dan kan ze al die bestanden op CD gooien.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Euc- het volgende:
Ik heb de uitslagen van mn theorie examens binnen!! Een 7 voor de bediening en een 9,1 voor de keuken!!!! Dat had ik nou echt nooit verwacht, beide had ik verwacht gezakt te zijn! Ah super relaxt!
Uit een potje?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
tikka massala
nee, een boemboe van conimexquote:
Ga dan een lekkere pot halen van patak, kant en klaar!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, een boemboe van conimex
heb hier een euken zonder kruiden ofwat dan ook [okay, een heel klein beetje]
dus dat lijkt mijverstandiger
ze hadden helemaal niks van patakquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga dan een lekkere pot halen van patak, kant en klaar!![]()
Veul lekkerder!![]()
En de toko? Die moeten dat toch hebben!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ze hadden helemaal niks van patak
ik had dus nog wel gezocht
Kook je er ook veel uit?quote:
soms wel, soms nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kook je er ook veel uit?
Dan mag het![]()
Oh en ik vind boodschappen doen altijd leuk, geen verslaving maar een afwijking?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja obli
sorry
Je hebt wel mooie benen.... maar toch....
3-4 eetlepelsquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
help!
ik heb hier geen litermaat, hoe ga i nu 50 ml. yogurt afmeten![]()
Gefeliciteerd Eucquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Euc- het volgende:
Ik heb de uitslagen van mn theorie examens binnen!! Een 7 voor de bediening en een 9,1 voor de keuken!!!! Dat had ik nou echt nooit verwacht, beide had ik verwacht gezakt te zijn! Ah super relaxt!
Of is het gewoon een winkelverslaving Bluezz? Daar hebben meer voruwen last vanquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik vind boodschappen doen altijd leuk, geen verslaving maar een afwijking?
Dat ga ik ook doen. Heb al een recept voor lekkere Sate saus van DM en dan Nasi en sate erbijquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik ken het de komende week met ziekenhuisvoer doen... blehh!
Als ik weer thuis ben moet je maar eens lekker voor me koken Martijn77
Welk ziekenhuis was dat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn vriend vond het prima geregeld, Annemiek. Verschilt volgens mij alleen wel van ziekenhuis tot ziekenhuis...
*bwurk*quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:48 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand ervaring met ziekenhuis maaltijden?
Kreeg donderdagavond van die lekker kleffe aardappelprut... puree..
Maar de gouhlas erbij was dan weer wel oke.
Ben hier wel eens in het ziekenhuis geopereerd aan mijn neus en bij mij op de afdeling lagen ook van die opatjes die aan staar geopereerd waren en die kregen s'avonds een jonge jenever ipv een slaappil.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:04 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
*bwurk*
Ik heb zelf minder slechte ervaringen gelukkig (voor zover ik echt ervaring heb).
Maar als je ècht wil genieten, laat je dan in een Duits ziekenhuis opnemen!
Mijn man kwam daar na een ongeluk(je), en kon daar bij het eten een... biertje krijgen! Vonden ze gezond...!
Ik begin maandag in de keuken van een ziekenhuisquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:48 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand ervaring met ziekenhuis maaltijden?
Kreeg donderdagavond van die lekker kleffe aardappelprut... puree..
Maar de gouhlas erbij was dan weer wel oke.
Nou qua kleding gelukkig niet, interresseert me niet zo, maarrrrrr ikea-achtigen, tokootjes, supergrote supermarkten, of kleine cul-winkeltjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Of is het gewoon een winkelverslaving Bluezz? Daar hebben meer voruwen last van![]()
Ja daar kun je mij ook wel in kwijt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
tokootjes, supergrote supermarkten, of kleine cul-winkeltjes!
Hopelijk in het ziekenhuis van Leiden, dan hoef ik me geen zorgen te maken, hihiquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik begin maandag in de keuken van een ziekenhuis
Toevallig tussenschotje laten rechtzetten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, als je aan je neus geopereerd bent proef je echt de eerste week helemaal niks. Dat komt oo maar langzaam terug.
En bevielstonk het?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Toevallig tussenschotje laten rechtzetten?
Het heeft mijn leven veranderd(Tellsell-modus aan)
Bij mij zat die zo scheef (van buiten zag je het amper, maar van binnen, mên!)... sinds ze hem recht hebben gezet, is er een wereld voor me open gegaan!
Wat vind je van haarlak?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bij mij zat die zo scheef (van buiten zag je het amper, maar van binnen, mên!)... sinds ze hem recht hebben gezet, is er een wereld voor me open gegaan!
quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:35 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb geloof ik ook overal bluetooth op, maar wordt er zenuwachtig van...![]()
Simpel van geest he...quote:
Heb een koude pasta klaargemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Simpel van geest he...![]()
Wat gaan jullie kokkerellen vanavond?
Dan zijn Bassie en Adriaan in de buurt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:35 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb geloof ik ook overal bluetooth op, maar wordt er zenuwachtig van...![]()
Ja toevallig wel en heeft mijn wereld ook veranderd. Was bijna het hele jaar verkoudenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef dutch-mamma het volgende:
idd je proeft en ruikt veel meer!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Wereldvreemd..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Oblivion het volgende:
Moet er niet aan denken...![]()
Zoveel mensen bij elkaar....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wereldvreemd..
Jij zit in een hokje van 2 bij 1,5 met een koelkast en een pc ? Klein raampje, maar met het rolluik en de gordijnen dicht?![]()
![]()
Ben ermee opgegroeid, mn pa is fan van die muziek. En ik ben nou niet de oudste, maar het blijft toch heerlijke muziek, sinds ik een jaar of 4 was vond ik het al leuk (heb ik me laten vertellen), en als baby was ik altijd stil als ub40 opstondquote:
Ikke ook veel wereld gezien hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik ben helemaal niet wereldvreemd....
Sterker nog heb de hele wereld gezien.![]()
Maar zet me niet met veel mensen ergens op een kluitje...![]()
Ga ik zachtjes huilen...![]()
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef Oblivion het volgende:
Als jij er helemaal gek van bent, zou je gek zijn niet te gaan, euc...![]()
En ben jij 13?![]()
Broekie...![]()
Ik denk niks, lieve euc.quote:
Op het einde van de zin staan smilies, die weer zouden moeten geven dat wat ik in die zin heb gezegd met een (flinke) korrel (zee)zout genomen moet worden!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik denk niks, lieve euc.
Je zegt het zelf...![]()
Neuh...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Op het einde van de zin staan smilies, die weer zouden moeten geven dat wat ik in die zin heb gezegd met een (flinke) korrel (zee)zout genomen moet worden!
Lekker he?quote:
Wat een opluchting, he...! Volgende week is het precies 11 jaar geleden... ik vier het elk jaar weer...quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel en heeft mijn wereld ook veranderd. Was bijna het hele jaar verkouden
[..]
idd je proeft en ruikt veel meer!!![]()
![]()
Ouwelullenmuziek!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef Euc- het volgende:
zoooo, vanmiddag ub40 kaarten gehaald, nu nog wachten tot december
Bij mij was aan de buitenkant weinig te zien. Maar een scan liet aan de binnenkant een tussenschot zien... Onzelieveheer had op de dag dat ik verwekt werd, waarschijnlijk een creatieve bui...! Maar dat ging ten koste van de efficiency...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:31 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik weet nog dat Martijn er ook een heel stuk minder last van heeft sinds die operatie aan zijn neus. Was net voor mijn tijd.. Hij schijnt echt een bloemkool gehaad te hebben als neus...
volgens mij wel als je gevarieerd eet en ook regelmatig vis eet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:05 schreef Bluezz het volgende:
Hee lieverds, als je alleen zeezout gebruikt krijgen jullie dan nog wel genoeg jodium binnen?
(vroeg de zuster)
Wonderkind?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
Die zin was sarcastisch bedoeld! Hoe kom ik ooit op de hotelschool als ik 13 ben
Hoe kan ik dat meten, zuster?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:05 schreef Bluezz het volgende:
Hee lieverds, als je alleen zeezout gebruikt krijgen jullie dan nog wel genoeg jodium binnen?
(vroeg de zuster)
Muts, schrijf het dan ook niet letterlijk op...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
IK BEN DUS GEEN 13!!!
Martijn was net al de 4e die het mij kwam vragen
Die zin was sarcastisch bedoeld! Hoe kom ik ooit op de hotelschool als ik 13 ben
Ik denk die smilies spreken wel voor zichquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Muts, schrijf het dan ook niet letterlijk op...![]()
Eigen schuld dikke bult...![]()
Denken moet je aan een paard over laten, die hebben een groter hoofd...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik denk die smilies spreken wel voor zich
Paardevlees kan ook erg lekker zijn!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:05 schreef Oblivion het volgende:
Denken moet je aan een paard over laten, die hebben een groter hoofd...![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Paardevlees kan ook erg lekker zijn!!![]()
Ach wie kaatst kan de bal verwachtenquote:
Ik kaatste helemaal niet naar jou...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach wie kaatst kan de bal verwachten![]()
Ben ik ook druk mee bezig.quote:
quote:
In de aanbieding:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:07 schreef Bluezz het volgende:
en zoekt naar een dipsaus topic voor HET ULTIEME dipsausjesrecept.
Niet zomaar een sausje, mèn goddelijk
Nee, kijk wel wat er gebeurd mergelen kan altijd nogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Een ZA-tje is een witte zuidafrikaan, lekker koud
Enneh je hoeft niet alles te mergelen toch?
Don't start me talking...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Paardevlees kan ook erg lekker zijn!!![]()
Tja... enigszins te laat voor menschen die ergens halverwege de nacht weer klaarwakker zijnquote:
Ja, okquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Bluezz, voor Het Ultieme Dipsausrecept kan ik je verwijzen naar mijn bloedjes![]()
Kan niet en wil niet liggen op het kerkhof...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:43 schreef Knoekie het volgende:
En als ik al die recepten hier zo lees ben ik al aan het kwijlen. Alleen ik kan het echt niet.
En gebeurd ook zeker te weten een keer maar daar leer je van.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan niet en wil niet liggen op het kerkhof...![]()
Gewoon proberen...mislukken kan altijd.![]()
Dus je bent de rest van de dag niet online?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef Euc- het volgende:
Hehe, komt mn ma terug van boodschappen doen, heeft ze deel 6 van harry potter gekochtStraks maar weer eens lekker gaan lezen
Vanaf maandag paar weken nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus je bent de rest van de dag niet online?![]()
Dat wel mar hou ons op de hoogte van je culiniare belevenissen in het ziekenhuis hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Vanaf maandag paar weken niet(Dan werk ik weer eens fulltime voor de kost
)
Uiteindelijkt och maar besloten om in het ziekenhuis te gaan werken, en wannee rik in de trein/bus zit kan ik lekker lezen
Leuk!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef Euc- het volgende:
Hehe, komt mn ma terug van boodschappen doen, heeft ze deel 6 van harry potter gekochtStraks maar weer eens lekker gaan lezen
Ik ben er 's avonds gewoon, werktijden liggen tussen 6.30 en 17.00quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat wel mar hou ons op de hoogte van je culiniare belevenissen in het ziekenhuis he![]()
Ik geloof dat ik straks ook maar eens zo'n moeder zal zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef Euc- het volgende:
Hoogbegaafde kinderen zekerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik straks ook maar eens zo'n moeder zal zijn![]()
Stoofpeertjes maken is gelukt. Duurt wel lang hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En gebeurd ook zeker te weten een keer maar daar leer je van.
Dat ook, jaquote:
Ben benieuwd. We hebben vandaag hier geluncht ze hebben er erg lekkere broodjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn erover aan het denken om vanavond maar weer eens een (niet al te duur) recensietje hier of daar van te maken
Even wat uitzoeken
Dat is lief!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef Euc- het volgende:
Ja, tot ik erachterkwam dat ik het geld dat ik tegoed had van haar niet meer terug kreeg: "Je hebt dat boek toch?"quote:
Tuurlijk wel, ik moet maar tot maximaal 17.00u werken..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:28 schreef Annemiek78 het volgende:
Tja, euc soms is het leven hard.. En dan te bedenken dat je straks nu je in het zkhs werkt geen eens meer tijd over houd om te lezen.....
Dank je hebben vanavond nog een verjaardagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:11 schreef Euc- het volgende:
Jij succes maandag! Morgen wordt je opgenomen, dus drink vanavond nog wat! (zul je de komende tijd wel niet meer kunnen)
Succes, beiden!
We hebben vanavond een verjaardag, dus dat drinken komt goed!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:11 schreef Euc- het volgende:
Jij succes maandag! Morgen wordt je opgenomen, dus drink vanavond nog wat! (zul je de komende tijd wel niet meer kunnen)
Succes, beiden!
O, dat wordt dus terug rijden voor mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:12 schreef Annemiek78 het volgende:
We hebben vanavond een verjaardag, dus dat drinken komt goed!
Lekker Rose of witte wijn...
Was jij ook zo erg, dat je eerst achterin keek wie er dood was?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, tot ik erachterkwam dat ik het geld dat ik tegoed had van haar niet meer terug kreeg: "Je hebt dat boek toch?"![]()
Ach boeie
Nee, ik ben zo erg dat ik begonnen ben aan deel 6, echt geen idee meer had wat er gebeurd was en toen maar weer begonnen ben aan deel 5quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:39 schreef dutch-mamma het volgende:
![]()
[..]
Was jij ook zo erg, dat je eerst achterin keek wie er dood was?![]()
Het "oh ja" begon alweer snel terug te komen. Maar die namen, daar had ik wel weer even een lijstje bij nodigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo erg dat ik begonnen ben aan deel 6, echt geen idee meer had wat er gebeurd was en toen maar weer begonnen ben aan deel 5
Moet echt weer wennen joh, lang geleden dat ik een boek in het engels gelezen heb! (Heb alleen het 1e deel van potter in het nederlands, ooit gekregen voor mn verjaardag, rest in het engels).
Heb je toevallig een lijstje?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:52 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het "oh ja" begon alweer snel terug te komen. Maar die namen, daar had ik wel weer even een lijstje bij nodig
Gegoogled op Dumbledore Perkamentus Snape Sneep en het mooiste lijstje uitgeprintquote:
Wat is Las Vegas? Ik heb nog een forum te moddereten en een dik boek te lezen...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:06 schreef Euc- het volgende:
Las Vegas begint! Rtl4! Tot over 10 minuten (de reclame)
Fatsoenlijk genoeg?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef Euc- het volgende:
Kan geen fatsoenlijk lijstje vinden anders hoor
Is idd een hele leuke serie heb hem alleen gemist moest naar een verjaardagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef Euc- het volgende:
En Las Vegas is een leuke serie over het leven van het personeel in een casino in.. Las Vegas!
Vroeg thuis? Niet gezellig?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is idd een hele leuke serie heb hem alleen gemist moest naar een verjaardag
Nee, de vrouw is snel moe en moeten morgen naar het ziekenhuisquote:
Ik ben nog steeds halverwege hoofdstuk 1...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |