Ora pro nobisquote:Op zondag 10 juli 2005 04:16 schreef Euc- het volgende:
Nu moet ik morgenvroeg naar die godvergete klote mis om half 10, ik met mn grote bek ook
Is die er? Dat wist ik niet!quote:Op zondag 10 juli 2005 12:17 schreef dutch-mamma het volgende:
En brand een kaarsje bij Sint Isidorus! (beschermpatroon van Internet, serieus waar!)
Ja, echt waar. In 1998 door JP2 himself aangewezen. Je moet eens kijken op www.heiligen.net (als het je interesseert)quote:
zal ik eens even lekekr gaan rellenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Hoi luitjes!
Tour de France is op tv, ik moet ook nog was vouwen, willen jullie je gedragen tot vanavond?![]()
En daarom zijn er twee mods!quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zal ik eens even lekekr gaan rellen
En jij dacht dat ik niet af en toe tussendoor mijn ronde doe?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zal ik eens even lekekr gaan rellen
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik niet af en toe tussendoor mijn ronde doe? [afbeelding]
![]()
Modpolitie...!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als iedere keer als een mod een rondje heeft gedaan, je afsluit met een
[afbeelding]
Hoe ging de test? Zo lang je niet in een bepaalde supermarkt in Zeist bent geweest, heb je niks te vrezen, hoor!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:45 schreef Euc- het volgende:
Nu weer aan het bijkomen, was gisteravond helemaal kapot
Ga zo naar het ziekenhuis, moet een mantouxprik halen wil ik daar mogen werken. Daarna ff naar de stad kijken of ik een nieuwe telefoon aanschaf. Heb de k750i op het oog, die sony van die reclame waar ze die dieren zo fotograferen, en die vogel op het einde met die beer weg vliegt
20 euro in de maand, toestel gratis, geen aansluitingskosten, 1e 6 maanden helft van de prijs.
En die telefoon heeft echt alles, denk dak em wel neem
Ik zal maar zwijgen over mijn 3410...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Euc- het volgende:
Heb trouwens nu ook de sony ericsson k750i
Wat een superding, helemaal in vergelijking met mijn vorige: nokia 6100
Als beltoon of op je arm?quote:
Ben erg benieuwd naar de specificaties! Hoeveel megapixels heeft die camera? Ik snap wel dat het er geen 6 zijn, hoor!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:16 schreef Euc- het volgende:
Tis gewoon een camera, mp3 speler, radiospeler en alles in 1. Echt wat dit ding allemaal kan
Hij kan trouwens ook nog bellen
Dacht ik alquote:
http://www.kieskeurig.nl/(...)136AC1256FE20044138Cquote:Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de specificaties! Hoeveel megapixels heeft die camera? Ik snap wel dat het er geen 6 zijn, hoor!
En hoevel mb kan je in de mp3-speler zetten?
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal weg van bent, ik ben ook zo'n gadgetfreak!
Staat iets illegaals op geloof ik...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:34 schreef Euc- het volgende:
Wat is ermee loos dan?
Gewoon naar de lokale pc boer brengen..?
Doe haar de groeten van me, volgens mij kennen we elkaar...!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Euc- het volgende:
krakkemikkie?
Die heb ik idd al een tijdje niet meer gezien!
HD gecrashed? Of problemen met het installeren van Windhoos?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Staat iets illegaals op geloof ik...![]()
Ding doet het gewoon niet, ook niet met boot-discette etc etc etc...
Over een bestaande install?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef Oblivion het volgende:
Problemen om een nieuwe windhoos eroverheen te gooien.
Het fijne weet ik er ook niet van...![]()
Heeft ze geen brander? dan kan ze al die bestanden op CD gooien.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:31 schreef Oblivion het volgende:
Tja, leek mij ook, maar ze is bang dat ze bepaalde bestanden wist.
Als Windhoos het niet doet, zou branden misschien ook een probleem kunnen zijn (been there, done that)...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heeft ze geen brander? dan kan ze al die bestanden op CD gooien.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Euc- het volgende:
Ik heb de uitslagen van mn theorie examens binnen!! Een 7 voor de bediening en een 9,1 voor de keuken!!!! Dat had ik nou echt nooit verwacht, beide had ik verwacht gezakt te zijn! Ah super relaxt!
Uit een potje?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
tikka massala
nee, een boemboe van conimexquote:
Ga dan een lekkere pot halen van patak, kant en klaar!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, een boemboe van conimex
heb hier een euken zonder kruiden ofwat dan ook [okay, een heel klein beetje]
dus dat lijkt mijverstandiger
ze hadden helemaal niks van patakquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga dan een lekkere pot halen van patak, kant en klaar!![]()
Veul lekkerder!![]()
En de toko? Die moeten dat toch hebben!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ze hadden helemaal niks van patak
ik had dus nog wel gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |