ow ja, hoe is het met je vrouw, is ze al geopereers?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel. Morgen lekker BBQ-en!!
Nee, geen IC bed vrij moeten nu weer wachten. Nee, als ze geopereerd was dan had ik morgen geen BBQ gehad dan had ik de hele dag in Leiden gezetenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
ow ja, hoe is het met je vrouw, is ze al geopereers?
O, ben ik donderdag en vrijdag vrij lang geweest.quote:
Ik heb hem notabene gevraagd tijdens een CUL recensie-etentjequote:Op zondag 10 juli 2005 02:06 schreef dutch-mamma het volgende:
Wauw!!! En dat doen jullie stiekem en besloten, of heb ik nog de mogelijkheid op zijn minst een hartelijkgefeliciteerdkaartje te sturen?
*pinkt ontroerd traantje weg*quote:Op zondag 10 juli 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem notabene gevraagd tijdens een CUL recensie-etentje
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2
Niet erg stiekem en besloten, niet al te groot maar net goed
Heb weinig van Leiden gezien alleen een hoop LUMCquote:Op zondag 10 juli 2005 02:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
donderdag weas de peurbakkentocht, nog gezien?
is leuk
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:18 schreef dutch-mamma het volgende:
*pinkt ontroerd traantje weg*
Ware liefde bestaat echt..!
Ikwileenkaartjesturen...quote:
Denk dat de postbode zich toch wel achter zijn oor krabt als je dat adres gebruiktquote:Op zondag 10 juli 2005 02:26 schreef Bluezz het volgende:
Doe dan Doe dan Doe dan
golfer en Bluezz
fokgaard
Bloemendaal
Ora pro nobisquote:Op zondag 10 juli 2005 04:16 schreef Euc- het volgende:
Nu moet ik morgenvroeg naar die godvergete klote mis om half 10, ik met mn grote bek ook
Is die er? Dat wist ik niet!quote:Op zondag 10 juli 2005 12:17 schreef dutch-mamma het volgende:
En brand een kaarsje bij Sint Isidorus! (beschermpatroon van Internet, serieus waar!)
Ja, echt waar. In 1998 door JP2 himself aangewezen. Je moet eens kijken op www.heiligen.net (als het je interesseert)quote:
zal ik eens even lekekr gaan rellenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Hoi luitjes!
Tour de France is op tv, ik moet ook nog was vouwen, willen jullie je gedragen tot vanavond?![]()
En daarom zijn er twee mods!quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zal ik eens even lekekr gaan rellen
En jij dacht dat ik niet af en toe tussendoor mijn ronde doe?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zal ik eens even lekekr gaan rellen
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik niet af en toe tussendoor mijn ronde doe? [afbeelding]
![]()
Modpolitie...!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als iedere keer als een mod een rondje heeft gedaan, je afsluit met een
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |