Ja, die met ham waren ook vrij flauw vandaar dat ik ook liever die met ui heb.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, nooit met ham. lijkt mij vrij flauw. ik vind juist de ui lekker omdat dat net dat 'pittige' eraan geegt. en die bite
Dan is het toch een genot om daar op bezoek te gaan of niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja martijn alles zelf gemaakt.
(over de salades in het vorige topic)
Was ook met mijn nachtronde bezig over CUL maar ja als het over lekker eten gaat blijf ik weleens hangenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:33 schreef dutch-mamma het volgende:
Diep in de nacht over lekkere happen beginnen, terwijl ik mijn zware nachtwachtronde over CUL maak (trollen vangen en zo, net als Buffy)!
AH eigen merk?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb wat toast gepakt met brie en [ah] krabsalade
wie wil?
yep.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
AH eigen merk?
Die is lekkerder dan die van de Johma vind ik.
Dat is idd ook erg mooi. Die oosterse tonijn van AH eigen merk is ook erg lekkerquote:
Ik heb gewonnenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
mods kijk ook ff in FC
Nee, hoor, we waren even Buffyquote:
Je betaald bij die bekende salade namen ook voor de naam. Daarnaast heb ik ik ook al vaker gemerkt dat je voor het zelfde geld met simpele ingredienten zelf veel meer en vele lekkerdere salades kunt maken.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat verschillende salades van onbekende of Aldi-Lidl merken beter en lekkerder gevuld zijn dan de bekende salade-namen... wat vinden jullie daarvan?
Ik heb vanavond een receptje op mijn gezin losgelaten, die behoorlijk insloeg...quote:Op zondag 10 juli 2005 01:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je betaald bij die bekende salade namen ook voor de naam. Daarnaast heb ik ik ook al vaker gemerkt dat je voor het zelfde geld met simpele ingredienten zelf veel meer en vele lekkerdere salades kunt maken.
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik maak altijd zo mn tonijnsalade [hoe saai]
blikkie tonijn op water in schaaltje
kledder mayo erbij
gesnipperd uitje erbij
zout peper
kerrie
smullen maar
Oei, sterkte, ook daar weet ik helaas alles van...quote:
Hequote:Op zondag 10 juli 2005 01:56 schreef Chielus het volgende:
hello allemaal,
Zo bang als ik kan jij nooit zijn. Maar geloof me: dat verdoven ze, en daar voel je niks van. Vraag na de behandeling een receptje ibuprofen!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook zo een gebiot..
maandag mag ik naar de tandarts.
volgens mij gaan er uit 2 kiezen de zenuwen gehaald worden.
ik ben als de dood voor de tandarts, dus dfat wordt een leuk uitje
2 September?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:57 schreef Bluezz het volgende:
En mijn BMI is ook te hoog, maar ik moet op gewicht blijven voor 2 september![]()
Klinkt goed zo is mijn basis recept ongeveer ook alleen gebruik ik meestal paprika poeder ipv kerry. Ook lekker er door is een fijn gesneden augurkquote:Op zondag 10 juli 2005 01:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik maak altijd zo mn tonijnsalade [hoe saai]
blikkie tonijn op water in schaaltje
kledder mayo erbij
gesnipperd uitje erbij
zout peper
kerrie
smullen maar
Gefeliciteerd.quote:
Naar omstandigheden wel. Morgen lekker BBQ-en!!quote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef Chielus het volgende:
allemaal een leuke zaterdag avond gehad>?
Wauw!!! En dat doen jullie stiekem en besloten, of heb ik nog de mogelijkheid op zijn minst een hartelijkgefeliciteerdkaartje te sturen?quote:
drukdrukdrukdrukdrukdrukquote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef Chielus het volgende:
allemaal een leuke zaterdag avond gehad>?
ow ja, hoe is het met je vrouw, is ze al geopereers?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel. Morgen lekker BBQ-en!!
Nee, geen IC bed vrij moeten nu weer wachten. Nee, als ze geopereerd was dan had ik morgen geen BBQ gehad dan had ik de hele dag in Leiden gezetenquote:Op zondag 10 juli 2005 02:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
ow ja, hoe is het met je vrouw, is ze al geopereers?
O, ben ik donderdag en vrijdag vrij lang geweest.quote:
Ik heb hem notabene gevraagd tijdens een CUL recensie-etentjequote:Op zondag 10 juli 2005 02:06 schreef dutch-mamma het volgende:
Wauw!!! En dat doen jullie stiekem en besloten, of heb ik nog de mogelijkheid op zijn minst een hartelijkgefeliciteerdkaartje te sturen?
*pinkt ontroerd traantje weg*quote:Op zondag 10 juli 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem notabene gevraagd tijdens een CUL recensie-etentje
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, deel 2
Niet erg stiekem en besloten, niet al te groot maar net goed
Heb weinig van Leiden gezien alleen een hoop LUMCquote:Op zondag 10 juli 2005 02:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
donderdag weas de peurbakkentocht, nog gezien?
is leuk
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:18 schreef dutch-mamma het volgende:
*pinkt ontroerd traantje weg*
Ware liefde bestaat echt..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |