Ik probeerde een paar weken geleden voor de grap eens curry als dipsaus...was meteen een succes
Tip: 2.5 eetlepel mayonaise beetje mosterd beetje ketchup wat peper en als neusje van de zalm een eetlepel gembersaus.
(vervolgens roeren en je krijgt echt een super dipsaus)
evt ook wat mosterd als ik er zin in heb
[edit] hamburgersaus van calve is ook ideaal als je lui bent
[Dit bericht is gewijzigd door twiFight op 26-01-2004 14:34]
Mijn tip:
2/3 mayo
1/3 curry
Mespuntje sambal
quote:Beperk je niet tot curry alleen, maar open de koelkast en je geest, en maak de meest creatieve mixjes van alles met enig dip-appeal. Vergeet ook vooral niet de poedervormige ingrediënten als paprikapoeier, cayennepeper
Op maandag 26 januari 2004 14:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik probeerde een paar weken geleden voor de grap eens curry als dipsaus...was meteen een succes
quote:Het is ideaal als je lekker lui bent...de volgende dip wordt echter wel wat minder eenzijdig
Op maandag 26 januari 2004 14:40 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Beperk je niet tot curry alleen, maar open de koelkast en je geest, en maak de meest creatieve mixjes van alles met enig dip-appeal. Vergeet ook vooral niet de poedervormige ingrediënten als paprikapoeier, cayennepeper
of neem een duik in je oostersche kookhoek waarin ook het nodige staat om die saaie naturelplakken van een oriëntaals tintje te voorzien. Experimenteer daarbij ook flink met de hoeveelheden van de verschillende ingrediënten en vergeet de belangrijkste spelregel niet: Er zijn geen spelregels
.
Men neme:
1 bekertje Sour Cream
2 zakjes uitjes van Duyvis (hangen bij de kruiden, zijn kleine groene zakjes en er zijn wel 20 soorten). Volgens mij zijn ze bedoeld voor een dressing.
Dit mengen met een vork en smullen maar! Je weet echt niet wat je proeft zo lekker!
Maar ook lekker is mayo met paprikapoeder erdoor. Deze is er in verschillende soorten van mild tot scherp.
[Dit bericht is gewijzigd door ABC-tje op 26-01-2004 14:59]
En dippen maar.!
dus gewoon echt van mayo, fritesaus, maggie, slasaus, sambal, bbqsaus, coctailsaus, currie, mosterd en ketchup..
Wel zorgen dat de kleur nog een beetje rood blijft!!!
quote:hmm chilisaus
Op maandag 26 januari 2004 16:53 schreef freud het volgende:
mayo+ketchup+chilisaus. Spicy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |