2 avocado's
2 eetl. appelmoes
2 eetlepels citroensap
Geraspte amandelen
3 eetlepels sinaasappelsap
1 eetl. appelsap
snufje zout en wat peper toevoegen, zooitje mengen en je hebt een heerlijke avocadodip!
Nu jullie
Ik vind de kerriesmaak het lekkerst!
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:57 schreef Troel het volgende:
Een zakje Calvé en dan wat mayo en wat water en dan roeren...Ik vind de kerriesmaak het lekkerst!
Heel makkelijk, heel lekker en heel slank.
En heel makkelijk om mee te variëren
quote:Tsaziki, da's toch Grieks?
Op vrijdag 23 januari 2004 16:02 schreef DuchessX het volgende:
Van onze Turkse vrienden. Heel simpel:
Yoghurt, knoflookteentjes uitpersen en wat zout erbij. Even roeren.Heel makkelijk, heel lekker en heel slank.
En heel makkelijk om mee te variëren
Salsa Mexicana
Vleestomaten in hele kleine stukjes hakken. Mengen met fijngesneden rode ui, verse koriander (blad), spaanse peper, flink wat zout en limoensap. Voor kleur en structuur doe ik er vaak nog een blikje tomatenpuree doorheen...
Mangosalsa
Verse, rijpe mango, in hele kleine blokjes
Mengen met gesnipperde rode ui, spaanse peper, zout, olijfolie, limoensap en verse munt
quote:De "cocktaildipsaus" vind ik lekker bij naturelchips (het liefste die sea-salt chips van de Hema, die zijn lekker dik en knapperig). Oké, het is geen culinair hoogstandje, maar toch vind ik 'm lekker.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:57 schreef Troel het volgende:
Een zakje Calvé en dan wat mayo en wat water en dan roeren...Ik vind de kerriesmaak het lekkerst!
Maar ik zag al een tip van ParanoidEv, hoe je echte cocktailsaus moet maken. Dat zal wel wat lekkerder wezen.
lekker voor naturel chips, maar is vast ook bij andere dingen lekker
quote:Hmm, simpel maar wel lekker volgens mij.
Op zondag 25 januari 2004 13:13 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
1 eetlepel mayo
1 eetlepel yoghurt
1 theelepel mosterd (of meer als je dat lekker vind)
wat bieslook, peper en zout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |